Eens.quote:Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef LXIV het volgende:
Hopelijk gaat dit topic niet meteen dicht, zodat we een discussie met Shirly kunnen beginnen. Ik ben wel benieuwd.
quote:Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef LXIV het volgende:
Hopelijk gaat dit topic niet meteen dicht, zodat we een discussie met Shirly kunnen beginnen. Ik ben wel benieuwd.
HIER IS HET FEESTJE!!quote:
Ik wil hier wel iets over zeggen, maar er zijn te veel aangrijpingspunten.quote:Op zondag 25 september 2011 20:45 schreef Shirly-Annie het volgende:
We mogen ook niet met een hakenkruis rondlopen volgens deze eerlijke wet, ik vraag me nu toch af waar de schilderijen zijn, dat de withuidige vrouwen met pek en veertjes de straat op werden gestuurt hier in Nederland?? Dan nog eens het feit dat mijn moeder 26 jaar geleden al riep dat ze alle allochtonen met opzet een school niveau lager worden gezet, zodat er iemand over blijft om de vieze klusjes te blijven doen, zoals verpleegster, SPW, Thuiszorg, cateringmedewerkster. Dit is het bewijs dat de slavernij helemaal niet is afgeschaft (we zitten nu in de moderne versie van slavernij). Dan nog eens het feit dat veel withuidige Nederlanders zoals de kaarsjes gooier al melden dat de kans groot is dat Beatrix helemaal niet van Willem van Oranje afstamt. Waarom moet president Obama zijn geboortebewijs laten zien en waarom moeten alle mensen nu hun vingerafdrukken op hun paspoort hebben, terwijl er helemaal geen DNA onderzoek is gedaan bij koningin Juliana en Willem van Oranje of hun DNA wel klopt, voor 119 miljoen euro per jaar mogen we dat toch wel verlangen iemadn die echt van Willem van Oranje afstamt???? De Duitsers hebben ook geen koningshuis meer, ze hebben hun zaakjes beter voor elkaar als wij hier in Nederland.
Zou je denken?quote:Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef De_Nuance het volgende:
Vandaag geregistreerd, kloonkans aanwezig,.
Even ontleden hoor. Wat is nou precies het onderwerp waar dit topic over moet gaan?quote:Op zondag 25 september 2011 20:45 schreef Shirly-Annie het volgende:
We mogen ook niet met een hakenkruis rondlopen volgens deze eerlijke wet, ik vraag me nu toch af waar de schilderijen zijn, dat de withuidige vrouwen met pek en veertjes de straat op werden gestuurt hier in Nederland?? Dan nog eens het feit dat mijn moeder 26 jaar geleden al riep dat ze alle allochtonen met opzet een school niveau lager worden gezet, zodat er iemand over blijft om de vieze klusjes te blijven doen, zoals verpleegster, SPW, Thuiszorg, cateringmedewerkster. Dit is het bewijs dat de slavernij helemaal niet is afgeschaft (we zitten nu in de moderne versie van slavernij). Dan nog eens het feit dat veel withuidige Nederlanders zoals de kaarsjes gooier al melden dat de kans groot is dat Beatrix helemaal niet van Willem van Oranje afstamt. Waarom moet president Obama zijn geboortebewijs laten zien en waarom moeten alle mensen nu hun vingerafdrukken op hun paspoort hebben, terwijl er helemaal geen DNA onderzoek is gedaan bij koningin Juliana en Willem van Oranje of hun DNA wel klopt, voor 119 miljoen euro per jaar mogen we dat toch wel verlangen iemadn die echt van Willem van Oranje afstamt???? De Duitsers hebben ook geen koningshuis meer, ze hebben hun zaakjes beter voor elkaar als wij hier in Nederland.
Heldere analyse!quote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even ontleden hoor. Wat is nou precies het onderwerp waar dit topic over moet gaan?
Een aantal opties:
1: Maxima mag niet op de troon omdat haar vader in een fout regime zat
2: We mogen niet met een hakenkruis rondlopen. Terecht?
3: Waar zijn de schilderijen van withuidige vrouwen?
4: Allochtonen met opzet naar lagere schooltypes gestuurd, zodat ze vuil werk kunnen doen
5: Is Beatrix wel een afstammeling van Willem van Oranje?
6: We moeten het koningshuis afschaffen, net als in Duitsland
7: Alle bovenstaande onderwerpen
Samenvatting: kansloos topic.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:01 schreef LXIV het volgende:
Shirley reageert niet meer. Die denkt: ik heb alles gezegd wat gezegd moet worden, het is niet onopgemerkt gebleven. Voor de mensen met inzicht is mijn betoog glashelder, voor de rest sowieso verloren moeite. Ik kan met een gerust hart me terugtrekken in de kliniek.
Pilletjes vergeten?quote:Op zondag 25 september 2011 20:45 schreef Shirly-Annie het volgende:
Geweldigquote:Op zondag 25 september 2011 21:16 schreef LXIV het volgende:
(
[..]
Daar heeft hij zelfs een relatie mee gehad!
Maar OT: denk dat ik TS al gevonden heb:
[..]
[ afbeelding ]
(mede gezien haar vorige, nu gesloten en onzichtbare, topic)
Sterker nog, Hitler was zelf een nicht!quote:Op zondag 25 september 2011 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
Had Hitler een nichtje?
*googlen gaat
Als je alle onderwerpen combineert, dan is mijn conclusie dat ze tijdens koninginnedag te dicht bij de gouden koets is geweest met de verschrikkelijke beelden van slavernij en fascisme.quote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Even ontleden hoor. Wat is nou precies het onderwerp waar dit topic over moet gaan?
Een aantal opties:
1: Maxima mag niet op de troon omdat haar vader in een fout regime zat
2: We mogen niet met een hakenkruis rondlopen. Terecht?
3: Waar zijn de schilderijen van withuidige vrouwen?
4: Allochtonen met opzet naar lagere schooltypes gestuurd, zodat ze vuil werk kunnen doen
5: Is Beatrix wel een afstammeling van Willem van Oranje?
6: We moeten het koningshuis afschaffen, net als in Duitsland
7: Alle bovenstaande onderwerpen
Samenvatting: kansloos topic.
quote:Op zondag 25 september 2011 20:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Het nichtje van Hitler mag van mij best op de troon. Of Bondskansler van Duitsland worden. Wat haar oom deed heeft zij toch niets mee van doen?
quote:Op zondag 25 september 2011 21:01 schreef LXIV het volgende:
Shirley reageert niet meer. Die denkt: ik heb alles gezegd wat gezegd moet worden, het is niet onopgemerkt gebleven. Voor de mensen met inzicht is mijn betoog glashelder, voor de rest sowieso verloren moeite. Ik kan met een gerust hart me terugtrekken in de kliniek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |