Ik zou in het begin 1 á 2 packs kopen. Nu kan er nog winst op gemaakt worden.. (<-- al zullen velen het hiermee oneens zijn, zelf wetenquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:16 schreef Zetfil het volgende:
Ik heb gisteren opeens 70k winst gemaakt met een gat in de markt. Ik heb alleen geen idee wat slim is om hiermee te doen. Heb 2 maanden FUT 11 gespeeld en daarin nooit zoveel coins gehad.
Ik heb al een rating 80 Italiaans/Serie A/4-3-3 team gemaakt.
Wat is handig?
- Een dragende speler kopen voor dit elftal (Di Natale / IF Miccoli / IF Mauri)
- Meerdere squads met verschillende formaties maken voor de variatie. Ik vond FUT 11 nogal veel van hetzelfde worden na een tijdje.
- Gold packs kopen / Wachten op gold player packs (als deze nog komen).
Iemand tips?
Die twee gratis gold packs waren voor mij waardeloos. Met FUT 11 heb ik aardig wat packs gekocht, maar nooit een goede speler gekregen. Ik denk dat ik me wat meer in de spelers ga verdiepen om daar winst uit te kunnen halen. tnx!quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou in het begin 1 á 2 packs kopen. Nu kan er nog winst op gemaakt worden.. (<-- al zullen velen het hiermee oneens zijn, zelf weten) En verder luidt het gezegde: Met geld maak je geld. Je hebt nu kapitaal, investeer het slim en je hebt zo 't dubbele. Anders gezegd: Ga handelen.
Ja god alle...quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:07 schreef lordteddybeer het volgende:
Wat is dat toch met die Webapp, doet het nog steeds niet
Welk gat in de markt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:33 schreef Zetfil het volgende:
[..]
Die twee gratis gold packs waren voor mij waardeloos. Met FUT 11 heb ik aardig wat packs gekocht, maar nooit een goede speler gekregen. Ik denk dat ik me wat meer in de spelers ga verdiepen om daar winst uit te kunnen halen. tnx!
quote:Sorry!
We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.
Please try again later.
Stoere boy, om kwart voor 5 thuis komen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gold squad fitness was te koop voor gemiddeld 600 (soms zelfs 300) en makkelijk te verkopen voor 1,3 tot 1,5kquote:
Bij 11 waren ze volgens mij 2k, maar ik had er zoveel dat ik de prijs wat lager deed om te blijven verkopen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:48 schreef el-blanchito het volgende:
1.5 k is ook nog best weinig, bij FUT 11 kostte die dingen rond de 3.5k geloof ik
Mwa hij is 86 in de spits. Nu zullen wel mensen het onsportief vinden zeggen dat het veel leuker is om de verdiensten te halen. Is ook wel zo maar ik heb dit jaar GEEN zin.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Superstats?
Wat is trouwens de PS3 club?
Wisselen volgens mij. Maar ik heb ook gezien dat een speler achteraf opeens geblesseerd bleek te zijn, dus weet het niet zeker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:40 schreef Tito_Makani het volgende:
Moet je nou ook wisselen als je speler geblesseerd raakt of is het net zo als vorige jaren dat je speler de wedstrijd gewoon uit kan spelen?
Ik denk dat ik het over een paar maanden ook beu zal zijn. Maar nu ff met mijn gare pro spelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:33 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Mwa hij is 86 in de spits. Nu zullen wel mensen het onsportief vinden zeggen dat het veel leuker is om de verdiensten te halen. Is ook wel zo maar ik heb dit jaar GEEN zin.
Morgen uit schoolquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het over een paar maanden ook beu zal zijn. Maar nu ff met mijn gare pro spelen
Wanneer koop je een mic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |