quote:
Op zondag 25 september 2011 20:45 schreef Shirly-Annie het volgende:We mogen ook niet met een hakenkruis rondlopen volgens deze
eerlijke wet, ik vraag me nu toch af waar de schilderijen zijn, dat de withuidige vrouwen met pek en veertjes de straat op werden gestuurt hier in Nederland?? Dan nog eens het feit dat mijn moeder 26 jaar geleden al riep dat ze alle allochtonen met opzet een school niveau lager worden gezet, zodat er iemand over blijft om de vieze klusjes te blijven doen, zoals verpleegster, SPW, Thuiszorg, cateringmedewerkster. Dit is het bewijs dat de slavernij helemaal niet is afgeschaft (we zitten nu in de moderne versie van slavernij). Dan nog eens het feit dat veel withuidige Nederlanders zoals de kaarsjes gooier al melden dat de kans groot is dat Beatrix helemaal niet van Willem van Oranje afstamt. Waarom moet president Obama zijn geboortebewijs laten zien en waarom moeten alle mensen nu hun vingerafdrukken op hun paspoort hebben, terwijl er helemaal geen DNA onderzoek is gedaan bij koningin Juliana en Willem van Oranje of hun DNA wel klopt, voor 119 miljoen euro per jaar mogen we dat toch wel verlangen iemadn die echt van Willem van Oranje afstamt???? De Duitsers hebben ook geen koningshuis meer, ze hebben hun zaakjes beter voor elkaar als wij hier in Nederland.
Even ontleden hoor. Wat is nou precies het onderwerp waar dit topic over moet gaan?
Een aantal opties:
1: Maxima mag niet op de troon omdat haar vader in een fout regime zat
2: We mogen niet met een hakenkruis rondlopen. Terecht?
3: Waar zijn de schilderijen van withuidige vrouwen?
4: Allochtonen met opzet naar lagere schooltypes gestuurd, zodat ze vuil werk kunnen doen
5: Is Beatrix wel een afstammeling van Willem van Oranje?
6: We moeten het koningshuis afschaffen, net als in Duitsland
7: Alle bovenstaande onderwerpen
Samenvatting: kansloos topic.