Stijn heeft het opgericht, niet ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh dat bericht. ja
Laten we het volgende doen. We spelen potje FUT. Al win ik maak je me aanvoerder. Zo niet doen we het op jouw manier
Waarschijnlijk wel ja. Linq komt zo ook nog dacht ik dan kunnen we met zijn 4en clubs doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:52 schreef Rijst het volgende:
Ooohhh!
Nu gaat hij het zelfde flikken bij mij als wat ik bij hem had gedaan.
Met FUT teams bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:16 schreef zerokil het volgende:
Wie wil dalijk potje?
ps3, name: psvunited
Ik ben er!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:14 schreef Santello het volgende:
Je moet hier ff posten als we gaan spelen, zit tv te kijken.
LT/L2 +Rechter analoogstick naar beneden of omhoog.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:20 schreef zerokil het volgende:
Nope geen Fut.
En hoe rol je met je voetover de bal?
Ik hoor allemaal rare ruis , ff xbox overnieuw opstarten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef Rijst het volgende:
wtf. M'n headset doet het niet. Horen kan ik wel maar m'n mic is blijkbaar stuk?
Heb je je controller gepinoot?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:26 schreef Rijst het volgende:
wtf. M'n headset doet het niet. Horen kan ik wel maar m'n mic is blijkbaar stuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:46 schreef Santello het volgende:
Sorry, broertje heeft een vriend uitgenodigd, ze zijn nu aan het ballen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie dat IF Dries zijn balans 99 is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |