Die is ook super ja!quote:Op zondag 25 september 2011 19:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_het_niet,_job_.html
beter.
En het topicnr klopt niet!quote:
Jouw originele TT was #265. Heb het dus al geëdit.quote:Op zondag 25 september 2011 19:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan heb je poep in je ogen.
[DEF] SC#263 Bij gebrek aan daadkracht....
quote:
Leugens!quote:Op zondag 25 september 2011 19:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jouw originele TT was #265. Heb het dus al geëdit.
quote:
Tsja da's het zuiden van de USA he. Dubbele ontkenning anders snappen die rednecks het daar nietquote:
quote:
quote:
Ik ook.. hoewel ik geen mod benquote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alsof je verantwoordelijk kan worden gehouden voor de wandaden van een familielid
Edit: ik heb even niet "des Mods" gereageerd....
WBquote:
yeah! school.. en heb een operatie gehad..quote:
Haaaaai!quote:Op zondag 25 september 2011 21:32 schreef Pumatje het volgende:
[..]
yeah! school.. en heb een operatie gehad..
Zijn moedervlekken weggehaald.. dus heb even op bed gelegen.
Laatst een keer voor het eerst met tekst geluisterd. Wist niet dat die er bij zat.quote:
Is EllaN'squote:Op zondag 25 september 2011 23:33 schreef EllaN het volgende:
Nee.
ligt al lang en breed te slapen. Morgen er weer vroeg uit.
Dank u voor deze ondersteuning.quote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alsof je verantwoordelijk kan worden gehouden voor de wandaden van een familielid
Edit: ik heb even niet "des Mods" gereageerd....
Wel gaar ja dat ze zo langzaam marsen.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 23:40 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Dank u voor deze ondersteuning.
Ik vind het er opzich wel vet uitzienquote:Op zondag 25 september 2011 23:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wel gaar ja dat ze zo langzaam marsen.
Bij de sapeurs in La Legion schijnt dat traditie te zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 23:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vind het er opzich wel vet uitzien. Die commandant met die baard ^^..
Hehe. Maar opzich wel raar, aangezien Napoleon Frankrijk bekend heeft gemaakt als het land met de snelste marsen. Franse marsen worden in Engeland ''Quick Marches'' genoemd.quote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij de sapeurs in La Legion schijnt dat traditie te zijn.
U is een beetje dom, excuus, uw vader majesteitquote:Op zondag 25 september 2011 23:53 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Ik laat u schrikken? Excuus, dat is een beetje dom van mij.
Majesteit!? Hihihi, dat is nog niet het geval hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 23:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
U is een beetje dom, excuus, uw vader majesteit
Ach, het is mooi te zien hoor. helaas, in NL, als het al gedaan word is het van een hoog amateuristisch gehalte en loopt niemand in de pasquote:Op zondag 25 september 2011 23:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe. Maar opzich wel raar, aangezien Napoleon Frankrijk bekend heeft gemaakt als het land met de snelste marsen. Franse marsen worden in Engeland ''Quick Marches'' genoemd.
Te weinig oefeningquote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, het is mooi te zien hoor. helaas, in NL, als het al gedaan word is het van een hoog amateuristisch gehalte en loopt niemand in de pas
Heeft u misschien een keer zin om een Royale met kaas en bacon te eten met mijquote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Majesteit!? Hihihi, dat is nog niet het geval hoor.
Maar het klinkt wel goed.
En daarna een flinke batspartij met Willem erbij?quote:Op zondag 25 september 2011 23:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heeft u misschien een keer zin om een Royale met kaas en bacon te eten met mij?
Trouwen? Kunnen we een hacienda kopen op kosten belastingbetaler in Argentinië in patagoniaquote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Majesteit!? Hihihi, dat is nog niet het geval hoor.
Maar het klinkt wel goed.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heeft u misschien een keer zin om een Royale met kaas en bacon te eten met mij?
Trusten skatjequote:Op zondag 25 september 2011 23:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Maarja, ik ga pitten mensen!
Trusteh.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Trouwen? Kunnen we een hacienda kopen op kosten belastingbetaler in Argentinië in patagonia
Ja, dat blijkt....quote:
Net klaar. Nu even aan het bier.quote:Op maandag 26 september 2011 02:23 schreef EllaN het volgende:
[..]
Al aan het werk? Of heb je een gek ritme?
Niet voor lang. Ben best moe. Ik ga dus zo mijn rukbunker in.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 11:07 schreef Thaboel het volgende:
Nou vallen dus nu al lessen uit. Eerste officiele lesdag...
En dan zul je altijd zien: bus gemist :p Halfuur wachten op het gezellige Haarlem stationquote:
Rinus is commercieel gewordenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opzich wel, had een veel te gezond gebit en moest minder poetsenquote:
WTF, wie bepaald er dat 5x-8y=27 is?????quote:Op maandag 26 september 2011 16:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Lotusss.. kom is helpen met je geweldige wiskunde skills
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2011 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
WTF, wie bepaald er dat 5x-8y=27 is?????
Maak in beide vergelijkingen x aan elkaar gelijk. Trek de onderste vergelijking van de bovenste af, zodat alleen y nog de onbekende is.quote:Op maandag 26 september 2011 16:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Hey Lotusss.. kom is helpen met je geweldige wiskunde skills
[ afbeelding ]
Hans Klok zou jaloers op je zijnquote:Op maandag 26 september 2011 16:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maak in beide vergelijkingen x aan elkaar gelijk. Trek de onderste vergelijking van de bovenste af, zodat alleen y nog de onbekende is.
Dan krijg je -44y = 66
y = -1,5
Ik snap het nut er werkelijk niet van,quote:Op maandag 26 september 2011 16:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..].. you sir, made my day!
Maareh, ik weet niet wie het bepaalt. De maker van die toets misschien?
En nou is heel snel lotusss optrommelen!
quote:Op maandag 26 september 2011 16:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maak in beide vergelijkingen x aan elkaar gelijk. Trek de onderste vergelijking van de bovenste af, zodat alleen y nog de onbekende is.
Dan krijg je -44y = 66
y = -1,5
Euh, hoe? Raar dat ik dit niet meer kan en wel nog de kettingregel kan gebruiken en differentierenquote:Maak in beide vergelijkingen x aan elkaar gelijk.
Differentieren en integreren heeft er helemaal niks mee te maken, ergo. die kettingregel hoef je helemaal niet te gebruiken. Waar haal je dat dan toch vandaan?quote:Op maandag 26 september 2011 16:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Euh, hoe? Raar dat ik dit niet meer kan en wel nog de kettingregel kan gebruiken en differentieren.
Verderop in de toets moet je kettingregel gebruiken en differentieren. Oenquote:Op maandag 26 september 2011 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Differentieren en integreren heeft er helemaal niks mee te maken, ergo. die kettingregel hoef je helemaal niet te gebruiken. Waar haal je dat dan toch vandaan?
Zelfs ik weet dat nog wel
Zeg dat dan ook, kan ik toch niet wetenquote:Op maandag 26 september 2011 17:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Verderop in de toets moet je kettingregel gebruiken en differentieren. Oen.
Bovenste vergelijking alles *3, onderste alles *5. Bij her aftrekken valt x tegen elkaar weg en tadaa, y is dan nog maar de enige onbekende.quote:Op maandag 26 september 2011 16:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Euh, hoe? Raar dat ik dit niet meer kan en wel nog de kettingregel kan gebruiken en differentieren.
Ik zat namelijk dit te doen: 1 van de 2 in de vorm x=...... opschrijven. En dan integreren in de andere vergelijking. En dan de waarde van y uitrekenen.
Ik zei ook: ''raar dat ik DIT niet meer kan maar nog wel de kettingregel kan gebruiken en kan differentieren''.quote:Op maandag 26 september 2011 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook, kan ik toch niet weten
Ik zou voor optie 3 gaanquote:Op maandag 26 september 2011 17:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zei ook: ''raar dat ik DIT niet meer kan maar nog wel de kettingregel kan gebruiken en kan differentieren''.
Maar hier komt ie dan, zelf om gevraagd:
[ afbeelding ]
En die is dus vaudtquote:Op maandag 26 september 2011 17:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb m'n antwoord al ingevuld.
Je hebt de differentiatie verkeerd gedaan door dat anders te koppelen.quote:Op maandag 26 september 2011 17:08 schreef samthegreat5 het volgende:
y=3*(u)^5 --> y'(x) = 15u^4
u= 4x^3+7 --> u'(x) = 12x^2
Combineren = 15(4x^3+7)^4 * 12x^2 = antwoord D!
Door het te koppelen aan y'(x) = 15u^4quote:Op maandag 26 september 2011 17:09 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh? ..
Zeg het is dan, hoe moet het wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 26 september 2011 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie zoeken het maar uit, ik ga een hele moeilijke formule uitzoekenIk heb ook al wel hongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
ER kan veel onzin verkopen, maar hij kan WEL kokenquote:Op maandag 26 september 2011 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ook al wel honger..
Heb jij effe gelukquote:Op maandag 26 september 2011 17:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER kan veel onzin verkopen, maar hij kan WEL koken
Ik heb heel veel geluk met ERquote:
Hij poepte vandaag met de deur dicht?quote:
Hij heeft waarschijnlijk gepoept toen ik al weg was dus dat kan ik niet beoordelen...quote:Op maandag 26 september 2011 17:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij poepte vandaag met de deur dicht?
quote:Op maandag 26 september 2011 17:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij poepte vandaag met de deur dicht?
quote:Op maandag 26 september 2011 18:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk gepoept toen ik al weg was dus dat kan ik niet beoordelen...
Ik ga toch zeker niet schijten in m'n eigen stank?quote:Op maandag 26 september 2011 18:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stiekem heb je met de deur open gepoept! Die grijnsvan je verbergt het!
Dat dacht ik al!..quote:Op maandag 26 september 2011 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker niet schijten in m'n eigen stank?
Gewoon een peuk opsteken tijdens het kakkequote:Op maandag 26 september 2011 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker niet schijten in m'n eigen stank?
Al gezien. Hij is goed!quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Thaboel het volgende:
oja 22.00 Comedy central Roast of Charlie Sheen
Oh oke! Zo lekker met een zak chips op bed tv kieknquote:
Yep, Exit Cubyquote:Op maandag 26 september 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
Harry Muskee overleden zie ik nu net op tv, dat is even een afluiting van een era.
De HQ is een deur verder.quote:Op maandag 26 september 2011 22:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Cool spel!
[ afbeelding ]
Raad wat voor regiment.
Hahaquote:Op maandag 26 september 2011 23:39 schreef Clan het volgende:
En die Uhlan heeft je uit het spelletje 'gemept'?
Dat is volgens mij de Habsburgse vlag, zwart-geel met de tweekoppige adelaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:15 schreef Clan het volgende:
Welterusten.
Welke vlag zie ik daar nu onder, die van Baden Würtemberg?
Mensen doen iets anders?quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:46 schreef Royyy het volgende:
Al een paar avonden/nachten zo... geen idee wat er aan de hand is.
Idd, het is alweer over twaalven, zo maar eens naar bed.quote:
Haha ja natuurlijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:49 schreef Clan het volgende:
[..]
Mensen doen iets anders?
[..]
Idd, het is alweer over twaalven, zo maar eens naar bed.
Is het wat?quote:
Dat wist ik ook wel. (het verschilquote:Op dinsdag 27 september 2011 01:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hooi is gedroogd gras, stro bestaat uit de stengels van graanplanten.
Ik wist het ook niet.
Vroeg!?quote:
Zonder pauze!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vroeg!?
Toen ik vanochtend om 5:50 opstond! Dat was vroeg!
Tevens: ik ga eindelijk is weer hardlopen zo, ff 5.2 km doen.
Muah, 10km zonder enige training is wel riskant. Heb je jezelf helemaal gesloopt, zou ik niet doen. Ik wil de volgende dagen óok nog kunnen lopenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:08 schreef m.k het volgende:
10 km zonder training moet ook kunnen, Blik open gaan
Nou ja was uiteindelijk toch niks voor mij denk ik. Ik word trouwens nog steeds gebeld door die knuppelsquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:11 schreef Thaboel het volgende:
mk zo jammer dat je niet bij me op school zit =[
Wat doe je nu dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Nou ja was uiteindelijk toch niks voor mij denk ik. Ik word trouwens nog steeds gebeld door die knuppels
Werken, volgend jaar neem ik het bedrijf misschien over. En ik moet eigenlijk aan mijn LOI Nederlands beginnen.quote:
Wat moeten ze dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Nou ja was uiteindelijk toch niks voor mij denk ik. Ik word trouwens nog steeds gebeld door die knuppels
Geen idee, ik onderbreek ze voordat ze hun verhaal beginnenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan?
Ik vermaak me er prima!
Oja. Waar werk je en wat voor bedrijf dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:16 schreef m.k het volgende:
[..]
Werken, volgend jaar neem ik het bedrijf misschien over. En ik moet eigenlijk aan mijn LOI Nederlands beginnen.
Laat ze eens uitpraten. Misschien stoppen ze dan ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen idee, ik onderbreek ze voordat ze hun verhaal beginnen
mooizo
Botenverhuur bedrijf in Leiden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja. Waar werk je en wat voor bedrijf dan?
En is je Nederlands zo slecht?
Maarja, tot straks. Dus ff hardlopen.
Nee niks voor nodig, moet mijn baas wetenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:28 schreef Thaboel het volgende:
Moet je geen management (:')) opleiding voor zoiets hebben?
Vroeger kon het makelijker zonder papiertje, Heb me eens horen vertellen dat je voor een eigen bedrijf (kvk zooi ofzo) en een management papiertje voor nodig hadquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee niks voor nodig, moet mijn baas weten
Dat heette een "middenstands-diploma"quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vroeger kon het makelijker zonder papiertje, Heb me eens horen vertellen dat je voor een eigen bedrijf (kvk zooi ofzo) en een management papiertje voor nodig had
Ja weet ik veul. K hoef niet zo nodig een eigen bedrijfquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heette een "middenstands-diploma"
Ach moeten zij weten, als ze langskomen om naar papieren te vragen ben ik een even de schoonmakerquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vroeger kon het makelijker zonder papiertje, Heb me eens horen vertellen dat je voor een eigen bedrijf (kvk zooi ofzo) en een management papiertje voor nodig had
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Ach moeten zij weten, als ze langskomen om naar papieren te vragen ben ik een even de schoonmaker
MULO B was al genoeg in de jaren 60. Ik zou eind jaren 60 het bedrijf van mijn oom overnemen en kon dat doen omdat mijn vrouw MULO B had, of ik had zelf nog een middenstanddiploma moeten halen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heette een "middenstands-diploma"
Zo is dat altijd geweest, ik heb wel 20 diploma's en certificaten, toen ik de dienst verliet stond ik zelfs nog op de lijst voor een AMV opleidingquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Botenverhuur bedrijf in Leiden.
Nee maar in deze maatschappij schijn je overal een papiertje voor te moeten hebben
Poezengek!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef Lotusss het volgende:
We krijgen binnenkort voor zo'n 3 maanden een pleegpoes
quote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Poezengek!
Is ie net zo lief als deze?
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar mijn poezels zijn nog vééééél liever!!!
Toen ik op bed lag gisteren lag Leena spinnend tegen mijn hoofd mijn gezicht "schoon" te likken en Stalin lag op mijn buik heerlijk te spinnen. Als dat niet lief is...quote:
Die mormels weten gewoon dat er een andere poes komt en willen hun positie nog even veiligstellen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toen ik op bed lag gisteren lag Leena spinnend tegen mijn hoofd mijn gezicht "schoon" te likken en Stalin lag op mijn buik heerlijk te spinnen. Als dat niet lief is...
Ja maar dat is meteen een scrub/peeling. Scheelt weer in die crèmepjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef EllaN het volgende:
Heb je net heel je gezicht schoon gemaakt, klaar voor bed.. Katten tong in je face.
Dat wisten ze toen nog helemaal nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die mormels weten gewoon dat er een andere poes komt en willen hun positie nog even veiligstellen.
Ik noem dat een charmeoffensief, als dat beest van mij weer eens in de wijnrekken of gordijnen hangt en ik haar eruit vis komt er ook van dat kitten-gepiep uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toen ik op bed lag gisteren lag Leena spinnend tegen mijn hoofd mijn gezicht "schoon" te likken en Stalin lag op mijn buik heerlijk te spinnen. Als dat niet lief is...
netjes Samuelquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef samthegreat5 het volgende:
http://blog.native-english.pl/blog/uploads/pics/joslolcat.jpg
Aaahhhhhh.. die blik. Zal menig hartje van katten-vertroetelaar breken..
Btw: 7.5 voor m'n eerste tentamen op de Uni; Geomicrobiologie.![]()
Wel goed, was halverwege het hoorcollege maar vertrokken omdat het één grote rumoerige teringbende was. Dus lekker thuis zitten studeren vandaagquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dankjewel Laurens
Hoe gaat ie bij jou met de oudheid dan, ouwe rakker?
Whehehe.... kittens zijn helemaalquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik noem dat een charmeoffensief, als dat beest van mij weer eens in de wijnrekken of gordijnen hangt en ik haar eruit vis komt er ook van dat kitten-gepiep uit.
Allemaal reeds aangesleeptquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe.... kittens zijn helemaal![]()
![]()
En je moet dat beest bezig houden met speeltjes, krabpalen etc.
Wasbolletjes zijn handig, die rollen zo raar, vinden ze geweldig.quote:
HBO tuig he, dan krijg je dat!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wel goed, was halverwege het hoorcollege maar vertrokken omdat het één grote rumoerige teringbende was. Dus lekker thuis zitten studeren vandaag
Dat beest heeft daarvoor even lekker zijn reet en ballen schoon gemaaktquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar dat is meteen een scrub/peeling. Scheelt weer in die crèmepjes
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat beest heeft daarvoor even lekker zijn reet en ballen schoon gemaakt
hahahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb zo'n krabpaal van de Jumper (?), zit ook een soort huisje op en een mandje bovenop. Afzichtelijk met tijgerprint, dat wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wasbolletjes zijn handig, die rollen zo raar, vinden ze geweldig.
Die muisjes die je spotgoedkoop in de dierenwinkel kan krijgen zijn ook super.
Touwtjes zijn super... beessies (die van het WK) etc. Vaak zijn de goedkoopste speeltjes de beste. En een leuke grote krabpaal met mandjes erop (tot het plafond) is ook echt een aanrader. Zelf 1 gekocht voor die 2 voor 70 euro, maar schijnt deze week of volgende week bij de Lidl zoiets in de aanbieding te zijn.
Zag het op geenstijl ja, whehequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef m.k het volgende:
http://www.pcgamer.com/20(...)for-secret-ira-film/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
X oneindig
... en dan waarschijnlijk ook nog aan de anjer + poesje van mijn poesje jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Hahaha xD..quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef m.k het volgende:
http://www.pcgamer.com/20(...)for-secret-ira-film/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
X oneindig
Hahahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Thaboel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_helemaal_zat.html
Geweldig schaap!
Vooral het stoere geluiden maken en karate trappen richt Schaap en daarna huilie doen als Schaap ook echt aanvaltquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hahaha..
Maar goed ook! Kinderen moeten maar leren dat dieren geen speeltjes zijn.
Ja, inderdaad.. baasbeestquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vooral het stoere geluiden maken en karate trappen richt Schaap en daarna huilie doen als Schaap ook echt aanvalt
RU?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wel goed, was halverwege het hoorcollege maar vertrokken omdat het één grote rumoerige teringbende was. Dus lekker thuis zitten studeren vandaag
Hogeschool Utrecht. Bij ons op de RU is het zoals ik zei ook vaak een rumoerige bende in de collegezaal.. jammergenoegquote:
Jep, maar is nog niet af hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:16 schreef Clan het volgende:
Mooie tekening, die heb je zelf gemaakt?
Het jaar is ook weer bijna omquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:52 schreef EllaN het volgende:
Ik ben er ook nog.
Morgen alweer woensdag! De week gaat snel.
Ach, eind 2012 pasquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
En dan wordt het 2012 en vergaat de wereld.
Weet je ook de preciese datum al? Want er is een verschil of het op 1 January is of op 31 December.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat was toch dit jaar met al die campagnes voor het einde der tijden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
21 December toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Weet je ook de preciese datum al? Want er is een verschil of het op 1 January is of op 31 December.
Volgens mij ook. Ik moet het wel echt zeker weten, want mijn moeder is op die dag jarig. Als de wereld vergaat, hoef ik natuurlijk niet met een cadeautje aan te komen zetten. Als die niet vergaat en ik heb geen cadeautje, is het natuurlijk vrij hufterigquote:
Ja of je koopt gewoon een heel duur cadeautje. Als de wereld vergaat heb je toch geen flikker meer aan je bankrekening, en vergaat hij niet ben je in een klap je moeders liefste kind.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik moet het wel echt zeker weten, want mijn moeder is op die dag jarig. Als de wereld vergaat, hoef ik natuurlijk niet met een cadeautje aan te komen zetten. Als die niet vergaat en ik heb geen cadeautje, is het natuurlijk vrij hufterig.
Wel een arm liefste kind dat 2013 op water en brood moet doorbrengen.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja of je koopt gewoon een heel duur cadeautje. Als de wereld vergaat heb je toch geen flikker meer aan je bankrekening, en vergaat hij niet ben je in een klap je moeders liefste kind.
Bijzaakquote:Op woensdag 28 september 2011 00:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wel een arm liefste kind dat 2013 op water en brood moet doorbrengen.
Wedden dat je moeder zo blij is dat ze je af en toe verwennen wil met een lekker maaltijd. Zeker als je haar ook nog eens verteld dat ze maar ter nauwernood de dood is ontsprongen. En dat je door het kopen van het dure cadeautje de geschiedenis hebt beinvloed.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wel een arm liefste kind dat 2013 op water en brood moet doorbrengen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wedden dat je moeder zo blij is dat ze je af en toe verwennen wil met een lekker maaltijd. Zeker als je haar ook nog eens verteld dat ze maar ter nauwernood de dood is ontsprongen. En dat je door het kopen van het dure cadeautje de geschiedenis hebt beinvloed.
Vuurpoepjesquote:Op woensdag 28 september 2011 00:18 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja zeker weten, die dingen branden twee keer. Bij het naar binnen gaan en het...
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Vuurpoepjes is nog niet zo erg als in een bar zitten en denken dat je een scheet kan laten omdat de muziek toch kei hard aan staat om daarna met je aangedronken kop te bemerken dat iedereen je aankijkt en de muziek uit je iPod komt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Vuurpoepjes is nog niet zo erg als in een bar zitten en denken dat je een scheet kan laten omdat de muziek toch kei hard aan staat om daarna met je aangedronken kop te bemerken dat iedereen je aankijkt en de muziek uit je iPod komt.![]()
![]()
No.. wayquote:Op woensdag 28 september 2011 00:22 schreef Sine_Pari het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |