En onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:54 schreef emokid het volgende:
Luis Fabiano is geloof ik zo'n 6 punten in overall gedaald. Hij was in FIFA11 pas echt een beest.
Ashraf Allalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:04 schreef Rijst het volgende:
Stijn Daalderop en Santello moeten ook komen
Waar dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
we zitten op je te wachten autist
AH hooigracht en dan moet je ff rondlopen totdat je tussen die flats in kan lopen en daar is een speeltuin waar wij zittenquote:
Zijn er geen kroegen of cafe's of andere plaatsen waar je kunt pilsen in leiden? In een speeltuin gaan zitten is wel erg....ja....verpaupert.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
AH hooigracht en dan moet je ff rondlopen totdat je tussen die flats in kan lopen en daar is een speeltuin waar wij zitten
Poeeh netjes hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
Luis Fabiano in de spits bij mijn skill-team. Wat een baas is dat.Kostte me 3100 in formatie maar tot nu is ie 't waard.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/95828418
om 11 uur gaan de deuren van lvc pas open dus ja... Ff chillen met kent jeweet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zijn er geen kroegen of cafe's of andere plaatsen waar je kunt pilsen in leiden? In een speeltuin gaan zitten is wel erg....ja....verpaupert.
Dit stelt echt niks voor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:25 schreef Thas het volgende:
[..]
Poeeh netjes hoor![]()
Duurt nog wel even voordat ik op dat niveau zit qua trucjes
Gewoon voortaan op Arabisch zetten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:34 schreef Santello het volgende:
[..]
Plemp me naam eens niet op het internet, en helemaal niet op FOK!
Moet je verdienen/afdwingen met goed spel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:36 schreef Rijst het volgende:
Kan je mij trouwens ook aanvoerder maken van FCZ?
Doe niet stoer. Ik heb de orginele FCZ opgericht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Moet je verdienen/afdwingen met goed spel.
Huh rijst, sta je offline online?
Hmm je bericht zal wel oud zijn dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doe niet stoer. Ik heb de orginele FCZ opgericht.![]()
Xbox staat uit.
Oh dat bericht. jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Hmm je bericht zal wel oud zijn dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |