Waarom niet? Als je op die manier kan winnen en je hebt op die manier fun?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Speel je op ultra defensive en dan lekker counteren met elk team? Lijkt er wel op in ieder geval. Gewoon niet leuk om tegen te ballen.
Zeg ik toch in m'n laatste zin. Je moet zelf weten hoe je voetbalt maar dit zijn friendly potjes tegen elkaar op fok. Beetje arelaxt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:14 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je op die manier kan winnen en je hebt op die manier fun?
Snap dat geouwehoer over een speelwijze nooit, ik krijg zovaak berichten dat ik schijt goals maak, terwijl ik over het algemeen de hele verdediging doorspeel en vrij voor de keeper kom.
En dan cutback.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:14 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je op die manier kan winnen en je hebt op die manier fun?
Snap dat geouwehoer over een speelwijze nooit, ik krijg zovaak berichten dat ik schijt goals maak, terwijl ik over het algemeen de hele verdediging doorspeel en vrij voor de keeper kom.
Keeper omspelen met een rainbowtje..quote:
Whaha wat grappig ik heb ook een fully bronze USA team.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb mijn eerste toernooitje ooit gewonnen.
Met mijn USA bronze win ik echt bijna alles, met m'n silvers gaat 't nog wel en m'n golden trickers loop ik alleen maar te kutten
Hoe kan je zien wanneer iemand dit activeert?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:21 schreef Thas het volgende:
Zo kankertriest echt die mensen die de AI laten verdedigen, echt geen ander woord voor. Welke mongool koopt nou een spel om de computer het werk voor hem te laten doen. Bah. Als dit er de volgende patch niet voor alle online modi uit is gesloopt zet ik hem op marktplaats, heeft totaal geen zin om zo te spelen.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:21 schreef Thas het volgende:
Zo kankertriest echt die mensen die de AI laten verdedigen, echt geen ander woord voor. Welke mongool koopt nou een spel om de computer het werk voor hem te laten doen. Bah. Als dit er de volgende patch niet voor alle online modi uit is gesloopt zet ik hem op marktplaats, heeft totaal geen zin om zo te spelen.
Verdediging wordt in een split second goed georganiseerd en zal bijna niet mistimen met de standing tackle.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoe kan je zien wanneer iemand dit activeert?
Tof. Je moet Amarikwa halen als spits man. En Bornstein CDM.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Whaha wat grappig ik heb ook een fully bronze USA team.
Alleen LW heb ik die nederlandse vleugelspits van 92 pace staan.
Verder Tracy als spitswat een koning.
Ok niet vaak maar je hebt het wel een paar keer gescoord via een cutback. Het maakt verder ook niet uit want een goal is een goal.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zo vaak? Ga weg man. Jij bent geen één keer voetballend naar voren gegaan, telkens hoge stift of diepe bal en dan rennen. Speel je op ultra defensive en dan lekker counteren met elk team? Lijkt er wel op in ieder geval. Gewoon niet leuk om tegen te ballen.
Ik bedoel, all's fair in a game, en je moet zelf weten hoe je voetbalt, maar ik heb er geen zin meer in.
Loop met een beweeglijke speler op een verdediger af, kap een paar keer naar links en rechts en kijk hoe de verdediger reageert. Als hij je precies volgt, is het raak, het is eigenlijk gelijk duidelijk. Eigenlijk "containen" ze gewoon onmenselijk goed. Ik heb het nog niet vaak gehad, maar de mensen die het doen hebben echt een gigantisch voordeel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Hoe kan je zien wanneer iemand dit activeert?
Nhja je speelt gewoon tegen de CPU op Word Class, dikke trieste zooi dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:29 schreef Thas het volgende:
[..]
Loop met een beweeglijke speler op een verdediger af, kap een paar keer naar links en rechts en kijk hoe de verdediger reageert. Als hij je precies volgt, is het raak, het is eigenlijk gelijk duidelijk. Eigenlijk "containen" ze gewoon onmenselijk goed. Ik heb het nog niet vaak gehad, maar de mensen die het doen hebben echt een gigantisch voordeel.
Ik denk dat het voordeel ongeveer even groot is als wanneer de tegenstander opeens zou kunnen verdedigen als in Fifa 10/11.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:32 schreef Stringer het volgende:
[..]
Nhja je speelt gewoon tegen de CPU op Word Class, dikke trieste zooi dus.
Ik kan zo vaak cutbacks doen, doe ik het? Nee. Waarom denk je dat Stekelenburg uberhaupt de gelegenheid krijgt om 20 saves te maken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ok niet vaak maar je hebt het wel een paar keer gescoord via een cutback. Het maakt verder ook niet uit want een goal is een goal.
En nee ik raak mn D-pad niet aan. Zo speelde ik ook in 11.. Maar je hebt wel gelijk over mijn Nederlandse team. Dat is wel echt een pacehoeren team.
Maar over dat potje van net. Dat had niks met pacehoeren te maken. Je backs waren sneller dan mijn aanvallers. Ik denk gewoon dat je een beetje gefrustreerd bent omdat je nu 5x achterelkaar niet van me kan winnen.
Damn jij bouwt ook binnen no-time weer hele vette teams.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |