Bij 11 waren ze volgens mij 2k, maar ik had er zoveel dat ik de prijs wat lager deed om te blijven verkopen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:48 schreef el-blanchito het volgende:
1.5 k is ook nog best weinig, bij FUT 11 kostte die dingen rond de 3.5k geloof ik
Mwa hij is 86 in de spits. Nu zullen wel mensen het onsportief vinden zeggen dat het veel leuker is om de verdiensten te halen. Is ook wel zo maar ik heb dit jaar GEEN zin.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Superstats?
Wat is trouwens de PS3 club?
Wisselen volgens mij. Maar ik heb ook gezien dat een speler achteraf opeens geblesseerd bleek te zijn, dus weet het niet zeker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:40 schreef Tito_Makani het volgende:
Moet je nou ook wisselen als je speler geblesseerd raakt of is het net zo als vorige jaren dat je speler de wedstrijd gewoon uit kan spelen?
Ik denk dat ik het over een paar maanden ook beu zal zijn. Maar nu ff met mijn gare pro spelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:33 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Mwa hij is 86 in de spits. Nu zullen wel mensen het onsportief vinden zeggen dat het veel leuker is om de verdiensten te halen. Is ook wel zo maar ik heb dit jaar GEEN zin.
Morgen uit schoolquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het over een paar maanden ook beu zal zijn. Maar nu ff met mijn gare pro spelen
Wanneer koop je een mic?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:39 schreef Michaelvanb het volgende:
wat is een goeie gamepad voor de pc?
net 1 gesloopt
Bedankt, kan iemand dit bevestigen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wisselen volgens mij. Maar ik heb ook gezien dat een speler achteraf opeens geblesseerd bleek te zijn, dus weet het niet zeker.
ja, ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:41 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Bedankt, kan iemand dit bevestigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |