Ach, eind 2012 pasquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
En dan wordt het 2012 en vergaat de wereld.
Weet je ook de preciese datum al? Want er is een verschil of het op 1 January is of op 31 December.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat was toch dit jaar met al die campagnes voor het einde der tijden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
21 December toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Weet je ook de preciese datum al? Want er is een verschil of het op 1 January is of op 31 December.
Volgens mij ook. Ik moet het wel echt zeker weten, want mijn moeder is op die dag jarig. Als de wereld vergaat, hoef ik natuurlijk niet met een cadeautje aan te komen zetten. Als die niet vergaat en ik heb geen cadeautje, is het natuurlijk vrij hufterigquote:
Ja of je koopt gewoon een heel duur cadeautje. Als de wereld vergaat heb je toch geen flikker meer aan je bankrekening, en vergaat hij niet ben je in een klap je moeders liefste kind.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ik moet het wel echt zeker weten, want mijn moeder is op die dag jarig. Als de wereld vergaat, hoef ik natuurlijk niet met een cadeautje aan te komen zetten. Als die niet vergaat en ik heb geen cadeautje, is het natuurlijk vrij hufterig.
Wel een arm liefste kind dat 2013 op water en brood moet doorbrengen.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja of je koopt gewoon een heel duur cadeautje. Als de wereld vergaat heb je toch geen flikker meer aan je bankrekening, en vergaat hij niet ben je in een klap je moeders liefste kind.
Bijzaakquote:Op woensdag 28 september 2011 00:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wel een arm liefste kind dat 2013 op water en brood moet doorbrengen.
Wedden dat je moeder zo blij is dat ze je af en toe verwennen wil met een lekker maaltijd. Zeker als je haar ook nog eens verteld dat ze maar ter nauwernood de dood is ontsprongen. En dat je door het kopen van het dure cadeautje de geschiedenis hebt beinvloed.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:02 schreef EllaN het volgende:
[..]
Wel een arm liefste kind dat 2013 op water en brood moet doorbrengen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wedden dat je moeder zo blij is dat ze je af en toe verwennen wil met een lekker maaltijd. Zeker als je haar ook nog eens verteld dat ze maar ter nauwernood de dood is ontsprongen. En dat je door het kopen van het dure cadeautje de geschiedenis hebt beinvloed.
Vuurpoepjesquote:Op woensdag 28 september 2011 00:18 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja zeker weten, die dingen branden twee keer. Bij het naar binnen gaan en het...
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Vuurpoepjes is nog niet zo erg als in een bar zitten en denken dat je een scheet kan laten omdat de muziek toch kei hard aan staat om daarna met je aangedronken kop te bemerken dat iedereen je aankijkt en de muziek uit je iPod komt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 00:22 schreef Sine_Pari het volgende:
Vuurpoepjes is nog niet zo erg als in een bar zitten en denken dat je een scheet kan laten omdat de muziek toch kei hard aan staat om daarna met je aangedronken kop te bemerken dat iedereen je aankijkt en de muziek uit je iPod komt.![]()
![]()
No.. wayquote:Op woensdag 28 september 2011 00:22 schreef Sine_Pari het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |