Del Pino.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
RW 69 overall van Numancia in de Liga Adelante? Wie is dat?
Ik zou 't niet doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:52 schreef Michaelvanb het volgende:
Net deze offer gekregen toen ik torres voor een veel te hoge prijs te koop zette
[ afbeelding ]
Doen of niet?
WTF. Mijn Arteta kostte me 4kquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Haha briljant. Buffon voor 10k (3k teveel) en Arteta voor 16,25k (6k teveel) verkocht
Trade offers zijn zelden de moeite waard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:52 schreef Michaelvanb het volgende:
Net deze offer gekregen toen ik torres voor een veel te hoge prijs te koop zette
[ afbeelding ]
Doen of niet?
Ja ik weet het ook nietquote:
Teveel denk ik, gaat voor 10/11k weg vaak.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:59 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik moet mn dries mertens (3-4-2-1) kwijt, al paar keer te koop gezet..
Vraag vanaf 15k, teveel? IF btw
Die staat er gigantisch veel op. Voor 11 krijg je 'm wel weg denk ik..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:59 schreef Michaelvanb het volgende:
Mijne, 4-3-3 is voor 12.5k gegaan, maar ik denk dat ik geluk had+ betere formatiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:59 schreef Michaelvanb het volgende:
+20k.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:07 schreef Michaelvanb het volgende:
hij blijft t proberen
[ afbeelding ]
Voor mij precies omgekeerd, maar goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef Confetti het volgende:
Spellen die je complete Xbox crashen![]()
UT speelt wel verdomd makkelijk vergeleken met head to head seasons.
Zonde van je coinsquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben even een lol-team aan het formeren:
? - ? - Del Pino
El Maestro - Lolo - ?
Jesus Gamez (![]()
![]()
76 overall ) - Igor Lolo - Shittu - Fagner
Briljant.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
? - ? - Del Pino
El Maestro - Lolo - ?
Jesus Gamez (![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
? - ? - Del Pino
El Maestro - Lolo - ?
Jesus Gamez (![]()
![]()
Je bedoeld die 11 players pack. Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:19 schreef Cara het volgende:
Weet iemand of er in die PROMO special silver pack ook rares kunnen zitten?
Jammer hoorquote:
Ik denk dat je heel gelukkig mag zijn om 40k voor vdv te krijgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:23 schreef Michaelvanb het volgende:
hij bied nu:
sahin (10k)
buffon (10k)
malouda (5k)
van der vaart (40k)
+25k
=
90k voor torres
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat er gewoon een switch in het spel zit die er voor zorgt dat alles even niet aankomt omdat je te lang de bal hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:34 schreef GuRBuH het volgende:
* GuRBuH heeft een Pino moment.
Ik zweer dat ik genaaid word. Bij een achterstand van 1 goal in het laatste half uur komen ineens passjes in de verdediging niet aan terwijl dat eerder wel het geval was. Ze moeten ook altijd mij hebben
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:36 schreef Michaelvanb het volgende:
misschien kan je niet van je sprint knop afblijven en is iedereen uitgeput
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Beter dan die je nu hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als ik vandaag niet meer op de web app kan, verander ik m'n UI in Pino.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |