Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Santello (Santelllo)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
ja FOK faalde, zei dat ik niet zo snel twee berichten achter elkaar mocht posttenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Traagste lapo ever, ik zat er nog even over na te denken om hem te gieren....
Heeft iemand Pino nog gezien?
[ afbeelding ]
Wat voor pakje heb je gekocht?quote:
Heb tot nu toe 2x de 7,5k pakjes gekocht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:38 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat voor pakje heb je gekocht?
Zit erover te denken dalijk voor 7,5k een goud pakje met 3 zeldzame te kopen.
Ik vind het ook nog niet heel geslaagd moet ik bekennen. Begint te wennen, maar het oude format vond ik beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:39 schreef Leanishibe het volgende:
Ben echt klaar met het verdedigen, als ik dit niet snel onder de knie krijg dan is het voorlopig geen FIFA meer.
Het is moeilijk uit te leggen, maar het draait gewoon allemaal om timing. Ik speelde gister samen met een vriend wat potjes FUT en bij mij gaat verdedigen een stuk beter dan met hem. Je moet gewoon de aanvaller in een bepaalde positie forceren en dan op het juiste moment de bal afpakken. Als je er te snel invliegt gaat het vaak fout.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:39 schreef Leanishibe het volgende:
Ben echt klaar met het verdedigen, als ik dit niet snel onder de knie krijg dan is het voorlopig geen FIFA meer.
Het oude format was gewoon A of B inhouden... Dat was gewoon te makkelijk, ik kan het wel waarderen dat ze het wat moeilijker hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog niet heel geslaagd moet ik bekennen. Begint te wennen, maar het oude format vond ik beter
Zit ook wat in hoor, daarom is het vooral wennen denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is moeilijk uit te leggen, maar het draait gewoon allemaal om timing. Ik speelde gister samen met een vriend wat potjes FUT en bij mij gaat verdedigen een stuk beter dan met hem. Je moet gewoon de aanvaller in een bepaalde positie forceren en dan op het juiste moment de bal afpakken. Als je er te snel invliegt gaat het vaak fout.
[..]
Het oude format was gewoon A of B inhouden... Dat was gewoon te makkelijk, ik kan het wel waarderen dat ze het wat moeilijker hebben gemaakt.
Het is gewoon fucked up als je op de oude manier verdedigd voor 3 jaar ofzo. Moet nu mijn hele spel aanpassen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:46 schreef Rijstbal het volgende:
Zo moeilijk is dat verdedigen toch niet?
Niet 5* maar ik heb daar Sculli of Giaccherini lopen. Spelen primaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:05 schreef Tobi-wan het volgende:
http://www.ultimatedb.nl/(...)d1-9bdb-7066e292d6a6
Ik wil eigenlijk een andere speler op de LW positie, 5 star skills die een link heeft met Cissé. weet iemand er 1?
edit: Volgens mij doet die link het niet.
Heb nu
Elia - Cissé - Ben Arfa
Giovinco - Flamini - Menez
Balzaretti - Menez - Sakho - Konko
Frey
Een beetje veel fransmannen maar ik wil Ben Arfa en Menez en eigenlijk Cisse ook
Ik begin aan FUT wanneer de servers een beetje stabiel zijn, 2/2 wedstrijden ook al een DC gehad dus ze kunnen voorlopig de tering krijgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:13 schreef Lindgren. het volgende:
Verbinding met EA verloren. Aids. Zal m'n dnf wel weer een miljard punten omlaag zijn. Wat is EA toch kut qua servers.
Op FUT Console uitloggen voor je je console afsluit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
wat is dezemn ps3 staat al een uur uit en kan nog niet op de site
Giaccherini heb ik al gebruikt bij een vriend, die had volgens mij wel 4*. Jammer dat Menez naar PSG is gegaan, hij was altijd perfect voor mijn Serie A team. Is er geen franse LW met 5* en een rechterpoot?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet 5* maar ik heb daar Sculli of Giaccherini lopen. Spelen prima
Zijn er wel maar baggertje slecht :pquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Giaccherini heb ik al gebruikt bij een vriend, die had volgens mij wel 4*. Jammer dat Menez naar PSG is gegaan, hij was altijd perfect voor mijn Serie A team. Is er geen franse LW met 5* en een rechterpoot?
FUT liep vastquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Op FUT Console uitloggen voor je je console afsluit.
EA heeft me gewoon genaaid! Eerst had ik daar Giovinco en Palladino maar eerstgenoemd is CAM nu en de 2e is maar 74....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zijn er wel maar baggertje slecht :p
Zelfde voor Iaquinta naar ST. Al moet ik zeggen dat ie 't daar zeker niet slecht doet bij mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
EA heeft me gewoon genaaid! Eerst had ik daar Giovinco en Palladino maar eerstgenoemd is CAM nu en de 2e is maar 74....
dnf is 50 inderdaad. Wat een lijers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik begin aan FUT wanneer de servers een beetje stabiel zijn, 2/2 wedstrijden ook al een DC gehad dus ze kunnen voorlopig de tering krijgen.
1v1 season is ook wel grappig, barca speelt echt baas (as it should) met geweldige passes en controle.. nog een mooie gemaakt met Xavi gister online
Klopt, hij glitchte. Geen idee waarom, was gewoon normale kit van Saint Etienne, die groene.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:35 schreef Rijstbal het volgende:
Trouwens harregarre welke kit had je tijdeons onze eerste pot vandaag? Volges mij was het 1 of andere glitch het zag er raar en pixelachtig uit
Haha Cerci is inderdaad ook niet verkeerd, die schoot er gister een hoop in! Matri speelt ook niet verkeerd trouwens. Giovinco is trouwens wel 5* nu dat is niet verkeerd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zelfde voor Iaquinta naar ST. Al moet ik zeggen dat ie 't daar zeker niet slecht doet bij mij.
Maarre, mocht je de 5* skills zat zijn kan je op RW ook Cerci neergooien. 4* en een ziek linkerbeen
Gratis plaatje voor eerste die 'm vindt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat vinden jullie van die RW 69 overall van Numancia in de Liga Adelante?
He?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gratis plaatje voor eerste die 'm vindt!
RW 69 overall van Numancia in de Liga Adelante? Wie is dat?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:43 schreef Kamikazie het volgende:
Net maar ff me pro gehacked, geen zin om al die dingen zelf te halen
Del Pino.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
RW 69 overall van Numancia in de Liga Adelante? Wie is dat?
Ik zou 't niet doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:52 schreef Michaelvanb het volgende:
Net deze offer gekregen toen ik torres voor een veel te hoge prijs te koop zette
[ afbeelding ]
Doen of niet?
WTF. Mijn Arteta kostte me 4kquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Haha briljant. Buffon voor 10k (3k teveel) en Arteta voor 16,25k (6k teveel) verkocht
Trade offers zijn zelden de moeite waard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:52 schreef Michaelvanb het volgende:
Net deze offer gekregen toen ik torres voor een veel te hoge prijs te koop zette
[ afbeelding ]
Doen of niet?
Ja ik weet het ook nietquote:
Teveel denk ik, gaat voor 10/11k weg vaak.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:59 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik moet mn dries mertens (3-4-2-1) kwijt, al paar keer te koop gezet..
Vraag vanaf 15k, teveel? IF btw
Die staat er gigantisch veel op. Voor 11 krijg je 'm wel weg denk ik..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:59 schreef Michaelvanb het volgende:
Mijne, 4-3-3 is voor 12.5k gegaan, maar ik denk dat ik geluk had+ betere formatiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:59 schreef Michaelvanb het volgende:
+20k.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:07 schreef Michaelvanb het volgende:
hij blijft t proberen
[ afbeelding ]
Voor mij precies omgekeerd, maar goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef Confetti het volgende:
Spellen die je complete Xbox crashen![]()
UT speelt wel verdomd makkelijk vergeleken met head to head seasons.
Zonde van je coinsquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben even een lol-team aan het formeren:
? - ? - Del Pino
El Maestro - Lolo - ?
Jesus Gamez (![]()
![]()
76 overall ) - Igor Lolo - Shittu - Fagner
Briljant.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
? - ? - Del Pino
El Maestro - Lolo - ?
Jesus Gamez (![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
? - ? - Del Pino
El Maestro - Lolo - ?
Jesus Gamez (![]()
![]()
Je bedoeld die 11 players pack. Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:19 schreef Cara het volgende:
Weet iemand of er in die PROMO special silver pack ook rares kunnen zitten?
Jammer hoorquote:
Ik denk dat je heel gelukkig mag zijn om 40k voor vdv te krijgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:23 schreef Michaelvanb het volgende:
hij bied nu:
sahin (10k)
buffon (10k)
malouda (5k)
van der vaart (40k)
+25k
=
90k voor torres
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat er gewoon een switch in het spel zit die er voor zorgt dat alles even niet aankomt omdat je te lang de bal hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:34 schreef GuRBuH het volgende:
* GuRBuH heeft een Pino moment.
Ik zweer dat ik genaaid word. Bij een achterstand van 1 goal in het laatste half uur komen ineens passjes in de verdediging niet aan terwijl dat eerder wel het geval was. Ze moeten ook altijd mij hebben
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:36 schreef Michaelvanb het volgende:
misschien kan je niet van je sprint knop afblijven en is iedereen uitgeput
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Beter dan die je nu hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als ik vandaag niet meer op de web app kan, verander ik m'n UI in Pino.
En onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:54 schreef emokid het volgende:
Luis Fabiano is geloof ik zo'n 6 punten in overall gedaald. Hij was in FIFA11 pas echt een beest.
Ashraf Allalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:04 schreef Rijst het volgende:
Stijn Daalderop en Santello moeten ook komen
Waar dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we zitten op je te wachten autist
AH hooigracht en dan moet je ff rondlopen totdat je tussen die flats in kan lopen en daar is een speeltuin waar wij zittenquote:
Zijn er geen kroegen of cafe's of andere plaatsen waar je kunt pilsen in leiden? In een speeltuin gaan zitten is wel erg....ja....verpaupert.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
AH hooigracht en dan moet je ff rondlopen totdat je tussen die flats in kan lopen en daar is een speeltuin waar wij zitten
Poeeh netjes hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
Luis Fabiano in de spits bij mijn skill-team. Wat een baas is dat.Kostte me 3100 in formatie maar tot nu is ie 't waard.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/95828418
om 11 uur gaan de deuren van lvc pas open dus ja... Ff chillen met kent jeweet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zijn er geen kroegen of cafe's of andere plaatsen waar je kunt pilsen in leiden? In een speeltuin gaan zitten is wel erg....ja....verpaupert.
Dit stelt echt niks voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:25 schreef Thas het volgende:
[..]
Poeeh netjes hoor![]()
Duurt nog wel even voordat ik op dat niveau zit qua trucjes
Gewoon voortaan op Arabisch zetten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Plemp me naam eens niet op het internet, en helemaal niet op FOK!
Moet je verdienen/afdwingen met goed spel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef Rijst het volgende:
Kan je mij trouwens ook aanvoerder maken van FCZ?
Doe niet stoer. Ik heb de orginele FCZ opgericht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Moet je verdienen/afdwingen met goed spel.
Huh rijst, sta je offline online?
Hmm je bericht zal wel oud zijn dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doe niet stoer. Ik heb de orginele FCZ opgericht.![]()
Xbox staat uit.
Oh dat bericht. jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Hmm je bericht zal wel oud zijn dan.
Stijn heeft het opgericht, niet ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh dat bericht. ja
Laten we het volgende doen. We spelen potje FUT. Al win ik maak je me aanvoerder. Zo niet doen we het op jouw manier
Waarschijnlijk wel ja. Linq komt zo ook nog dacht ik dan kunnen we met zijn 4en clubs doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:52 schreef Rijst het volgende:
Ooohhh!
Nu gaat hij het zelfde flikken bij mij als wat ik bij hem had gedaan.
Met FUT teams bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:16 schreef zerokil het volgende:
Wie wil dalijk potje?
ps3, name: psvunited
Ik ben er!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef Santello het volgende:
Je moet hier ff posten als we gaan spelen, zit tv te kijken.
LT/L2 +Rechter analoogstick naar beneden of omhoog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:20 schreef zerokil het volgende:
Nope geen Fut.
En hoe rol je met je voetover de bal?
Ik hoor allemaal rare ruis , ff xbox overnieuw opstarten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef Rijst het volgende:
wtf. M'n headset doet het niet. Horen kan ik wel maar m'n mic is blijkbaar stuk?
Heb je je controller gepinoot?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef Rijst het volgende:
wtf. M'n headset doet het niet. Horen kan ik wel maar m'n mic is blijkbaar stuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:46 schreef Santello het volgende:
Sorry, broertje heeft een vriend uitgenodigd, ze zijn nu aan het ballen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie dat IF Dries zijn balans 99 is
Nope, ben er ook kapot van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door SuperHarregarre op 01-10-2011 23:25:22 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
In dat geval niet, ben niet meer in staat tot Fifaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom je ook mee clubs? gaat echt lekker
Weten we, lopen maar te kloten hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:43 schreef Rijst het volgende:
Dat schot uiit die onmogelijke hoek moest een fakeshot zijn. Maar mn pro kan dat nog niet
Wat snap je nu beter dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:08 schreef Leanishibe het volgende:
Ik dacht ik loop die tutorial nog even door voor het nieuwe verdedigen.
Ik snap het nu.
Ik maakte geen gebruik van A / X. Dan loop je er minder snel langs als je een actie wil ondernemen.quote:
Daar kwam ik net ook achter. Dan blijft je speler iig bij de tegenstander aan de bal lopen, maar dan nog moet je X op tijd loslaten als je wil instappen/tackelen. Dat timen is ook nog wel lastig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:17 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik maakte geen gebruik van A / X. Dan loop je er minder snel langs als je een actie wil ondernemen.
Stoere boyquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
Satender: Hi, my name is Satender. How may I help you?
joost_makaay@hotmail.com: hey
joost_makaay@hotmail.com: I Cant connect to the FUT web app
Satender: There is some temporary issue going on with web application. Please wait for 24-48 hours. If it wouldn't get correct. Then contact us again. I will glad to assist you again.
joost_makaay@hotmail.com: wtf
joost_makaay@hotmail.com: why so long
joost_makaay@hotmail.com: i didnt payed 70 dollars for this shitr
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
Filipe opgepikt voor 650, in 4-4-2, die gaat er mooi voor 3k uit.
Dan moet je me toch eens uitleggen hoe. Ik zie er echt tientallen staan die voor 500 weggaan, snap niet dat mensen er dan 3k voor neertellen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
Filipe opgepikt voor 650, in 4-4-2, die gaat er mooi voor 3k uit.
Hij heeft zich waarschijnlijk verkeken dan. Is het een shiny gold of niet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan moet je me toch eens uitleggen hoe. Ik zie er echt tientallen staan die voor 500 weggaan, snap niet dat mensen er dan 3k voor neertellen.
Ik neem morgen wel foto van eentje die is verkocht voor 3k hoor. Alhoewel ik ze er nu voor 2.5k opzet gaat sneller.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij heeft zich waarschijnlijk verkeken dan. Is het een shiny gold of niet?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
Satender: Hi, my name is Satender. How may I help you?
joost_makaay@hotmail.com: hey
joost_makaay@hotmail.com: I Cant connect to the FUT web app
Satender: There is some temporary issue going on with web application. Please wait for 24-48 hours. If it wouldn't get correct. Then contact us again. I will glad to assist you again.
joost_makaay@hotmail.com: wtf
joost_makaay@hotmail.com: why so long
joost_makaay@hotmail.com: i didnt payed 70 dollars for this shitr
Filipe was mijn tradetip van gisterenquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan moet je me toch eens uitleggen hoe. Ik zie er echt tientallen staan die voor 500 weggaan, snap niet dat mensen er dan 3k voor neertellen.
Jup , nog bedankt daarvoor. You made my fut day.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Filipe was mijn tradetip van gisteren
Vandaag amper thuis gespeeld, maar kan dus nog steeds niet in de webapp komen en dus nog steeds niet verder tenzij ik 6.5K ga discarden
Gebruik www.pic2.nlquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:42 schreef Kamikazie het volgende:
En Filipe is verkocht, waar kan ik screenshot uploaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh, hij is een beetje groot dus maar in spoiler gezet, hoop dat je het toch kunt zien. Is echt flink winst te halen op die back![]()
Valt wel mee hoor. RW 83 pace, LW 81, SP 87.:Pquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pfff, sorry hoor, Rijst het maakt niet uit met welk team je speelt. Allemaal pacewhores.En die laffe intikkers.
Zo vaak? Ga weg man. Jij bent geen één keer voetballend naar voren gegaan, telkens hoge stift of diepe bal en dan rennen. Speel je op ultra defensive en dan lekker counteren met elk team? Lijkt er wel op in ieder geval. Gewoon niet leuk om tegen te ballen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. RW 83 pace, LW 81, SP 87.:P
En jij scoorde ook zo vaak tegen mij via een cutback.
Waarom niet? Als je op die manier kan winnen en je hebt op die manier fun?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Speel je op ultra defensive en dan lekker counteren met elk team? Lijkt er wel op in ieder geval. Gewoon niet leuk om tegen te ballen.
Zeg ik toch in m'n laatste zin. Je moet zelf weten hoe je voetbalt maar dit zijn friendly potjes tegen elkaar op fok. Beetje arelaxt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:14 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je op die manier kan winnen en je hebt op die manier fun?
Snap dat geouwehoer over een speelwijze nooit, ik krijg zovaak berichten dat ik schijt goals maak, terwijl ik over het algemeen de hele verdediging doorspeel en vrij voor de keeper kom.
En dan cutback.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:14 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je op die manier kan winnen en je hebt op die manier fun?
Snap dat geouwehoer over een speelwijze nooit, ik krijg zovaak berichten dat ik schijt goals maak, terwijl ik over het algemeen de hele verdediging doorspeel en vrij voor de keeper kom.
Keeper omspelen met een rainbowtje..quote:
Whaha wat grappig ik heb ook een fully bronze USA team.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb mijn eerste toernooitje ooit gewonnen.
Met mijn USA bronze win ik echt bijna alles, met m'n silvers gaat 't nog wel en m'n golden trickers loop ik alleen maar te kutten
Hoe kan je zien wanneer iemand dit activeert?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:21 schreef Thas het volgende:
Zo kankertriest echt die mensen die de AI laten verdedigen, echt geen ander woord voor. Welke mongool koopt nou een spel om de computer het werk voor hem te laten doen. Bah. Als dit er de volgende patch niet voor alle online modi uit is gesloopt zet ik hem op marktplaats, heeft totaal geen zin om zo te spelen.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:21 schreef Thas het volgende:
Zo kankertriest echt die mensen die de AI laten verdedigen, echt geen ander woord voor. Welke mongool koopt nou een spel om de computer het werk voor hem te laten doen. Bah. Als dit er de volgende patch niet voor alle online modi uit is gesloopt zet ik hem op marktplaats, heeft totaal geen zin om zo te spelen.
Verdediging wordt in een split second goed georganiseerd en zal bijna niet mistimen met de standing tackle.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoe kan je zien wanneer iemand dit activeert?
Tof. Je moet Amarikwa halen als spits man. En Bornstein CDM.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Whaha wat grappig ik heb ook een fully bronze USA team.
Alleen LW heb ik die nederlandse vleugelspits van 92 pace staan.
Verder Tracy als spitswat een koning.
Ok niet vaak maar je hebt het wel een paar keer gescoord via een cutback. Het maakt verder ook niet uit want een goal is een goal.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo vaak? Ga weg man. Jij bent geen één keer voetballend naar voren gegaan, telkens hoge stift of diepe bal en dan rennen. Speel je op ultra defensive en dan lekker counteren met elk team? Lijkt er wel op in ieder geval. Gewoon niet leuk om tegen te ballen.
Ik bedoel, all's fair in a game, en je moet zelf weten hoe je voetbalt, maar ik heb er geen zin meer in.
Loop met een beweeglijke speler op een verdediger af, kap een paar keer naar links en rechts en kijk hoe de verdediger reageert. Als hij je precies volgt, is het raak, het is eigenlijk gelijk duidelijk. Eigenlijk "containen" ze gewoon onmenselijk goed. Ik heb het nog niet vaak gehad, maar de mensen die het doen hebben echt een gigantisch voordeel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoe kan je zien wanneer iemand dit activeert?
Nhja je speelt gewoon tegen de CPU op Word Class, dikke trieste zooi dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:29 schreef Thas het volgende:
[..]
Loop met een beweeglijke speler op een verdediger af, kap een paar keer naar links en rechts en kijk hoe de verdediger reageert. Als hij je precies volgt, is het raak, het is eigenlijk gelijk duidelijk. Eigenlijk "containen" ze gewoon onmenselijk goed. Ik heb het nog niet vaak gehad, maar de mensen die het doen hebben echt een gigantisch voordeel.
Ik denk dat het voordeel ongeveer even groot is als wanneer de tegenstander opeens zou kunnen verdedigen als in Fifa 10/11.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:32 schreef Stringer het volgende:
[..]
Nhja je speelt gewoon tegen de CPU op Word Class, dikke trieste zooi dus.
Ik kan zo vaak cutbacks doen, doe ik het? Nee. Waarom denk je dat Stekelenburg uberhaupt de gelegenheid krijgt om 20 saves te maken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ok niet vaak maar je hebt het wel een paar keer gescoord via een cutback. Het maakt verder ook niet uit want een goal is een goal.
En nee ik raak mn D-pad niet aan. Zo speelde ik ook in 11.. Maar je hebt wel gelijk over mijn Nederlandse team. Dat is wel echt een pacehoeren team.
Maar over dat potje van net. Dat had niks met pacehoeren te maken. Je backs waren sneller dan mijn aanvallers. Ik denk gewoon dat je een beetje gefrustreerd bent omdat je nu 5x achterelkaar niet van me kan winnen.
Damn jij bouwt ook binnen no-time weer hele vette teams.quote:
Zo zou je het kunnen stellen. Per saldo is het uiteindelijk hoe goed jij tegen de CPU op World Class bent. Grote kans dat een geoefende offline speler een online fag die dit doet zo wegblaast. Maar ik vind die CPU juist uberbrak, in de demo al, dus daar speel ik niet tegen, ben juist gewend aan de onvoorspelbaarheid en fouten van een menselijke tegenstander.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:33 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik denk dat het voordeel ongeveer even groot is als wanneer de tegenstander opeens zou kunnen verdedigen als in Fifa 10/11.
Ik heb nog niemand ergens zien posten dat hij de World Class AI kan verslaan offline in Fifa 12, dat zegt al genoeg denk ik. Misschien dat het na 10 seizoenen in carriére eens lukt, maar eerder niet denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:37 schreef Stringer het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen stellen. Per saldo is het uiteindelijk hoe goed jij tegen de CPU op World Class bent. Grote kans dat een geoefende offline speler een online fag die dit doet zo wegblaast. Maar ik vind die CPU juist uberbrak, in de demo al, dus daar speel ik niet tegen, ben juist gewend aan de onvoorspelbaarheid en fouten van een menselijke tegenstander.
Present.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand ergens zien posten dat hij de World Class AI kan verslaan offline in Fifa 12, dat zegt al genoeg denk ik. Misschien dat het na 10 seizoenen in carriére eens lukt, maar eerder niet denk ik.
Gesponsord door Welbeck en met name Filipequote:Op zondag 2 oktober 2011 02:34 schreef Stringer het volgende:
[..]
Damn jij bouwt ook binnen no-time weer hele vette teams.
Met teams met gelijkwaardige ratings?quote:
Ik heb geen zin in welles/niettes. Al heb jij het liever niet, oke prima maar dan moet je het zelf ook niet doen.') Dat we hier überhaupt een discussie over heben is best triestquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kan zo vaak cutbacks doen, doe ik het? Nee. Waarom denk je dat Stekelenburg uberhaupt de gelegenheid krijgt om 20 saves te maken?
Tot nu toe alleen met mijn Eredivisieteam in FUT mee gespeeld en alles gewonnen tegen alleen maar 4.5 en 5 sterrenteams. Zelfs gewonnen van mijn demo-angstgegner Milanquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:44 schreef Thas het volgende:
[..]
Met teams met gelijkwaardige ratings?
Knap
Ook met minder dan 5-sterren-teams? (geen idee of het dan makkelijker of moeilijker is, puur omdat ik online niet met 5* speel)
Haha, pin me er niet op vast hoor. Was even aan het Pino-en.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in welles/niettes. Al heb jij het liever niet, oke prima maar dan moet je het zelf ook niet doen.') Dat we hier überhaupt een discussie over heben is best triest![]()
En als je niet meer wilt spelen jammer dan. Dat vind ik echtWant we spelen al tegen elkaarsinds Fifa 10
Zeg gelijk ook even hoe je een gehackte VP met 99 stats installeertquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Trouwens mensen, ik weet niet of dit bij jullie bekend was, bij FUT kun je ook de keeper besturen en dus de AI het werk laten doen.
Gaat erom dat tegenstanders dit ook kunnen doen. Ik dacht dat het in FUT niet kon, maar heb het geprobeerd en het kan dus wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Zeg gelijk ook even hoe je een gehackte VP met 99 stats installeert
Ik zou in het begin 1 á 2 packs kopen. Nu kan er nog winst op gemaakt worden.. (<-- al zullen velen het hiermee oneens zijn, zelf wetenquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:16 schreef Zetfil het volgende:
Ik heb gisteren opeens 70k winst gemaakt met een gat in de markt. Ik heb alleen geen idee wat slim is om hiermee te doen. Heb 2 maanden FUT 11 gespeeld en daarin nooit zoveel coins gehad.
Ik heb al een rating 80 Italiaans/Serie A/4-3-3 team gemaakt.
Wat is handig?
- Een dragende speler kopen voor dit elftal (Di Natale / IF Miccoli / IF Mauri)
- Meerdere squads met verschillende formaties maken voor de variatie. Ik vond FUT 11 nogal veel van hetzelfde worden na een tijdje.
- Gold packs kopen / Wachten op gold player packs (als deze nog komen).
Iemand tips?
Die twee gratis gold packs waren voor mij waardeloos. Met FUT 11 heb ik aardig wat packs gekocht, maar nooit een goede speler gekregen. Ik denk dat ik me wat meer in de spelers ga verdiepen om daar winst uit te kunnen halen. tnx!quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou in het begin 1 á 2 packs kopen. Nu kan er nog winst op gemaakt worden.. (<-- al zullen velen het hiermee oneens zijn, zelf weten) En verder luidt het gezegde: Met geld maak je geld. Je hebt nu kapitaal, investeer het slim en je hebt zo 't dubbele. Anders gezegd: Ga handelen.
Ja god alle...quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:07 schreef lordteddybeer het volgende:
Wat is dat toch met die Webapp, doet het nog steeds niet
Welk gat in de markt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:33 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Die twee gratis gold packs waren voor mij waardeloos. Met FUT 11 heb ik aardig wat packs gekocht, maar nooit een goede speler gekregen. Ik denk dat ik me wat meer in de spelers ga verdiepen om daar winst uit te kunnen halen. tnx!
quote:Sorry!
We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.
Please try again later.
Stoere boy, om kwart voor 5 thuis komen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gold squad fitness was te koop voor gemiddeld 600 (soms zelfs 300) en makkelijk te verkopen voor 1,3 tot 1,5kquote:
Bij 11 waren ze volgens mij 2k, maar ik had er zoveel dat ik de prijs wat lager deed om te blijven verkopen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:48 schreef el-blanchito het volgende:
1.5 k is ook nog best weinig, bij FUT 11 kostte die dingen rond de 3.5k geloof ik
Mwa hij is 86 in de spits. Nu zullen wel mensen het onsportief vinden zeggen dat het veel leuker is om de verdiensten te halen. Is ook wel zo maar ik heb dit jaar GEEN zin.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Superstats?
Wat is trouwens de PS3 club?
Wisselen volgens mij. Maar ik heb ook gezien dat een speler achteraf opeens geblesseerd bleek te zijn, dus weet het niet zeker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:40 schreef Tito_Makani het volgende:
Moet je nou ook wisselen als je speler geblesseerd raakt of is het net zo als vorige jaren dat je speler de wedstrijd gewoon uit kan spelen?
Ik denk dat ik het over een paar maanden ook beu zal zijn. Maar nu ff met mijn gare pro spelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:33 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Mwa hij is 86 in de spits. Nu zullen wel mensen het onsportief vinden zeggen dat het veel leuker is om de verdiensten te halen. Is ook wel zo maar ik heb dit jaar GEEN zin.
Morgen uit schoolquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het over een paar maanden ook beu zal zijn. Maar nu ff met mijn gare pro spelen
Wanneer koop je een mic?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:39 schreef Michaelvanb het volgende:
wat is een goeie gamepad voor de pc?
net 1 gesloopt
Bedankt, kan iemand dit bevestigen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wisselen volgens mij. Maar ik heb ook gezien dat een speler achteraf opeens geblesseerd bleek te zijn, dus weet het niet zeker.
ja, ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:41 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Bedankt, kan iemand dit bevestigen?
What - The - Fuckquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Ferguson en LW>LM uit 1 pakjetoch weer winst gemaakt
Klein denk ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:55 schreef Cara het volgende:
[..]
What - The - Fuck
Ik EXACT hetzelfde een uurtje geleden!!!
Hoe groot is die kans?
Zou het misschien toch niet zo random zijn als we denkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klein denk ikIk ook een uurtje terug trouwens
mooie shirts!quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:58 schreef Rijst het volgende:
Tegen een gouden team met 100chem
[ afbeelding ]
Haha Eto'o op de PC gaat op dit moment gemiddeld voor 150kquote:
Ja, irritant. het elftal is als volgt:quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Laat is kijken.![]()
Laatmaar. De web app is toch stukWelke spelers heb je?
Vlaar en Altidore silvers ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, irritant. het elftal is als volgt:
Boschker
Rosales-Vlaar-Marcelo-Pieters (Tienalli, ben er nog niet uit wie beter is)
Fer-Wernbloom IF - Jansen
George (verhoek, ook nog uitvinden wie beter is) -Altidore - Oar
Robinho is een spitsquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie zal ik op de LM zetten in mn budget serie A? Had vargas uit een pakje maar dat is een josti dus die wil ik vervangen. Di Natale kan niet meer, misschien Robinho? Of zijn er nog andere alternatieven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |