Zo zou je het kunnen stellen. Per saldo is het uiteindelijk hoe goed jij tegen de CPU op World Class bent. Grote kans dat een geoefende offline speler een online fag die dit doet zo wegblaast. Maar ik vind die CPU juist uberbrak, in de demo al, dus daar speel ik niet tegen, ben juist gewend aan de onvoorspelbaarheid en fouten van een menselijke tegenstander.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:33 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik denk dat het voordeel ongeveer even groot is als wanneer de tegenstander opeens zou kunnen verdedigen als in Fifa 10/11.
Ik heb nog niemand ergens zien posten dat hij de World Class AI kan verslaan offline in Fifa 12, dat zegt al genoeg denk ik. Misschien dat het na 10 seizoenen in carriére eens lukt, maar eerder niet denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:37 schreef Stringer het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen stellen. Per saldo is het uiteindelijk hoe goed jij tegen de CPU op World Class bent. Grote kans dat een geoefende offline speler een online fag die dit doet zo wegblaast. Maar ik vind die CPU juist uberbrak, in de demo al, dus daar speel ik niet tegen, ben juist gewend aan de onvoorspelbaarheid en fouten van een menselijke tegenstander.
Present.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand ergens zien posten dat hij de World Class AI kan verslaan offline in Fifa 12, dat zegt al genoeg denk ik. Misschien dat het na 10 seizoenen in carriére eens lukt, maar eerder niet denk ik.
Gesponsord door Welbeck en met name Filipequote:Op zondag 2 oktober 2011 02:34 schreef Stringer het volgende:
[..]
Damn jij bouwt ook binnen no-time weer hele vette teams.
Met teams met gelijkwaardige ratings?quote:
Ik heb geen zin in welles/niettes. Al heb jij het liever niet, oke prima maar dan moet je het zelf ook niet doen.') Dat we hier überhaupt een discussie over heben is best triestquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik kan zo vaak cutbacks doen, doe ik het? Nee. Waarom denk je dat Stekelenburg uberhaupt de gelegenheid krijgt om 20 saves te maken?
Tot nu toe alleen met mijn Eredivisieteam in FUT mee gespeeld en alles gewonnen tegen alleen maar 4.5 en 5 sterrenteams. Zelfs gewonnen van mijn demo-angstgegner Milanquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:44 schreef Thas het volgende:
[..]
Met teams met gelijkwaardige ratings?
Knap
Ook met minder dan 5-sterren-teams? (geen idee of het dan makkelijker of moeilijker is, puur omdat ik online niet met 5* speel)
Haha, pin me er niet op vast hoor. Was even aan het Pino-en.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in welles/niettes. Al heb jij het liever niet, oke prima maar dan moet je het zelf ook niet doen.') Dat we hier überhaupt een discussie over heben is best triest![]()
En als je niet meer wilt spelen jammer dan. Dat vind ik echtWant we spelen al tegen elkaarsinds Fifa 10
Zeg gelijk ook even hoe je een gehackte VP met 99 stats installeertquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Trouwens mensen, ik weet niet of dit bij jullie bekend was, bij FUT kun je ook de keeper besturen en dus de AI het werk laten doen.
Gaat erom dat tegenstanders dit ook kunnen doen. Ik dacht dat het in FUT niet kon, maar heb het geprobeerd en het kan dus wel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 04:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Zeg gelijk ook even hoe je een gehackte VP met 99 stats installeert
Ik zou in het begin 1 á 2 packs kopen. Nu kan er nog winst op gemaakt worden.. (<-- al zullen velen het hiermee oneens zijn, zelf wetenquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:16 schreef Zetfil het volgende:
Ik heb gisteren opeens 70k winst gemaakt met een gat in de markt. Ik heb alleen geen idee wat slim is om hiermee te doen. Heb 2 maanden FUT 11 gespeeld en daarin nooit zoveel coins gehad.
Ik heb al een rating 80 Italiaans/Serie A/4-3-3 team gemaakt.
Wat is handig?
- Een dragende speler kopen voor dit elftal (Di Natale / IF Miccoli / IF Mauri)
- Meerdere squads met verschillende formaties maken voor de variatie. Ik vond FUT 11 nogal veel van hetzelfde worden na een tijdje.
- Gold packs kopen / Wachten op gold player packs (als deze nog komen).
Iemand tips?
Die twee gratis gold packs waren voor mij waardeloos. Met FUT 11 heb ik aardig wat packs gekocht, maar nooit een goede speler gekregen. Ik denk dat ik me wat meer in de spelers ga verdiepen om daar winst uit te kunnen halen. tnx!quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou in het begin 1 á 2 packs kopen. Nu kan er nog winst op gemaakt worden.. (<-- al zullen velen het hiermee oneens zijn, zelf weten) En verder luidt het gezegde: Met geld maak je geld. Je hebt nu kapitaal, investeer het slim en je hebt zo 't dubbele. Anders gezegd: Ga handelen.
Ja god alle...quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:07 schreef lordteddybeer het volgende:
Wat is dat toch met die Webapp, doet het nog steeds niet
Welk gat in de markt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:33 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Die twee gratis gold packs waren voor mij waardeloos. Met FUT 11 heb ik aardig wat packs gekocht, maar nooit een goede speler gekregen. Ik denk dat ik me wat meer in de spelers ga verdiepen om daar winst uit te kunnen halen. tnx!
quote:Sorry!
We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.
Please try again later.
Stoere boy, om kwart voor 5 thuis komen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |