Nee niks voor nodig, moet mijn baas wetenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:28 schreef Thaboel het volgende:
Moet je geen management (:')) opleiding voor zoiets hebben?
Vroeger kon het makelijker zonder papiertje, Heb me eens horen vertellen dat je voor een eigen bedrijf (kvk zooi ofzo) en een management papiertje voor nodig hadquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee niks voor nodig, moet mijn baas weten
Dat heette een "middenstands-diploma"quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vroeger kon het makelijker zonder papiertje, Heb me eens horen vertellen dat je voor een eigen bedrijf (kvk zooi ofzo) en een management papiertje voor nodig had
Ja weet ik veul. K hoef niet zo nodig een eigen bedrijfquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heette een "middenstands-diploma"
Ach moeten zij weten, als ze langskomen om naar papieren te vragen ben ik een even de schoonmakerquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vroeger kon het makelijker zonder papiertje, Heb me eens horen vertellen dat je voor een eigen bedrijf (kvk zooi ofzo) en een management papiertje voor nodig had
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Ach moeten zij weten, als ze langskomen om naar papieren te vragen ben ik een even de schoonmaker
MULO B was al genoeg in de jaren 60. Ik zou eind jaren 60 het bedrijf van mijn oom overnemen en kon dat doen omdat mijn vrouw MULO B had, of ik had zelf nog een middenstanddiploma moeten halen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heette een "middenstands-diploma"
Zo is dat altijd geweest, ik heb wel 20 diploma's en certificaten, toen ik de dienst verliet stond ik zelfs nog op de lijst voor een AMV opleidingquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Botenverhuur bedrijf in Leiden.
Nee maar in deze maatschappij schijn je overal een papiertje voor te moeten hebben
Poezengek!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:46 schreef Lotusss het volgende:
We krijgen binnenkort voor zo'n 3 maanden een pleegpoes
quote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Poezengek!
Is ie net zo lief als deze?
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar mijn poezels zijn nog vééééél liever!!!
Toen ik op bed lag gisteren lag Leena spinnend tegen mijn hoofd mijn gezicht "schoon" te likken en Stalin lag op mijn buik heerlijk te spinnen. Als dat niet lief is...quote:
Die mormels weten gewoon dat er een andere poes komt en willen hun positie nog even veiligstellen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toen ik op bed lag gisteren lag Leena spinnend tegen mijn hoofd mijn gezicht "schoon" te likken en Stalin lag op mijn buik heerlijk te spinnen. Als dat niet lief is...
Ja maar dat is meteen een scrub/peeling. Scheelt weer in die crèmepjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef EllaN het volgende:
Heb je net heel je gezicht schoon gemaakt, klaar voor bed.. Katten tong in je face.
Dat wisten ze toen nog helemaal nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die mormels weten gewoon dat er een andere poes komt en willen hun positie nog even veiligstellen.
Ik noem dat een charmeoffensief, als dat beest van mij weer eens in de wijnrekken of gordijnen hangt en ik haar eruit vis komt er ook van dat kitten-gepiep uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toen ik op bed lag gisteren lag Leena spinnend tegen mijn hoofd mijn gezicht "schoon" te likken en Stalin lag op mijn buik heerlijk te spinnen. Als dat niet lief is...
netjes Samuelquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:58 schreef samthegreat5 het volgende:
http://blog.native-english.pl/blog/uploads/pics/joslolcat.jpg
Aaahhhhhh.. die blik. Zal menig hartje van katten-vertroetelaar breken..
Btw: 7.5 voor m'n eerste tentamen op de Uni; Geomicrobiologie.![]()
Wel goed, was halverwege het hoorcollege maar vertrokken omdat het één grote rumoerige teringbende was. Dus lekker thuis zitten studeren vandaagquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dankjewel Laurens
Hoe gaat ie bij jou met de oudheid dan, ouwe rakker?
Whehehe.... kittens zijn helemaalquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik noem dat een charmeoffensief, als dat beest van mij weer eens in de wijnrekken of gordijnen hangt en ik haar eruit vis komt er ook van dat kitten-gepiep uit.
Allemaal reeds aangesleeptquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe.... kittens zijn helemaal![]()
![]()
En je moet dat beest bezig houden met speeltjes, krabpalen etc.
Wasbolletjes zijn handig, die rollen zo raar, vinden ze geweldig.quote:
HBO tuig he, dan krijg je dat!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wel goed, was halverwege het hoorcollege maar vertrokken omdat het één grote rumoerige teringbende was. Dus lekker thuis zitten studeren vandaag
Dat beest heeft daarvoor even lekker zijn reet en ballen schoon gemaaktquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar dat is meteen een scrub/peeling. Scheelt weer in die crèmepjes
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat beest heeft daarvoor even lekker zijn reet en ballen schoon gemaakt
hahahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb zo'n krabpaal van de Jumper (?), zit ook een soort huisje op en een mandje bovenop. Afzichtelijk met tijgerprint, dat wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wasbolletjes zijn handig, die rollen zo raar, vinden ze geweldig.
Die muisjes die je spotgoedkoop in de dierenwinkel kan krijgen zijn ook super.
Touwtjes zijn super... beessies (die van het WK) etc. Vaak zijn de goedkoopste speeltjes de beste. En een leuke grote krabpaal met mandjes erop (tot het plafond) is ook echt een aanrader. Zelf 1 gekocht voor die 2 voor 70 euro, maar schijnt deze week of volgende week bij de Lidl zoiets in de aanbieding te zijn.
Zag het op geenstijl ja, whehequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef m.k het volgende:
http://www.pcgamer.com/20(...)for-secret-ira-film/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
X oneindig
... en dan waarschijnlijk ook nog aan de anjer + poesje van mijn poesje jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Hahaha xD..quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:20 schreef m.k het volgende:
http://www.pcgamer.com/20(...)for-secret-ira-film/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
X oneindig
Hahahaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:32 schreef Thaboel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_helemaal_zat.html
Geweldig schaap!
Vooral het stoere geluiden maken en karate trappen richt Schaap en daarna huilie doen als Schaap ook echt aanvaltquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hahaha..
Maar goed ook! Kinderen moeten maar leren dat dieren geen speeltjes zijn.
Ja, inderdaad.. baasbeestquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Vooral het stoere geluiden maken en karate trappen richt Schaap en daarna huilie doen als Schaap ook echt aanvalt
RU?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wel goed, was halverwege het hoorcollege maar vertrokken omdat het één grote rumoerige teringbende was. Dus lekker thuis zitten studeren vandaag
Hogeschool Utrecht. Bij ons op de RU is het zoals ik zei ook vaak een rumoerige bende in de collegezaal.. jammergenoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |