Ik hoop over 7 jaar toch wel een pedaalharp te hebben... en misschien wel eerderquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is iets voor beginners begrijp ik
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:20 schreef DjinN het volgende:
Neejj! Roos moest het nieuwe topic openen!EELSOUND ZEG IK JE!
Het is geen SC hequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat ik de lapo hadNiet dus.
had je ook !quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat ik de lapo hadNiet dus.
Weten hun veel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:21 schreef MilaNL het volgende:
Al drukken voor het refrein... wat behoorlijk moeilijk is.
ditquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:21 schreef Zeroku het volgende:
Komt niet in de buurt van het origneel, maar is zeker niet zo slecht als de vorige Adele-poging.
Nog even en ga ik het als sig gebruikenquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo slecht is het nou ook weer niet.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lelijk en dik. Terug in zee duwen.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dalijk heb je nog een kans!quote:
Ze was goed, alleen jammer dat ze die uithaal weglaten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:21 schreef MilaNL het volgende:
Al drukken voor het refrein... wat behoorlijk moeilijk is.
Nou Kardinaal, in jouw functie verwacht ik niet zulke oppervlakkige uitspraken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Beetje wel ja, hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog even en ga ik het als sig gebruikenBen je verkouden?
Flauw ben ik dan weer nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent mod. Sluit deze en open een nieuwe zou ik zeggen
Je bent een tikkie doof vanaafquote:
gewoon een nieuwe TT: do you know the eelsound?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Je bent mod. Sluit deze en open een nieuwe zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef Silenus het volgende:
Voor een dikke vrouw heeft ze een leuke uitstraling moet ik zeggen hoor.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef Silenus het volgende:
Voor een dikke vrouw heeft ze een leuke uitstraling moet ik zeggen hoor.
Eindelijk een x een show waar het om de stem draait en niet om het uiterlijk, en dan kom jij aan met je opmerking...quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit deel is al bijna dicht, open jij de volgendequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
gewoon een nieuwe TT: do you know the eelsound?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
gewoon een nieuwe TT: do you know the eelsound?
Ik ben zo oppervlakkig dat als je een steen tegen mijn kop smijt onder de goede hoek hij acht keer kan kaatsen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou Kardinaal, in jouw functie verwacht ik niet zulke oppervlakkige uitspraken.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef Pinzon het volgende:
Dr onderkin fungeert als extra klankkast.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dit deel is al bijna dicht, open jij de volgende
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef Pinzon het volgende:
Dr onderkin fungeert als extra klankkast.
Maar ze kijken wel allemaal naar de reactie van degene die al gedrukt heeft/hebben..quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
Eindelijk een x een show waar het om de stem draait en niet om het uiterlijk, en dan kom jij aan met je opmerking...
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben zo oppervlakkig dat als je een steen tegen mijn kop smijt onder de goede hoek hij acht keer kan kaatsen.
Nou jullie toppen het wel vanavondquote:
Adele heeft een geweldige uitstraling, zij niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef DjinN het volgende:
Ach, Adele is ook niet de dunste, maar ze heeft wel een fenomenale stem
Niks mis met een beetje chubby.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef Silenus het volgende:
Nee serieus, ik zou er niet direct opklimmen maar het is niet iemand bij wie je gillend naar het toilet rent.
Die onderkin is wel een beetje too much.
Dan hedde iets om oe klaauwe in te zette of nie dan? Roar..quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje chubby.
Och, beetje sleutelen aan haar kleding, dr haar en dan moet het goedkomenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Adele heeft een geweldige uitstraling, zij niet.
Ja, datquote:
Maar tochquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou jullie toppen het wel vanavond
Misschien dat hij zelf ook net zo lelijk en dik is?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
Eindelijk een x een show waar het om de stem draait en niet om het uiterlijk, en dan kom jij aan met je opmerking...
Dit dus!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef DjinN het volgende:
Ach, Adele is ook niet de dunste, maar ze heeft wel een fenomenale stem
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Misschien dat hij zelf ook net zo lelijk en dik is?
zou goed kunnenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Heeft Marco niet al 10 vrouwen nu? Ik heb het vorige week niet gezien, maar meen zoiets te hebben gelezen.
Hmwah.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef DjinN het volgende:
[..]
Och, beetje sleutelen aan haar kleding, dr haar en dan moet het goedkomen
Nu lijkt het net alsof je het over spare-ribs vreten hebt bij de lokale turk in Sint-Michielsgestel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dan hedde iets om oe klaauwe in te zette of nie dan? Roar..
1e keus: Marcoquote:
Ja, ik verhuis mee hoor..quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef Karina het volgende:
Voor de fans die zometeen verhuizen
Hotter Than My Daughter #9 Doe eens normaal!
Net als vorig jaar. Ze gaat voor middelmatig.quote:
Ik heb een kop als een grindtegel en weeg een bescheiden 200 kilo. Dat neemt niet weg dat zij dezelfde kwalen heeft.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:25 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Misschien dat hij zelf ook net zo lelijk en dik is?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof je het over spare-ribs vreten hebt bij de lokale turk in Sint-Michielsgestel.
ja maar dat mag nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
volgendekeer ff zeggen van tevoren
Dilemma: zou je liever Aarsman of Poepjes met je achternaam heten? De achternamen bestaan allebei.quote:
Aarsman dan toch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dilemma: zou je liever Aarsman of Poepjes met je achternaam heten? De achternamen bestaan allebei.
ja want erkomen nog 4 auditie rondes zga ik net dacht ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Hoeveel mogen ze er eigenlijk kiezen?
Ze is dik.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar zij is toch niet dik? Hooguit wat stevig....
Voor Nick en Simon.quote:
Ach, ik krijg op mijn werk mensen aan de lijn die Konterman, Bah, of Geilen hetenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:28 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dilemma: zou je liever Aarsman of Poepjes met je achternaam heten? De achternamen bestaan allebei.
Heb jij het over Aarsman of Iris met harp?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar zij is toch niet dik? Hooguit wat stevig....
op zeker Marco!quote:
Het harpmeisje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij het over Aarsman of Iris met harp?
En dat verkleden!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet altijd GIEREN dat Gordon altijd zingt in al zijn programma-intro's :d
Ze is wel degelijk dik. Dat "het glas is halfvol gelul" als het om wat dikkere mensen gaat is ook een beetje vermoeiendquote:
Jemig die was tonnetje rond, die tieten zwierden alle kanten opquote:
Marco??? Simon. Duidelijk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
En welke coach zou jij de kledingkast intrekken?
Ik twijfel tussen Marco en Simon.
Dan kleedde d'r achterkant haar heel erg af, het leek reuze mee te vallenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig die was tonnetje rond, die tieten zwierden alle kanten opOf had ze superslanke benen? Nu wil ik het zien
Simon natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef Livra het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze de kledingkast intrekken voor een make-over out-session
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:32 schreef Livra het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ze de kledingkast intrekken voor een make-over
Simon mag wel eens naar de kapper, met die vage pony van hemquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Oke, ik geloof je, ik ga het terugkijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan kleedde d'r achterkant haar heel erg af, het leek reuze mee te vallen
helaas gemist... morgen maar even terugkijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:35 schreef ranja het volgende:
Christiana was trouwens wel het best van vandaag, met Demi op een goede 2e plek.
Ik vind Nick wel een lekkertje.quote:
die is ook niet onaantrekkelijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind Nick wel een lekkertje.
zijn krullen wijzen naar vorenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Simon mag wel eens naar de kapper, met die vage pony van hem
Franse gast had wel een leuk nummer maar qua zang bracht ie het niet echt lekkerquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:45 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb een beetje meegekeken...
Waarom is die gozer met zijn Franse muziek niet gekozen, want hij was de enige die me kon boeien.
Dan had je nog een andere meid die mooi kon zingen, maar ze koos een saai liedje.![]()
En die Amerikaan met z'n Nirvana nummer was een grote teleurstelling.
ik haal Nick en Simon altijd door elkaar. Wie is ook alweer wie?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh ik vind hem wel aantrekkelijk hoor, iets ander kapsel mag wel.
Precies in dezelfde volgorde. Die meiden waren sowieso beter. Dat harpmeisje was ook heel muzikaal. De jongens vond ik stuk voor stuk tegenvallen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:35 schreef ranja het volgende:
Christiana was trouwens wel het best van vandaag, met Demi op een goede 2e plek.
Lange donkere is Nick.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:55 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik haal Nick en Simon altijd door elkaar. Wie is ook alweer wie?
dat wist ik wel, niet dat het in het Alice seizoen wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wist nietndat Nick aan Idols heeft meegedaan ooit.
Wel relaxed, maar niet een bijzondere stem om heel ver te komen, die gast.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:32 schreef ranja het volgende:
Ik vond de broer van Lisa ook wel goed trouwens.
Was dat niet dat seizoen toen Boris won?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wist ik wel, niet dat het in het Alice seizoen was
Alice is me wel bijgebleven als Idols kandidaat, Nick niet dus
zo te zien wel jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:45 schreef miep63 het volgende:
[..]
Was dat niet dat seizoen toen Boris won?
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij ben ik ook de enige hier die Alice wel een ronde verder gunde
Ik ook, zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:46 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij ben ik ook de enige hier die Alice wel een ronde verder gunde
Alweer?!?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:59 schreef Ajacied422 het volgende:
1
VOICE OF HOLLAND
3.514.000
COMBO BREAKER
Dat er gewoon nog mensen hier waren die het te pruimen vonden, net een zeehondquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:09 schreef Cee het volgende:
Met als grote 'wtf' moment dat geluid dat Joyce probeerde voort te produceren.
Ben woonde iig al eeuwen in Nederland en spreekt Nederlands.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:11 schreef female81 het volgende:
Ben Saunders heeft Engelse roots, die Guy van vorige week ook al.
Marktaandeel 51%quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:59 schreef Ajacied422 het volgende:
1
VOICE OF HOLLAND
3.514.000
COMBO BREAKER
Van wikipedia: Holland is een streek in het westen van Nederland, die tegenwoordig opgedeeld is in de provincies Zuid-Holland en Noord-Holland.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Is dat wat anders dan The voice of Holland
Ach kom nou zeg, het is voor Nederlanders een manier door te breken en niet voor Piet en Guy en Karel die in Amerika en Engeland niet aan de beurt komen, dus het zo gaan spelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:46 schreef Desunoto het volgende:
Beetje zeuren over het niet Nederlands spreken van kandidaten.![]()
Yep. Viel me op dat Simon meteen wist wie het was.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het begin gemist, dus ook de broer van Lisa. Is dat Lisa Loïs? Nu ben ik erg benieuwd!
Hordijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:24 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat dan Chris Hoordijk? Dan weet ik wie ik moet zoeken
quote:
Of dat mensen die het in de rest van de wereld niet redden het in Nederland komen proberen? Hoe het ook zij, ze zijn best welkom, maar ze kunnen gewoon in het Nederlands vertellen hoe ze heten, hoe oud ze zijn en waar ze vandaan komen. Doen Nederlanders in het buitenland ook (zie linkje in m'n vorige post).quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:46 schreef Desunoto het volgende:
Nederland heeft sowieso weinig muzikaal talent. Wees blij dat er wat mensen uit de rest van de wereld wel wat kunnen toevoegen.
Wat grappig dat ze het in Duitsland wel doen, of eigenlijk moet ik zeggen 'natuurlijk willen die Duitsers niet anders'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap ook niet waarom je niet gewoon Nederlands moet praten, hier. Prima als je uit het buitenland komt, maar antwoordt gewoon Nederlands op die paar simpele vragen die je in die eerste ronde gesteld worden. Lukt dat niet, dan moet je je afvragen of je wel thuis hoort in het programma the voice of Holland.
In Duitsland, waar nota bene een Nederlandse in de jury zit, moet gewoon Duits gesproken worden door Nederlanders, al vinden ze het moeilijk:
http://www.telegraaf.nl/p(...)vert_Duitsland__.htm
Volgens mij is het meer een soort Holland's Got Talent.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat grappig dat ze het in Duitsland wel doen, of eigenlijk moet ik zeggen 'natuurlijk willen die Duitsers niet anders'
Is Das Supertalent eigenlijk hetzelfde als My name is?
VanVelzen heeft er nog maar 3, en alledrie geen favorieten van mij. Angela heeft Demi, Nick & Simon Chris Hordijk en Marco heeft met Marieke en Christiana voor mij de meeste favorieten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Angela tot nu toe het minste team..
Wat vinden jullie?
Mee eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat vinden jullie?
16 als het goed isquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel personen krijgt een coach eigenlijk?Marco heeft er al 6.
Handiegtwitter:RTL_TVOH twitterde op zaterdag 01-10-2011 om 16:41:02Er is een speciale #TVOH Symbaloo pagina! De verzamelplek van alle kanalen rondom The voice of Holland. http://t.co/nUDfHc99 reageer retweet
Dat natuurlijk geheel gebaseerd op persoonlijke smaak...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:59 schreef jcdragon het volgende:
Ik kon me nog herinneren dat de battles in het vorig seizoen heel pijnlijk waren omdat goede zangers van dezelfde coach, Roel, geelimineerd werden. Terwijl slechtere zangers van andere coaches erin bleven.
Ik nam als voorbeeld Roel. Kritiek was bedoeld op de format. Maar die verandert natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat natuurlijk geheel gebaseerd op persoonlijke smaak...
De sukkel van toen heeft het mooi een stuk verder gebracht dan zij toen had verwacht. Zit mooi aan de andere kant van de tafel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:20 schreef wolfrolf het volgende:
Voordeel van de twijfel___________
Goed inzicht HENKIE
Klopt. Maar ook binnen de battles van de coaches.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:11 schreef jcdragon het volgende:
Ik nam als voorbeeld Roel. Kritiek was bedoeld op de format. Maar die verandert natuurlijk niet.
Idd dat idee had ik ook. Dat van de ene coach beide kandidaten doormochten en van de andere coach allebei afvielen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook binnen de battles van de coaches.
Volgens mij Jeroen... dat die 2 battles had waarvan ik graag van de een beide door en van de ander beide weg had gehad. Maar dat kan natuurlijk niet. Dat zou ik ook graag anders zien, dat het niet definitief 1 blijven en 1 naar huis is maar ook beide weg als het echt tegenvalt of beide blijven als ze echt goed zijn.
Zou hij moeten doen. Maar ik weet niet of de producers dat willen.quote:Van de andere kant, er zijn nu best een paar waarvan je al bijna zeker weet dat ze als kannonenvoer tijdens de battles zullen dienen. Gewoon een kansloos iemand tegen een Guy zetten ofzo. Wat dat betreft kan Roel nog wel wat afdankertjes gebruiken al vind ik het ook niet erg als hij Guy en Max tegen elkaar in een battle zet.
Dat is niet wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:41 schreef jcdragon het volgende:
Idd dat idee had ik ook. Dat van de ene coach beide kandidaten doormochten en van de andere coach allebei afvielen.
Angela heeft Demiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat vinden jullie?
ik snap ook niet wat zij in de jury doet, net als die nick en simon met hun paling soundquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat vinden jullie?
Iquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb weer een stukske geschreven, dit keer zeker 5 woorden korter dan de vorige.
Erg leuk! Ik zat af-en-toe hardop te lachen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik heb weer een stukske geschreven, dit keer zeker 5 woorden korter dan de vorige.
aah Ceeke das kei tof!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
Nou ben ik benieuwd!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:54 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik hoop in iedergeval dat 2 deelnemers NIET op tv komen, want dat was echt TE goor, wat er in hun optreden gebeurde.
Super mooi, tot nu toe mijn favoriet!quote:
Eerste opnames van de dag, de eerste twee auditanten die op komen, de ene doet zijn mond open, en maakt een geluid dat schijnbaar "Zang" moet zijn, de andere auditant doet zijn mond open, om vervolgens doodleuk het podium (Wat net van A tot Z was schoongemaakt) gewoon ffe lekker onder te KOTSEN, haha. (Niemand drukte, dus dit kan ik wel zeggen)quote:
Ja, die meligheid kwam, volgens mij, echt door dat eerste optreden, ze waren heerlijk op dreef. Als het goed is, krijgen we daar de komende weken nog wat van te zien. De opname erna ( De laatste) was weer wat rustiger, en korter. Eerste opname duurde 3 uur, en de tweede 2 uur. Maar vooral om de strijd tussen Marco, en Nick en Simon ( Over dat Nick en Simon TOCH geen tijd hadden, vanwege Symphonyca in rosso) was geweldig. Ook dat dansje wat Angela deed ( Zelfde dansje van Roel, vorrig jaar, maar dan ZONDER de schoenen) toen ze Milan binnen haalde, was geweldig. En Marco die toegaf dat hij op de momenten dat hij MOEST drukken, dat niet deed, en andersom, "En ik HAD nog een man nodig, in mijn team, en daarom drukte ik NIET" waren geweldig. Marco moet, als coach nog veel leren, maar maakt met humor een hoop goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:18 schreef Cee het volgende:
Ah!Oh nee, wacht:
. Wat genant lijkt me dat zeg. En het viel me gisteren op dat ze een stuk meliger aan het doen waren dan vorige week. Oh ja en dat het podium meer glom.
Ja, die hoor je echt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:00 schreef Cee het volgende:
Hoor je trouwens die BAM!!! als ze op de knop drukken? Je hoort het op tv maar kan me voorstellen dat het een geluidseffect is. Vooral omdat Anuschka niet doorhad dat Roel voor haar had gedrukt.
Ge-wel-dig. Heb in een scheur gelegen vanaf het stukje over Daan en zijn haar. Heerlijk sarcastisch, ik hou ervan. Leuker dan je 1e blogje ook!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
Opnieuw bedankt, hopelijk houd je het t/m de finale vol op deze manier.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
Ik hoop dat Alice op de een of andere manier doorgaat tot aan de finale, zodat je daar weken lang je gal over kunt spugen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
We hebben toch al dat grietje van 16 met een kinderen-voor-kinderen stem, is dat niet genoeg?quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat Alice op de een of andere manier doorgaat tot aan de finale, zodat je daar weken lang je gal over kunt spugen.![]()
![]()
Musical awardsquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
Waarom is er geen herhaling van The Voice?
Omdat ze vast niet allemaal met hun rug voor de buis gezeten hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Nick Schilder die destijds van Alice verloor in Idols
godzijdank ligt ze eruit
En waarom draait 75% van de thuiscoaches voor haar om
WTF..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:03 schreef RobbieBoy het volgende:
de andere auditant doet zijn mond open, om vervolgens doodleuk het podium (Wat net van A tot Z was schoongemaakt) gewoon ffe lekker onder te KOTSEN, haha. (Niemand drukte, dus dit kan ik wel zeggen)
Ja, dat was IDD vrij ranzig, ik had namelijk best wel "goed" zicht daarop, haha.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WTF..
Wat zijn de kijkcijfers idioot hoog trouwens.. Die gaan de 4 miljoen nog wel voorbij denk ik...
dat was echt bar en boos slechtquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit online te kijken nu... en ik zie de aankondiging van Alice voorbij komen: *ril
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
Geweldig!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
Heel verrassend is hij gratis te bekijken op RTL's uitzending gemist. Dit i.t.t. de meeste andere blockbusters van RTL.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
Waarom is er geen herhaling van The Voice?
Zodra de liveshows beginnen moet je gaan betalenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Heel verrassend is hij gratis te bekijken op RTL's uitzending gemist. Dit i.t.t. de meeste andere blockbusters van RTL.
Serieus, wat een onzin.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zodra de liveshows beginnen moet je gaan betalen
Inderdaad best raar dat Marco bij de eerste toon al omdraaide (of waren het meer coaches?). Dit was nou niet bepaald een stem waarvan je meteen versteld staat.quote:
N&S hadden ook gedraaidquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Inderdaad best raar dat Marco bij de eerste toon al omdraaide (of waren het meer coaches?). Dit was nou niet bepaald een stem waarvan je meteen versteld staat.
Ik had nu net trouwens pas de auditie van Charly Luske gezien. Die behoort wat mij betreft wél tot die categorie, wat een stem zeg!!
Geen idee, maar het klinkt wel awesome he?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:26 schreef bierjoost het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat die duce zingt die nu in de trailer zit voor aankomende week? Klinkt een beetje Bruce Springsteen achtig.
Ja idd. Maar zal wel weer een Amerikaan zijn...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, maar het klinkt wel awesome he?
Dat was ook het eerste dat ik dachtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:53 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ja idd. Maar zal wel weer een Amerikaan zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |