Nope, ben er ook kapot van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door SuperHarregarre op 01-10-2011 23:25:22 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
In dat geval niet, ben niet meer in staat tot Fifaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom je ook mee clubs? gaat echt lekker
Weten we, lopen maar te kloten hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:43 schreef Rijst het volgende:
Dat schot uiit die onmogelijke hoek moest een fakeshot zijn. Maar mn pro kan dat nog niet
Wat snap je nu beter dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:08 schreef Leanishibe het volgende:
Ik dacht ik loop die tutorial nog even door voor het nieuwe verdedigen.
Ik snap het nu.
Ik maakte geen gebruik van A / X. Dan loop je er minder snel langs als je een actie wil ondernemen.quote:
Daar kwam ik net ook achter. Dan blijft je speler iig bij de tegenstander aan de bal lopen, maar dan nog moet je X op tijd loslaten als je wil instappen/tackelen. Dat timen is ook nog wel lastig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:17 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik maakte geen gebruik van A / X. Dan loop je er minder snel langs als je een actie wil ondernemen.
Stoere boyquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
Satender: Hi, my name is Satender. How may I help you?
joost_makaay@hotmail.com: hey
joost_makaay@hotmail.com: I Cant connect to the FUT web app
Satender: There is some temporary issue going on with web application. Please wait for 24-48 hours. If it wouldn't get correct. Then contact us again. I will glad to assist you again.
joost_makaay@hotmail.com: wtf
joost_makaay@hotmail.com: why so long
joost_makaay@hotmail.com: i didnt payed 70 dollars for this shitr
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
Filipe opgepikt voor 650, in 4-4-2, die gaat er mooi voor 3k uit.
Dan moet je me toch eens uitleggen hoe. Ik zie er echt tientallen staan die voor 500 weggaan, snap niet dat mensen er dan 3k voor neertellen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
Filipe opgepikt voor 650, in 4-4-2, die gaat er mooi voor 3k uit.
Hij heeft zich waarschijnlijk verkeken dan. Is het een shiny gold of niet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan moet je me toch eens uitleggen hoe. Ik zie er echt tientallen staan die voor 500 weggaan, snap niet dat mensen er dan 3k voor neertellen.
Ik neem morgen wel foto van eentje die is verkocht voor 3k hoor. Alhoewel ik ze er nu voor 2.5k opzet gaat sneller.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij heeft zich waarschijnlijk verkeken dan. Is het een shiny gold of niet?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:44 schreef Snorrenbaard het volgende:
Satender: Hi, my name is Satender. How may I help you?
joost_makaay@hotmail.com: hey
joost_makaay@hotmail.com: I Cant connect to the FUT web app
Satender: There is some temporary issue going on with web application. Please wait for 24-48 hours. If it wouldn't get correct. Then contact us again. I will glad to assist you again.
joost_makaay@hotmail.com: wtf
joost_makaay@hotmail.com: why so long
joost_makaay@hotmail.com: i didnt payed 70 dollars for this shitr
Filipe was mijn tradetip van gisterenquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan moet je me toch eens uitleggen hoe. Ik zie er echt tientallen staan die voor 500 weggaan, snap niet dat mensen er dan 3k voor neertellen.
Jup , nog bedankt daarvoor. You made my fut day.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Filipe was mijn tradetip van gisteren
Vandaag amper thuis gespeeld, maar kan dus nog steeds niet in de webapp komen en dus nog steeds niet verder tenzij ik 6.5K ga discarden
Gebruik www.pic2.nlquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:42 schreef Kamikazie het volgende:
En Filipe is verkocht, waar kan ik screenshot uploaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh, hij is een beetje groot dus maar in spoiler gezet, hoop dat je het toch kunt zien. Is echt flink winst te halen op die back![]()
Valt wel mee hoor. RW 83 pace, LW 81, SP 87.:Pquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pfff, sorry hoor, Rijst het maakt niet uit met welk team je speelt. Allemaal pacewhores.En die laffe intikkers.
Zo vaak? Ga weg man. Jij bent geen één keer voetballend naar voren gegaan, telkens hoge stift of diepe bal en dan rennen. Speel je op ultra defensive en dan lekker counteren met elk team? Lijkt er wel op in ieder geval. Gewoon niet leuk om tegen te ballen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. RW 83 pace, LW 81, SP 87.:P
En jij scoorde ook zo vaak tegen mij via een cutback.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |