min Borsato danquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Wat gek. Ik vond het niet goed, en ze draaien allemaal om! Maar ja, ik ben niet de pro
echt hequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Als ik Rodney zou heten en er zo uit zou zien, zou ik zeker wel mijn naam veranderen in Roderick.
En hoequote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Als ik Rodney zou heten en er zo uit zou zien, zou ik zeker wel mijn naam veranderen in Roderick.
Ik zou voor Roel gaan!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Angela lijkt me een geweldige coach!
Maar ik zou Marco kiezen denk ik, als cutest coach.
Ik zou ook Marco kiezen. Die heeft het meeste baat van mijn tips/quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Angela lijkt me een geweldige coach!
Maar ik zou Marco kiezen denk ik, als cutest coach.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou ook Marco kiezen. Die heeft het meeste baat van mijn tips/
Financiële tips?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nick zei toch ook dat hij nog nooit een zuivere take heeft gezongen? Of is dat weer Simon? Kan ze niet uit elkaar houdenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef fratsman het volgende:
Heeft Nick het afgelegd tegen haar? neeeeeeee!![]()
![]()
oh ja! Wel lachen dat hij het nu gemaakt heeft en zij niet en hij misschien wel haar gaat coachenquote:
Ons verblijden natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Wat doet hij daar? Als hij zo geweldig is.
Vast Simon, Nick kan echt zingenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nick zei toch ook dat hij nog nooit een zuivere take heeft gezongen? Of is dat weer Simon? Kan ze niet uit elkaar houden
Ja, lijkt wel een koormeisje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:59 schreef Guanabana het volgende:
Dat kind is superhees!
Idolsmuziekje
Hij woont gewoon in Nld toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:00 schreef Koen66 het volgende:
Hebben we geen talent meer in NL dat we ze uit USA moeten importeren
Hahaha! Dit!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:00 schreef Maartel het volgende:
Beeetje buiten haar bereik schat ik zo.
Maar ze heeft zo'n typische Lieke van Lexmond RTL kop dat ze wel door zal mogen.
Dat klopt!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Wow, 49. Zwarte mensen worden niet oud, lijkt het wel. Zeker mannen, dan verraadt alleen het grijze haar de leeftijd soms.
Nickquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nick zei toch ook dat hij nog nooit een zuivere take heeft gezongen? Of is dat weer Simon? Kan ze niet uit elkaar houden
Wellesquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
zo slecht is het nou ook weer niet
jaa ik ook!! Roel is geweldig!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik vind Roel zo lachen he... Ik ga een keer naar zijn concert.... Omdat het kan
Hij was in het voorprogramma van Marco in Antwerpen echt supercool. Grappig en gewoon goed.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik vind Roel zo lachen he... Ik ga een keer naar zijn concert.... Omdat het kan
Dat dacht ik ook!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik stel me juist voor dat ze naar rook stinkt.
Ik meen me vaag te herinneren dat ze ook heel unlikable was. Arrogant, misplaatst dan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:03 schreef Kinga het volgende:
Was dat toen niet ook 1 van de redenen waarom ze uit idols geknikkerd was, dat ze hees was?
hee cool, ik was ook bij dat concert en vond Roel toen ook heel leuk en goed!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Hij was in het voorprogramma van Marco in Antwerpen echt supercool. Grappig en gewoon goed.
Boks!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
hee cool, ik was ook bij dat concert en vond Roel toen ook heel leuk en goed!
Donkere mensen krijgen pas heel laat rimpels enzoquote:
quote:
Ik ook, jammergenoeg vond ik net M&M's, maar dat werd teveel van 't goedequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:06 schreef Livra het volgende:
Godskolere, ben al door m'n Ben & Jerry's heen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Weer een neger die denkt dat ie een verblijfsvergunning kan winnen!
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen, want ik ben Mart Smeets.
Bazig he? Het is er wel maar 1 hoor!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:06 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
off topic: jouw katten, wat een bazen zeg
Niks mis met harp jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:06 schreef Studiotje het volgende:
Ik ben Ieeeris, en ik doe audiejtie met main Haaarp!
Ohhh hier ook nog m&m's maar ik laat ze ook dichtquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ook, jammergenoeg vond ik net M&M's, maar dat werd teveel van 't goede
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:06 schreef Balisto het volgende:
49
Hij ziet er jonger uit dan die Anouschka van 34.
Harpquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Niks mis met harp ja![]()
![]()
Behalve als de snaren springen, moest er vandaag een opzetten, rotwerk
whahahquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Woon jij soms bij mij ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:07 schreef Livra het volgende:
[..]
Ohhh hier ook nog m&m's maar ik laat ze ook dicht
Nico Dijkshoornquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
De goede vraag is met of zonder pinda?quote:
Mijn vrouw vond hem net jonger lijken dan ondergetekendequote:
Nee dan woon ik toch niet bij je...heb alleen bruine.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heb ze beide liggen, ook de blauwe
Pfieeuw!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:09 schreef Livra het volgende:
[..]
Nee dan woon ik toch niet bij je...heb alleen bruine.
Koen tochquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn vrouw vond hem net jonger lijken dan ondergetekende
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn vrouw vond hem net jonger lijken dan ondergetekende
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:09 schreef Livra het volgende:
[..]
Nee dan woon ik toch niet bij je...heb alleen bruine. zonder pinda
Nee D. neequote:
Reclames a.k.a. spoilersquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:06 schreef DeeBee het volgende:
Goed dat ze in die promo al even laten zien dat N&S en Van Velzen gedrukt hebben...
http://beta.uitzendinggem(...)n-the-american-dreamquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nick & Simon zijn trouwens echt te grappig, samen met die Kees (dacht ik) in dat Trosprogramma. Als je het niet gezien hebt, echt even terugkijken. Ik ga even op zoek naar de naam...
The American Dream. Was een geweldig programma, allemaal kijken!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nick & Simon zijn trouwens echt te grappig, samen met die Kees (dacht ik) in dat Trosprogramma. Als je het niet gezien hebt, echt even terugkijken. Ik ga even op zoek naar de naam...
ZEKER!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
The American Dream. Was een geweldig programma, allemaal kijken!
Dieptepunt D.quote:
Seconded!quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
The American Dream. Was een geweldig programma, allemaal kijken!
Welke uitzending?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggem(...)n-the-american-dream
Deze dus!
ooow hihi, ik zag er meerderenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Bazig he? Het is er wel maar 1 hoor!
Ja en de eerste heb ik al verspeeld door een wilde gok die misging.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
2 kandidaten is ook wel erg weinig
maar die komt toch te vervallen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en de eerste heb ik al verspeeld door een wilde gok die misging.
hoezo nomineren,waarmee?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en de eerste heb ik al verspeeld door een wilde gok die misging.
Thanks! Ja er lopen er meerdere rond in dat topic, maar grijze Scampi (uit de OP) is van mijquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:12 schreef MissJ het volgende:
[..]
ooow hihi, ik zag er meerderen![]()
Alleen die Sfynx is van jou dan zeker? Prachtige kat hoor
oh okquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
ik had R&B iets bij hem verwachtquote:
Ik had iets fatsoenlijks verwacht na al die grootspraakquote:
Wacht maar tot de pet af gaatquote:
Dat niet, maar ik vind dit echt niet sterkquote:
Heeft ie in elk geval niet zoveel moeite met mensen wegsturen tijdens de battles als vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Wat kiest Roel rare kandidaten. Ik vind dit ook maar niets.
dat komt omdat die al zijn afgevallenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
geen idee.. haha maar staat wel een streep door sommige kandidaten..
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:15 schreef Apotheose het volgende:
ik vind t niks... Het nummer wel - de uitvoering niet
ik vond het juist wel okquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:15 schreef Apotheose het volgende:
ik vind t niks... Het nummer wel - de uitvoering niet
Datquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het best aardig, alleen al door het kiezen van het nummer, tussen alle popbagger van Anouk en Adele door
dat zeker ja, hij is wel 1 van de besten van vanavondquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond het best aardig, alleen al door het kiezen van het nummer, tussen alle popbagger van Anouk en Adele door
Oh maar ik bedoel niet alleen de nadoeners van vanaaf van Anouk en Adele, ook de originele Anouk en Adelequote:Op vrijdag 30 september 2011 22:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat zeker ja, hij is wel 1 van de besten van vanavond
Oh vandaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoveel zeg ik ook niet, ik zit mobiel
Karin![]()
hahahahahquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Marco Borseetow is the best y'all. Play it all the time. Saying goodbye does not exist...
De handstandquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ben toch wel érg benieuwd wat deze kerel nog meer kan heur
hele aflevering is kuttepetuttequote:
Ik moet zo hard lachen nu.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Marco Borseetow is the best y'all. Play it all the time. Saying goodbye does not exist...
It's the truthquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
IK WAS EERST SILEENEDEPEENquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |