Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Santello (Santelllo)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
ja FOK faalde, zei dat ik niet zo snel twee berichten achter elkaar mocht posttenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Traagste lapo ever, ik zat er nog even over na te denken om hem te gieren....
Heeft iemand Pino nog gezien?
[ afbeelding ]
Wat voor pakje heb je gekocht?quote:
Heb tot nu toe 2x de 7,5k pakjes gekocht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:38 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat voor pakje heb je gekocht?
Zit erover te denken dalijk voor 7,5k een goud pakje met 3 zeldzame te kopen.
Ik vind het ook nog niet heel geslaagd moet ik bekennen. Begint te wennen, maar het oude format vond ik beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:39 schreef Leanishibe het volgende:
Ben echt klaar met het verdedigen, als ik dit niet snel onder de knie krijg dan is het voorlopig geen FIFA meer.
Het is moeilijk uit te leggen, maar het draait gewoon allemaal om timing. Ik speelde gister samen met een vriend wat potjes FUT en bij mij gaat verdedigen een stuk beter dan met hem. Je moet gewoon de aanvaller in een bepaalde positie forceren en dan op het juiste moment de bal afpakken. Als je er te snel invliegt gaat het vaak fout.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:39 schreef Leanishibe het volgende:
Ben echt klaar met het verdedigen, als ik dit niet snel onder de knie krijg dan is het voorlopig geen FIFA meer.
Het oude format was gewoon A of B inhouden... Dat was gewoon te makkelijk, ik kan het wel waarderen dat ze het wat moeilijker hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog niet heel geslaagd moet ik bekennen. Begint te wennen, maar het oude format vond ik beter
Zit ook wat in hoor, daarom is het vooral wennen denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is moeilijk uit te leggen, maar het draait gewoon allemaal om timing. Ik speelde gister samen met een vriend wat potjes FUT en bij mij gaat verdedigen een stuk beter dan met hem. Je moet gewoon de aanvaller in een bepaalde positie forceren en dan op het juiste moment de bal afpakken. Als je er te snel invliegt gaat het vaak fout.
[..]
Het oude format was gewoon A of B inhouden... Dat was gewoon te makkelijk, ik kan het wel waarderen dat ze het wat moeilijker hebben gemaakt.
Het is gewoon fucked up als je op de oude manier verdedigd voor 3 jaar ofzo. Moet nu mijn hele spel aanpassen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:46 schreef Rijstbal het volgende:
Zo moeilijk is dat verdedigen toch niet?
Niet 5* maar ik heb daar Sculli of Giaccherini lopen. Spelen primaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:05 schreef Tobi-wan het volgende:
http://www.ultimatedb.nl/(...)d1-9bdb-7066e292d6a6
Ik wil eigenlijk een andere speler op de LW positie, 5 star skills die een link heeft met Cissé. weet iemand er 1?
edit: Volgens mij doet die link het niet.
Heb nu
Elia - Cissé - Ben Arfa
Giovinco - Flamini - Menez
Balzaretti - Menez - Sakho - Konko
Frey
Een beetje veel fransmannen maar ik wil Ben Arfa en Menez en eigenlijk Cisse ook
Ik begin aan FUT wanneer de servers een beetje stabiel zijn, 2/2 wedstrijden ook al een DC gehad dus ze kunnen voorlopig de tering krijgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:13 schreef Lindgren. het volgende:
Verbinding met EA verloren. Aids. Zal m'n dnf wel weer een miljard punten omlaag zijn. Wat is EA toch kut qua servers.
Op FUT Console uitloggen voor je je console afsluit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
wat is dezemn ps3 staat al een uur uit en kan nog niet op de site
Giaccherini heb ik al gebruikt bij een vriend, die had volgens mij wel 4*. Jammer dat Menez naar PSG is gegaan, hij was altijd perfect voor mijn Serie A team. Is er geen franse LW met 5* en een rechterpoot?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet 5* maar ik heb daar Sculli of Giaccherini lopen. Spelen prima
Zijn er wel maar baggertje slecht :pquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Giaccherini heb ik al gebruikt bij een vriend, die had volgens mij wel 4*. Jammer dat Menez naar PSG is gegaan, hij was altijd perfect voor mijn Serie A team. Is er geen franse LW met 5* en een rechterpoot?
FUT liep vastquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Op FUT Console uitloggen voor je je console afsluit.
EA heeft me gewoon genaaid! Eerst had ik daar Giovinco en Palladino maar eerstgenoemd is CAM nu en de 2e is maar 74....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zijn er wel maar baggertje slecht :p
Zelfde voor Iaquinta naar ST. Al moet ik zeggen dat ie 't daar zeker niet slecht doet bij mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
EA heeft me gewoon genaaid! Eerst had ik daar Giovinco en Palladino maar eerstgenoemd is CAM nu en de 2e is maar 74....
dnf is 50 inderdaad. Wat een lijers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik begin aan FUT wanneer de servers een beetje stabiel zijn, 2/2 wedstrijden ook al een DC gehad dus ze kunnen voorlopig de tering krijgen.
1v1 season is ook wel grappig, barca speelt echt baas (as it should) met geweldige passes en controle.. nog een mooie gemaakt met Xavi gister online
Klopt, hij glitchte. Geen idee waarom, was gewoon normale kit van Saint Etienne, die groene.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:35 schreef Rijstbal het volgende:
Trouwens harregarre welke kit had je tijdeons onze eerste pot vandaag? Volges mij was het 1 of andere glitch het zag er raar en pixelachtig uit
Haha Cerci is inderdaad ook niet verkeerd, die schoot er gister een hoop in! Matri speelt ook niet verkeerd trouwens. Giovinco is trouwens wel 5* nu dat is niet verkeerd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zelfde voor Iaquinta naar ST. Al moet ik zeggen dat ie 't daar zeker niet slecht doet bij mij.
Maarre, mocht je de 5* skills zat zijn kan je op RW ook Cerci neergooien. 4* en een ziek linkerbeen
Gratis plaatje voor eerste die 'm vindt!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat vinden jullie van die RW 69 overall van Numancia in de Liga Adelante?
He?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gratis plaatje voor eerste die 'm vindt!
RW 69 overall van Numancia in de Liga Adelante? Wie is dat?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:43 schreef Kamikazie het volgende:
Net maar ff me pro gehacked, geen zin om al die dingen zelf te halen
Del Pino.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
RW 69 overall van Numancia in de Liga Adelante? Wie is dat?
Ik zou 't niet doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:52 schreef Michaelvanb het volgende:
Net deze offer gekregen toen ik torres voor een veel te hoge prijs te koop zette
[ afbeelding ]
Doen of niet?
WTF. Mijn Arteta kostte me 4kquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Haha briljant. Buffon voor 10k (3k teveel) en Arteta voor 16,25k (6k teveel) verkocht
Trade offers zijn zelden de moeite waard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:52 schreef Michaelvanb het volgende:
Net deze offer gekregen toen ik torres voor een veel te hoge prijs te koop zette
[ afbeelding ]
Doen of niet?
Ja ik weet het ook nietquote:
Teveel denk ik, gaat voor 10/11k weg vaak.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:59 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik moet mn dries mertens (3-4-2-1) kwijt, al paar keer te koop gezet..
Vraag vanaf 15k, teveel? IF btw
Die staat er gigantisch veel op. Voor 11 krijg je 'm wel weg denk ik..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:59 schreef Michaelvanb het volgende:
Mijne, 4-3-3 is voor 12.5k gegaan, maar ik denk dat ik geluk had+ betere formatiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:59 schreef Michaelvanb het volgende:
+20k.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:07 schreef Michaelvanb het volgende:
hij blijft t proberen
[ afbeelding ]
Voor mij precies omgekeerd, maar goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef Confetti het volgende:
Spellen die je complete Xbox crashen![]()
UT speelt wel verdomd makkelijk vergeleken met head to head seasons.
Zonde van je coinsquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben even een lol-team aan het formeren:
? - ? - Del Pino
El Maestro - Lolo - ?
Jesus Gamez (![]()
![]()
76 overall ) - Igor Lolo - Shittu - Fagner
Briljant.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
? - ? - Del Pino
El Maestro - Lolo - ?
Jesus Gamez (![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
? - ? - Del Pino
El Maestro - Lolo - ?
Jesus Gamez (![]()
![]()
Je bedoeld die 11 players pack. Neequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:19 schreef Cara het volgende:
Weet iemand of er in die PROMO special silver pack ook rares kunnen zitten?
Jammer hoorquote:
Ik denk dat je heel gelukkig mag zijn om 40k voor vdv te krijgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:23 schreef Michaelvanb het volgende:
hij bied nu:
sahin (10k)
buffon (10k)
malouda (5k)
van der vaart (40k)
+25k
=
90k voor torres
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat er gewoon een switch in het spel zit die er voor zorgt dat alles even niet aankomt omdat je te lang de bal hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:34 schreef GuRBuH het volgende:
* GuRBuH heeft een Pino moment.
Ik zweer dat ik genaaid word. Bij een achterstand van 1 goal in het laatste half uur komen ineens passjes in de verdediging niet aan terwijl dat eerder wel het geval was. Ze moeten ook altijd mij hebben
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:36 schreef Michaelvanb het volgende:
misschien kan je niet van je sprint knop afblijven en is iedereen uitgeput
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Beter dan die je nu hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als ik vandaag niet meer op de web app kan, verander ik m'n UI in Pino.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |