Vroeg!?quote:
Zonder pauze!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vroeg!?
Toen ik vanochtend om 5:50 opstond! Dat was vroeg!
Tevens: ik ga eindelijk is weer hardlopen zo, ff 5.2 km doen.
Muah, 10km zonder enige training is wel riskant. Heb je jezelf helemaal gesloopt, zou ik niet doen. Ik wil de volgende dagen óok nog kunnen lopenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:08 schreef m.k het volgende:
10 km zonder training moet ook kunnen, Blik open gaan
Nou ja was uiteindelijk toch niks voor mij denk ik. Ik word trouwens nog steeds gebeld door die knuppelsquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:11 schreef Thaboel het volgende:
mk zo jammer dat je niet bij me op school zit =[
Wat doe je nu dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Nou ja was uiteindelijk toch niks voor mij denk ik. Ik word trouwens nog steeds gebeld door die knuppels
Werken, volgend jaar neem ik het bedrijf misschien over. En ik moet eigenlijk aan mijn LOI Nederlands beginnen.quote:
Wat moeten ze dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Nou ja was uiteindelijk toch niks voor mij denk ik. Ik word trouwens nog steeds gebeld door die knuppels
Geen idee, ik onderbreek ze voordat ze hun verhaal beginnenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan?
Ik vermaak me er prima!
Oja. Waar werk je en wat voor bedrijf dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:16 schreef m.k het volgende:
[..]
Werken, volgend jaar neem ik het bedrijf misschien over. En ik moet eigenlijk aan mijn LOI Nederlands beginnen.
Laat ze eens uitpraten. Misschien stoppen ze dan ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef m.k het volgende:
[..]
Geen idee, ik onderbreek ze voordat ze hun verhaal beginnen
mooizo
Botenverhuur bedrijf in Leiden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja. Waar werk je en wat voor bedrijf dan?
En is je Nederlands zo slecht?
Maarja, tot straks. Dus ff hardlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |