Laatst een keer voor het eerst met tekst geluisterd. Wist niet dat die er bij zat.quote:
Is EllaN'squote:Op zondag 25 september 2011 23:33 schreef EllaN het volgende:
Nee.
ligt al lang en breed te slapen. Morgen er weer vroeg uit.
Dank u voor deze ondersteuning.quote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alsof je verantwoordelijk kan worden gehouden voor de wandaden van een familielid
Edit: ik heb even niet "des Mods" gereageerd....
Wel gaar ja dat ze zo langzaam marsen.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 23:40 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Dank u voor deze ondersteuning.
Ik vind het er opzich wel vet uitzienquote:Op zondag 25 september 2011 23:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wel gaar ja dat ze zo langzaam marsen.
Bij de sapeurs in La Legion schijnt dat traditie te zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 23:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vind het er opzich wel vet uitzien. Die commandant met die baard ^^..
Hehe. Maar opzich wel raar, aangezien Napoleon Frankrijk bekend heeft gemaakt als het land met de snelste marsen. Franse marsen worden in Engeland ''Quick Marches'' genoemd.quote:Op zondag 25 september 2011 23:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij de sapeurs in La Legion schijnt dat traditie te zijn.
U is een beetje dom, excuus, uw vader majesteitquote:Op zondag 25 september 2011 23:53 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Ik laat u schrikken? Excuus, dat is een beetje dom van mij.
Majesteit!? Hihihi, dat is nog niet het geval hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 23:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
U is een beetje dom, excuus, uw vader majesteit
Ach, het is mooi te zien hoor. helaas, in NL, als het al gedaan word is het van een hoog amateuristisch gehalte en loopt niemand in de pasquote:Op zondag 25 september 2011 23:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe. Maar opzich wel raar, aangezien Napoleon Frankrijk bekend heeft gemaakt als het land met de snelste marsen. Franse marsen worden in Engeland ''Quick Marches'' genoemd.
Te weinig oefeningquote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, het is mooi te zien hoor. helaas, in NL, als het al gedaan word is het van een hoog amateuristisch gehalte en loopt niemand in de pas
Heeft u misschien een keer zin om een Royale met kaas en bacon te eten met mijquote:Op zondag 25 september 2011 23:56 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Majesteit!? Hihihi, dat is nog niet het geval hoor.
Maar het klinkt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |