Verderop in de toets moet je kettingregel gebruiken en differentieren. Oenquote:Op maandag 26 september 2011 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Differentieren en integreren heeft er helemaal niks mee te maken, ergo. die kettingregel hoef je helemaal niet te gebruiken. Waar haal je dat dan toch vandaan?
Zelfs ik weet dat nog wel
Zeg dat dan ook, kan ik toch niet wetenquote:Op maandag 26 september 2011 17:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Verderop in de toets moet je kettingregel gebruiken en differentieren. Oen.
Bovenste vergelijking alles *3, onderste alles *5. Bij her aftrekken valt x tegen elkaar weg en tadaa, y is dan nog maar de enige onbekende.quote:Op maandag 26 september 2011 16:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Euh, hoe? Raar dat ik dit niet meer kan en wel nog de kettingregel kan gebruiken en differentieren.
Ik zat namelijk dit te doen: 1 van de 2 in de vorm x=...... opschrijven. En dan integreren in de andere vergelijking. En dan de waarde van y uitrekenen.
Ik zei ook: ''raar dat ik DIT niet meer kan maar nog wel de kettingregel kan gebruiken en kan differentieren''.quote:Op maandag 26 september 2011 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg dat dan ook, kan ik toch niet weten
Ik zou voor optie 3 gaanquote:Op maandag 26 september 2011 17:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zei ook: ''raar dat ik DIT niet meer kan maar nog wel de kettingregel kan gebruiken en kan differentieren''.
Maar hier komt ie dan, zelf om gevraagd:
[ afbeelding ]
En die is dus vaudtquote:Op maandag 26 september 2011 17:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb m'n antwoord al ingevuld.
Je hebt de differentiatie verkeerd gedaan door dat anders te koppelen.quote:Op maandag 26 september 2011 17:08 schreef samthegreat5 het volgende:
y=3*(u)^5 --> y'(x) = 15u^4
u= 4x^3+7 --> u'(x) = 12x^2
Combineren = 15(4x^3+7)^4 * 12x^2 = antwoord D!
Door het te koppelen aan y'(x) = 15u^4quote:Op maandag 26 september 2011 17:09 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh? ..
Zeg het is dan, hoe moet het wel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 26 september 2011 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie zoeken het maar uit, ik ga een hele moeilijke formule uitzoekenIk heb ook al wel hongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
ER kan veel onzin verkopen, maar hij kan WEL kokenquote:Op maandag 26 september 2011 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ook al wel honger..
Heb jij effe gelukquote:Op maandag 26 september 2011 17:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER kan veel onzin verkopen, maar hij kan WEL koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |