Gisteravond een grote spin in de douche, ik dacht: ik douche morgenochtend wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knakergroot beest in de badkameromfg.
Beter vermoord je dat ding gewoon, anders ga je jezelf de volgende dag afvragen waar dat ding dan naartoe is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gisteravond een grote spin in de douche, ik dacht: ik douche morgenochtend wel.
WTFquote:
ohjijquote:
eh manquote:
Hoe moet ik zoiets nou vermoorden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beter vermoord je dat ding gewoon, anders ga je jezelf de volgende dag afvragen waar dat ding dan naartoe is.
quote:
Dat niet weten.quote:
Ik weet genoeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar hoef je niet eens voor in Utrecht te zitten. Belachelijk moeilijk en duur.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
Mensen die in Utrecht studeren: is een kamer vinden moeilijk?
Die kan zo op een tegeltje.quote:
quote:
Bah.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat niet weten.Lever je lul ook maar meteen in dan.
Desnoods met je handen, man.
Groningenquote:
Spreek genoeg mensen die uit R'dam komenquote:
Bash op Sander. Wat mankeert je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Groningen.Alles wat hoger dan Utrecht ligt.
red je niet eens manquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Universiteit Leiden hè.
Hogeschool Leiden
Moet je misschien de stad eens bezoekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Groningen
Hoe die mensen daar praten, ik zou het daar nog geen dag uithouden zonder te zijn overleden aan ernstige buikkrampen en kapotte kaken door het te veel lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |