SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 26 september 2011 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie zoeken het maar uit, ik ga een hele moeilijke formule uitzoekenIk heb ook al wel hongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
ER kan veel onzin verkopen, maar hij kan WEL kokenquote:Op maandag 26 september 2011 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ook al wel honger..
Heb jij effe gelukquote:Op maandag 26 september 2011 17:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER kan veel onzin verkopen, maar hij kan WEL koken
Ik heb heel veel geluk met ERquote:
Hij poepte vandaag met de deur dicht?quote:
Hij heeft waarschijnlijk gepoept toen ik al weg was dus dat kan ik niet beoordelen...quote:Op maandag 26 september 2011 17:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij poepte vandaag met de deur dicht?
quote:Op maandag 26 september 2011 17:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij poepte vandaag met de deur dicht?
quote:Op maandag 26 september 2011 18:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk gepoept toen ik al weg was dus dat kan ik niet beoordelen...
Ik ga toch zeker niet schijten in m'n eigen stank?quote:Op maandag 26 september 2011 18:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stiekem heb je met de deur open gepoept! Die grijnsvan je verbergt het!
Dat dacht ik al!..quote:Op maandag 26 september 2011 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker niet schijten in m'n eigen stank?
Gewoon een peuk opsteken tijdens het kakkequote:Op maandag 26 september 2011 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker niet schijten in m'n eigen stank?
Al gezien. Hij is goed!quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Thaboel het volgende:
oja 22.00 Comedy central Roast of Charlie Sheen
Oh oke! Zo lekker met een zak chips op bed tv kieknquote:
Yep, Exit Cubyquote:Op maandag 26 september 2011 23:12 schreef Clan het volgende:
Harry Muskee overleden zie ik nu net op tv, dat is even een afluiting van een era.
De HQ is een deur verder.quote:Op maandag 26 september 2011 22:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Cool spel!
[ afbeelding ]
Raad wat voor regiment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |