Ja ik moest ook denken aan Fringe, pilot daar beloofde ook erg veel en uiteindelijk groeide die serie iedere aflevering dus daarom wil ik deze serie absoluut ook een kans geven.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:41 schreef Glenn0 het volgende:
Pilot gisteren gezien, heeft zeker potentie!
Caviezel speelt redelijk koeltjes, maar neem aan dat dit net zoals Olivia in Fringe wel los gaat lopen gedurende de show vordert. Hopelijk wordt het als Seam zegt wel een serie waarin veel mythology afleveringen voorkomen, maar volgens mij heb ik ergens gelezen dat J.J. zei dat dit wel een case of the week style serie gaat worden. Past ook wel meer bij de series die CBS uitzendt natuurlijk (had daarom wat mij betreft beter op Fox gepast).
Ratings vallen lichtjes tegen. Wel veel kijkers, maar relatief weinig mensen in 18-49 range.
Hopelijk kan het een beetje groeien, ben namelijk wel benieuwd waar ze heen willen met het sci-fi deel van de show.
Hier ben ik 't wel mee eens. Het kijkt leuk weg, maar je bent het ook direct weer vergeten. Waarschijnlijk maak ik 't seizoen af, maar of ik nog aan een tweede seizoen ga beginnen, weet ik niet. De vergelijking met Batman had ik ook al een paar keer gemaakt in m'n hoofd. Finch speelt dan natuurlijk de rol van Oracle (incl. de handicap). Misschien krijgen we over een tijdje wel een jongen erbij die Reese gaat helpenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef VacaLoca het volgende:
Aflevering 5 was wel weer goed opzich, maar ik heb hetzelfde gevoel; het is an sich goed maar het heeft niets speciaals, geen x-factor zeg maar. Het is vlak, statisch... de hoofdrolspelers spreken met een robotische stem en hoe Reese elke keer als een soort Batman achter iemand opduikt is maar duf.
Maar tja dit soort series doen het wel goed in Amerika; makkelijk te volgen, geen doorlopende verhaallijnen, het plot wordt elke aflevering weer even herhaald. Zo kan iedereen een aflevering aanzetten zonder voorgeschiedenis nodig te hebben.
Hoezo niet? Die agente word er elke aflevering toch weer bij gehaald. Dat stuk met dat mes? Dat is toch de doorlopende verhaallijn?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:51 schreef anoniemelurker het volgende:
Valt me inderdaad vooral op dat er de laatste paar afleveringen helemaal geen aandacht meer is besteed aan dat wat op een doorlopend verhaal begon te lijken...
Dat lijkt me een slecht teken![]()
Lijkt mij ook een leuk personage voor een terugkerende rol. Ze heeft tenslotte een soortgelijke beroepskeuzequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuke aflevering deze week
Paige Turco mag van mij een recurring role krijgen.
46 jaar en er dan nog zo uitzien
Het erbij halen van een vast karakter zou ik niet echt een doorlopende verhaallijn durven noemen...quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoezo niet? Die agente word er elke aflevering toch weer bij gehaald. Dat stuk met dat mes? Dat is toch de doorlopende verhaallijn?
Dat klopt, het gaat alleen heeeel langzaam.quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoezo niet? Die agente word er elke aflevering toch weer bij gehaald. Dat stuk met dat mes? Dat is toch de doorlopende verhaallijn?
LOL, hoe langer ik er over na denk, hoe meer Batman analogieën ik zie. De agente wordt uiteindelijk Gordon, en deze dame is Catwoman (en kan dus vaker terugkomen).quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij ook een leuk personage voor een terugkerende rol. Ze heeft tenslotte een soortgelijke beroepskeuze
Andere hacker? Gewoon dezelfde als in heel de aflevering toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toffe twist in E13, met die andere hacker![]()
Ik blijf het met plezier kijken, toffe serie!
'Andere' als in naast Finchquote:Op maandag 6 februari 2012 19:33 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Andere hacker? Gewoon dezelfde als in heel de aflevering toch?
Aflevering 13 was wel weer sterk. Volledig terecht dat de serie zo goed scoort qua kijkcijfers.
Dit inderdaad, maar in Nederland zijn ze nooit zo snel!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Serie scoort aardig in Amerika maar in Nederland onder de internet gebruikers nog niet zo bekend? Tis ook mijn enige serie die ik eigenlijk elke week wel ff meepik.
En dan praat Jim Caviezel ook nog eens met zo'n fluisterstemquote:Op zondag 19 februari 2012 18:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit inderdaad, maar in Nederland zijn ze nooit zo snel!
Breaking Bad bijvoorbeeld is ook pas later "bekend" geworden en dat was ook echt zo met Dexter.
Ik vind het ook nog een beetje overkomen als Batman, alleen het pak en de auto missen nogals je bedenkt dat de broer Jonathan Nolan natuurlijk ook mee geschreven heeft met The Dark Knight verbaast me het niet. (werd ook al eerste post gezegd natuurlijk)
De scene met de grenadelauncher deed me echt denken aan die film op een of andere manier.
Heb je wel gelijk in, die zaken vielen me ook op. Ook jammer dat die mooie vrouw niet meer terug is gekomen (die ze eerst geholpen hadden en later Finch en Reese hielp en later wel op date wilde met Reese). Maar goed, ik kijk desondanks wel weer uit naar een nieuwe ep.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:16 schreef RanTheMan het volgende:
Ik kijk ook met plezier, maar vind t toch lastig een rode draad te herleiden, want iedere keer als ik denk dat is het gaat t weer over iets anders.. Een voorbeeld:
- Eerst Enrico Colantoni als maffia kingping, kwam er 3 afleveringen in voor, niks meer van gehoord
- De hackster met de zwarte nagellak, 2 afleveringen en die zie ik voorlopig ook niet terug komen
- De doodsbange vrouw die die zoon ging opzoeken en kennelijk doodsbang voor finch is, die verwacht ik voorlopig ook niet terug
- Het feit dat de computer de partner van finch als treath had geindentificeerd ging ook niet verder, of althans indirect, maar krijgt geen echt stevig vervolg, alleen dat gedoe met die zoon, maar dat lijkt ook afgekapt nu..
Daarnaast lag zijn hele systeem volledig plat kon die niks, maar kwam hij wel met een nummer op de proppen, dus of er is ergens een back-up systeem of de nummers komen helemaal niet uit de machine. Reese maakt daar nog een opmerking over maar ook dat krijgt tot op heden geen vervolg..
Ik vind het wel aardig om te volgen, maar de echte rode lijn zie ik nog niet direct...
Ik ga er van uit dat dit nog wel een keer terugkomt, maar zoals al was uitgelegd moet hij zich nu koest houden omdat het boven water was gekomen. Ben het wel met je eens dat dat me ook wel onbevredigd achterliet, ik vond het een toffe story arcquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:16 schreef RanTheMan het volgende:
Ik kijk ook met plezier, maar vind t toch lastig een rode draad te herleiden, want iedere keer als ik denk dat is het gaat t weer over iets anders.. Een voorbeeld:
- Eerst Enrico Colantoni als maffia kingping, kwam er 3 afleveringen in voor, niks meer van gehoord
Ik denk zelf dat die hackster zich later aansluit bij Finch & Reese, nadat ze hen in de gaten heeft gehouden zonder dat Finch het door had.quote:- De hackster met de zwarte nagellak, 2 afleveringen en die zie ik voorlopig ook niet terug komen
Die vrouw is net geïntroduceerd d.m.v. het plot van die zoon, maar dat krijgt ongetwijfeld nog wel een staartje. Hetzij in flashbacks, hetzij in de huidige situatie. Je kan moeilijk verwachten dat ze de hele geschiedenis in één aflevering behandelen. Zelfde geldt voor het 'gevaar' van de partner.quote:- De doodsbange vrouw die die zoon ging opzoeken en kennelijk doodsbang voor finch is, die verwacht ik voorlopig ook niet terug.
- Het feit dat de computer de partner van finch als treath had geindentificeerd ging ook niet verder, of althans indirect, maar krijgt geen echt stevig vervolg, alleen dat gedoe met die zoon, maar dat lijkt ook afgekapt nu..
Dat werd verklaard door Finch: "The library may have been compromised, but I can assure you the machine has not."quote:Daarnaast lag zijn hele systeem volledig plat kon die niks, maar kwam hij wel met een nummer op de proppen, dus of er is ergens een back-up systeem of de nummers komen helemaal niet uit de machine. Reese maakt daar nog een opmerking over maar ook dat krijgt tot op heden geen vervolg..
Dat verhaal wordt langzaam ontrafeld door Fusco, maar ik ben inderdaad benieuwd hoe hij dat voor elkaar krijgt. Dat eerdere dubbelleven bij die verzekeringsmaatschappij (?) was ook vrij goed gebouwd, getuige wat Reese te horen kreeg op het kantoor.quote:Daarnaast zat een paar afleveringen terug Finch opeens in een kantoor om die zoon te ontvangen, terwijl dat zeker niet hetzelfde kantoor is als waar hij destijds als loonslaaf zichzelf verstopte..
Hij speelde daar de directeur met een secretaresse en allemaal lui in een grote zaal. maar het is niet aannemelijkd at hij daar vaak zit, dus waarom was niemand in die zaal naar hem aan het staren?
Uiteindelijk ben ik het wel met je eens; er zijn een hoop verhaallijnen die nu opgezet zijn, maar ik vind het nog niet hinderlijk genoeg om niet meer te blijven kijken. Het zijn niet (allemaal) zulke grote dingen als bij Lost, waar je eigenlijk antwoord op had moeten krijgen.quote:Ik vind het wel aardig om te volgen, maar de echte rode lijn zie ik nog niet direct...
*13.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:55 schreef Stefan het volgende:
Er waren eerst 14 afleveringen besteld, pas daarna besloten ze verder te gaan, het is nu geweldadiger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:38 schreef PPL het volgende:
Interressante aflevering.Dude , kijk ep 6 ongeveer ff terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
Dat was dus sneller dan ik dachtquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dit nog wel een keer terugkomt, maar zoals al was uitgelegd moet hij zich nu koest houden omdat het boven water was gekomen. Ben het wel met je eens dat dat me ook wel onbevredigd achterliet, ik vond het een toffe story arc
nou idd, maar wat ik wel opmerkelijk vind, hij was vroeger een straat schoffie en opgeklommen tot maffia baas die kingpin wilde worden.. En deze keer liep die rond als een kingpin op wallstreet met ambtenaren in zn zak, autoriteiten en verschrikkelijk veel cash om op zo'n schaal te gaan handelen.. Das wel een beetje apart vind ikquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een tof einde![]()
[..]
Dat was dus sneller dan ik dacht
op bierdopje.com staat nog eentje... aflevering 17 op 8 maart.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:52 schreef VacaLoca het volgende:
Zeer toffe aflevering. Hoeveel volgen er nog?
Er is een case-of-the-week, maar wel met een doorlopende verhaallijn. Vooralsnog is er geen echte rode draad, maar er zijn wel terugkerende elementen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:09 schreef tompsv18 het volgende:
Zag gister toevallig de trailer, is dit een serie met een duidelijke rode draad? Of staat iedere aflevering op zichzelf?
Echt een übertypische case of the week show. 39 minuten case of the week, 3 minuten rode draad. Af en toe een uitzondering. Niet zo erg als een CSI, maar wel zoals het gros van de series.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:09 schreef tompsv18 het volgende:
Zag gister toevallig de trailer, is dit een serie met een duidelijke rode draad? Of staat iedere aflevering op zichzelf?
Toch is het wel de moeite waard hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 00:58 schreef tompsv18 het volgende:
Oke dan ga ik er niet aan beginnen, bedankt voor de reacties.
het enige is dat er diverse potentiële rode draadjes zijn en ik geen idee heb welke t gaat worden of dat ze allemaal bij elkaar gaan komen op een vreemde manier, al lijkt me dat ernstig onwaarschijnlijk..quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toch is het wel de moeite waard hoor
ik zie dat wel gebeuren. Ook al zou dat het grootste toeval zijn dat er kan bestaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:24 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het enige is dat er diverse potentiële rode draadjes zijn en ik geen idee heb welke t gaat worden of dat ze allemaal bij elkaar gaan komen op een vreemde manier, al lijkt me dat ernstig onwaarschijnlijk..
Kijk die hacker kan best samenwerken met die maffioso, maar je kan me met de beste wil van de wereld niet wijsmaken dat dat een direct verband heeft met het ongeluk van Finch, de dood van zijn zakenpartner, en dan ook nog eens met de ex van Reese en zijn oude vrouwelijke baas die kennelijk vermoord is, en een stel corrupte CIA mannekes die afgelopen aflevering nog één van hun eigen vermoorden, laat staan dat er dan ook nog een direct verband is met de gewone corrupte agenten en dhr Fusco..quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik zie dat wel gebeuren. Ook al zou dat het grootste toeval zijn dat er kan bestaan.
Dat is waar die zoon mee had afgesproken in het parkje, die ergens was gaan wonen waar geen telefoon en internet was. Die weet meer over de machine en de dood van Finch zn zakenpartner en is doodsbang voor Finch die ze verder niet kent, of ooit van hem had gehoord, t was een beetje vaag en verder amper uitgediept helaasquote:
daar wil ik wel om wedden dat dat zeker niet t geval is!quote:
Is seizoen 2 al bevestigd dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 12:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Cker, hoop dat in seizoen 2 wel iets je meer op het verhaal wordt gespitst. Aflevering over z'n oude FBI makkers of met Elias hebben toch wel mn voorkeur
Of seizoen 2 bevestigd is, geen idee, maar dit is wat gezegd wordt:quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 | 5/17/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#1??) (Projected Date) 5/10/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#1??) (Projected Date) 5/3/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#1??) (Projected Date) 4/26/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#1??) (Projected Date) 4/19/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#1??) (Projected Date) (R) 4/12/12 (Th.) 10:00 PM CBS (#110) Number Crunch (R) 4/5/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#1??) (Projected Date) (R) 3/29/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#118) Identity Crisis 3/8/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#117) Baby Blue 3/1/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#109) Get Carter (R) 2/23/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#116) Risk 2/18/12 (Sa.) 8:00 PM CBS (#103) Mission Creep (R) 2/16/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#115) Blue Code 2/9/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#114) Wolf and Cub 2/2/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#113) Root Cause 1/26/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#108) Foe (R) 1/19/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#112) Legacy 1/12/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#111) Super 1/5/12 (Th.) 9:00 PM CBS (#107) Witness (R) 12/29/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#102) Ghosts (R) 12/22/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#105) Judgment (R) 12/15/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#110) Number Crunch 12/8/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#109) Get Carter 12/1/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#104) Cura Te Ipsum (R) 11/27/11 (Su.) 10:00 PM CBS (#106) The Fix (R) 11/27/11 (Su.) 9:00 PM CBS (#101) Pilot (R) 11/24/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#103) Mission Creep (R) 11/17/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#108) Foe 11/10/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#102) Ghosts (R) 11/3/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#107) Witness 10/27/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#106) The Fix 10/20/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#105) Judgment 10/13/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#104) Cura Te Ipsum 10/6/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#103) Mission Creep 9/29/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#102) Ghosts 9/24/11 (Sa.) 8:00 PM CBS (#101) Pilot (R) 9/22/11 (Th.) 9:00 PM CBS (#101) Pilot |
Ik kom niet verder dan nog maar één aflevering te gaan in dat schema.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef BrandX het volgende:
Dus nog tot en met mei afleveringen, de volgende nu echter pas 29 maart (ivm march madness)
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Tweede seizoen is bevestigd! Goede zaak, erg toffe serie waar ik altijd weer uitkijk naar de volgende aflevering
Ach, dat was me ontschoten. Apart dat die naam op dat moment naar boven kwam dan. Ik verwacht eigenlijk wel dat Finch een stuk meer weet over Reese dan hij zegt.quote:Op zondag 1 april 2012 19:18 schreef Saavedra het volgende:
NeeNathan is zijn oude partner toen Finch aan de machine werkte waar we nog niet alles van afweten en wat ongetwijfeld nog terug gaat komen.
Ik moest denken aan die Fringe aflevering die door de XTC uiteindelijk uitdraaide in een musical aflevering.quote:Op zondag 1 april 2012 18:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
En Finch in een XTC-tripJohn Reese heet dus Nathan!
Geef eens een indicatie wat voor tv-shows jij met name kijkt?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Hoezo is deze serie zo gestegen qua kijkcijfers? Naar aanleiding daarvan ben ik de afgelopen weken alle eps gaan kijken, maar het is echt zo verschrikkelijk voorspelbaar en suf... Of ligt dat echt heel erg aan mij?
Weinig spanning, vergezochte linkjes, een heel apart systeem. Een nerd die ook ineens een spion is. Echt bizar eigenlijk. Het is best vermakelijk, maar werelds, nee?
Nerd die spion is? Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Hoezo is deze serie zo gestegen qua kijkcijfers? Naar aanleiding daarvan ben ik de afgelopen weken alle eps gaan kijken, maar het is echt zo verschrikkelijk voorspelbaar en suf... Of ligt dat echt heel erg aan mij?
Weinig spanning, vergezochte linkjes, een heel apart systeem. Een nerd die ook ineens een spion is. Echt bizar eigenlijk. Het is best vermakelijk, maar werelds, nee?
Alles; van Breaking Bad tot The Wire, van Sons of Anarchy tot 2 Broke Girls, van Echte Meisjes tot Herrie XXL. Van Amazing Race tot Survivor. Van Jersey Shore tot Mob Wives.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Geef eens een indicatie wat voor tv-shows jij met name kijkt?
Acteren - mwah. Zo sterk is het niet. Goed geschreven valt enorm mee; de cases zijn voorspelbaar, het verhaal is ook voorspelbaar. De 'andere' computer is matig er in verwerkt, het hele Elias verhaal is veel voorkomend. Ook het generen van de nummers is vaag verteld. De eerste afleveringen vond ik het wel interessant, maar het is elke aflevering echt exact hetzelfde en de rode draad wordt niet verder uitgewerkt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Nerd die spion is? Hoe kom je daarbij?
Daarnaast is het voor network television gewoon een goed geschreven, geregisseerde en geacteerde serie. Jim Caviezel en Michael Emerson zijn briljante acteurs.
Ik weet niet waarom je het suf vindt, kun ja dat eens uitleggen?
Ik vind het een geweldige serie! Het klopt dat de cases per aflevering (soms) inwisselbaar kunnen zijn, maar naarmate de serie verder vordert, worden de relaties tussen Reese/Finch, Carter/Fusco, Elias en de rest van de politie steeds interessanter. Vooral de laatste aflevering vond ik een soort season-finale-climax waarin al die relaties elkaar nodig hadden. En volgens mij snap je niks van deze aflevering als je de voorgaande 18 afleveringen niet gezien hebt, waarin de boel dus stukje bij beetje verteld wordt.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:32 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Het is een redelijke serie, die echt wel vermakelijk is en makkelijk weg te kijken is. Ik ben het verder gaan kijken vanwege de enorme stijging in de kijkcijfers, maar ik vind het er helemaal niets speciaal in dat het die stijging verantwoord. Het is niet veel anders of beter dan de Bones, CSI's, L&O's, zelfs Burn Notice. Het is een iets andere insteek, maar de cases en verhalen is van hetzelfde laken een pak.
Dat is bij iedere serie zo ongeveer..vooral die op de major networks.quote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef RanTheMan het volgende:
Wat ik het meest irritante aan deze serie vind, zijn al die breaks, dit is de 3e ker al geloof ik dit seizoen, erg irritant
Moet je wat meer TV volgenquote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef RanTheMan het volgende:
1 break is ook prima.. maar dit is wel erg irritant
Helemaal mee eens, erg gave serie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heel tof weerDeze serie is echt snel tot m'n favorieten gaan behoren, al vond ik het in het begin nog redelijk standaard.
Gaaf dat die verhaallijn van Kara nu ook in het heden gaat spelen!
Zeker een toffe aflevering!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heel tof weerDeze serie is echt snel tot m'n favorieten gaan behoren, al vond ik het in het begin nog redelijk standaard.
Gaaf dat die verhaallijn van Kara nu ook in het heden gaat spelen!
Dat was toch omdat ze daar samen met HR afgesproken hadden om dat platina te verkopen? Dat John daar zou zijn wisten ze niet van te voren.quote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef RanTheMan het volgende:
Plus een ker een aflevering waar het niet voor iedereen goed afliep, dat maakt het wel beter.. Alleen en betje jammer dat Vosco zo die sportschool binnen kwam lopen, dat had zn Ex m vast niet verteld
Deze inderdaad. Ik vond het verder ook een toffe scene. Maakte het veel meer, en bevestigde het de band tussen reese en vosco, wat veel zal gaan betekenen imo in het volgende seizoen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat was toch omdat ze daar samen met HR afgesproken hadden om dat platina te verkopen? Dat John daar zou zijn wisten ze niet van te voren.
Nou volgens mij niet,die oude gast zei iets van, "Well Vosco, you were right, I knew i could trust you be bringing me here" zoiets zei die, maar goed.. T blijft vetquote:Op maandag 30 april 2012 09:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze inderdaad. Ik vond het verder ook een toffe scene. Maakte het veel meer, en bevestigde het de band tussen reese en vosco, wat veel zal gaan betekenen imo in het volgende seizoen.
ja en kort daarna schiet vosco hem dood, vergeet niet welke organisatie die ouwe in zat hequote:Op maandag 30 april 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet,die oude gast zei iets van, "Well Vosco, you were right, I knew i could trust you be bringing me here" zoiets zei die, maar goed.. T blijft vet
sorryquote:
Dat gaat over het platina wat er allemaal nog is en dus niet door Fusco is gejat zoals HR steeds dacht.quote:Op maandag 30 april 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet,die oude gast zei iets van, "Well Vosco, you were right, I knew i could trust you be bringing me here" zoiets zei die, maar goed.. T blijft vet
Ik vond het de eerste keer wel frappant dat je de stem van de persoon in de rolstoel zo duidelijk hoorde, maar ik had niet de link gelegd naar Finch. Man, wat een toffe seriequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef Saavedra het volgende:
Op het einde, dat fragment, hadden jullie bij de eerste keer dat ze dat lieten zien ook al het vermoeden dat Finch in die rolstoel zat? Volgens mij hoorde je z'n stem toen ook al
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:07 schreef Fyodor het volgende:
Mooiste moment van aflevering 22:
Fusco: 'Ok, you want a soda or something?'
Misschien is ze juist daarom weer terug naar de stad gegaan? Ik neem aan dat als de zoon van de mede-bedenker bij je aan komt kloppen je wel nieuwsgierig word of iets in die richting.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef RanTheMan het volgende:
ff een vraag... Die vrouw met die microfoon is toch dezelfde vrouw als waar die zoon toen naar op zoek was? Op dat bankje waarbij walter op een afstandje stond mee te lusiteren
Destijds woonde ze ergens waar geen wifi was of telefoon of internet etc... Nu is dus duidelijk omdat ze niet door de machine gevonden wilde worden en wie ze feitelijk was..
Maar ik vraag me serieus af hoe ze dan van die afspraak wist als enige (naast de overheid en hun assasins) en met een high tec spy ding zit mee te luisteren?
seizoensfinale volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Was dit de finale? Aangezien je na de laatste scene Finch nog hoort zeggen: stay tuned for scenes from our next episode...
Ja dat vond ik ook vreemd, maar wellicht hebben ze nog wat meer geschoten als trailer voor het tweede seizoen ofzo. Ik vond het wel gaaf dat er zoveel dingen door elkaar heenliepen, en het werd tijd dat Carter en Fusco te weten kwamen dat ze eigenlijk samenwerkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Was dit de finale? Aangezien je na de laatste scene Finch nog hoort zeggen: stay tuned for scenes from our next episode...
Helemaal mee eens. Na aflevering vijf ofzo zat ik op het punt om af te haken, maar toen de rode draad weer naar voren kwam bleef ik kijken en ik ben blij dat ik dat heb gedaan, het is per aflevering beter geworden!quote:
Ik vond Amy zo'n lief meisje...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef johnnylove het volgende:
Gaaf seizoen. Dat Amy die hacker was, kwam ook mooi uit.
Erg goed geschreven
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat seizoen er nu op zit. Dacht even dat er nog een aflevering kwam na het 'stay tuned for scenes from our next episode..'
Aflevering krijgt op TV.com trouwens een 9.8 na 96 stemmen.. ongekend hoog.
Series hebben over het algemeen ofwel 13 afleveringen of 22 afleveringen. 23 of 24 episode orders worden over het algemeen gegeven wanneer er ruimte over is in het schema.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
seizoensfinale volgens mij wel jaWel apart om na e23e te stoppen ipv na e24, maar dat is bij Castle ook zo, e23 ivp e24. Mss dat ze s2e1 al geschoten hebben? Geen idee. Imdb geeft verder niets meer en followmytv geeft ook geen e24.
maar omg wat een aflevering! Echt fucked up dat we nu een poos moeten wachten
wat ik trouwens een bonus aan deze show vindt, is dat het gewoon begint met het intro van de serie en dan de aflevering. En niet, zoals nagenoeg alle andere shows, eerst 10min. aflevering, zit je er net lekker in, een kuttig intro
Hehe idd, op een moment vroeg ik het me af of zij Root kon zijn, maar ik dacht nee kan niet!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef Happel het volgende:
Zag het niet eens aankomen dat Amy die hacker uit een van de eerdere afleveringen bleek te zijn.
Helaas had ik het meteen door dankzij d'r alias Turing. De Turing-test is een test om te bepalen of een machine intelligent is. Dat maakt ook meteen duidelijk waarom John in de laatste scene de camera/Machine benadert als een persoon.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef Happel het volgende:
Zag het niet eens aankomen dat Amy die hacker uit een van de eerdere afleveringen bleek te zijn.
Krijgt gewoon een fall premiere, ergens laat in september dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef LudoSanders het volgende:
Over nieuw seizoen gesproken, wanneer wordt dat verwacht?
De machine zou Nathan hebben vermoord volgens haar. Ze is bang voor de ongelimiteerde macht.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Moet zeggen dat ik de laatste aflevering toch niet zo 'superb' vond. Al was dat laatste stukje natuurlijk wel baas met John die naar de machine kijkt.
Helaas werd die mevrouw me ook iets te snel in de auto dood geschoten. Waarom was ze nu op de vlucht voor de machine?
Oke, laat ik zeggen, voor mij persoonlijk beste serie dit seizoen geweestquote:Op maandag 21 mei 2012 07:53 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Vinden jullie John ook niet enorm op Horacio van CSI Miami lijken? Dezelfde manier van spreken, dezelfde soort teksten.
Ik heb me best vermaakt in met de serie in de trein om de reisuurtjes te doden, maar om nou te zeggen beste serie van het seizoen of beste season finale ooit? Nou nee, daarvoor kloppen er soms dingen totaal niet en gebeuren er veel te veel dingen iets te gemakkelijk.
Maar prima vermaak.
Wat voor flits van een beeld zit er eigenlijk nog tussen voordat het op zwart gaat? Je ziet nog een fractie van een seconde iets anders.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:55 schreef Nickske1912 het volgende:
Heerlijke serie, heerlijke finale!
Laat het maar gauw september zijn.
Hier nog eens de laatste scene met die fantastische soundtrack.
Uiteraard, maar ik bedoel dat het een echt 'karakter' gaat worden. Een KITT-achtige machine zou ik niet bij de serie vinden passen.quote:
27 september 2012, nog twee maandjes wachtenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een serieGeniaal! en goede acteurs ook! Wanneer komt seizoen 2?
![]()
have fun!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:25 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Aflevering 1 gestart. Ben benieuwd!
Daar gaan we al!quote:
Dan is dit programma een goede zet van public relations in de VS. Gewoon gaaf en spannend maken, daar offert men de privacy wel voor op.quote:
Is toch altijd zo met die Amerikaanse series. Te kansloos eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mooie opening weerAlleen wel jammer dat het Nederlands weer meer op Duits lijkt.
Weinig series waar dat goed in gaat inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef E.H. het volgende:
[..]
Is toch altijd zo met die Amerikaanse series. Te kansloos eigenlijk.
Wel weer een heerlijke serie. Top dat het weer begonnen is.
Ditquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:00 schreef kurk_droog het volgende:
Heerlijke aflevering weer! Wat een topserie!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Weinig series waar dat goed in gaat inderdaad.
Ik denk dat de drede partij (goverment) nu wat meer naar voren gaat komen. En de relaties met de coppers nog wat word aangedikt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit
Alleen wat ik beetje jammer vond is dat de aflevering 40 minuten heel sterk in elkaar zat. Ook de twist van dat het dat andere meisje bleek te zijn. Maar dat 'Root#' die alles zo sneaky weet te doen, ineens zo dom is om een agent in een treinstation publiekelijk te willen doodschieten... hoe wil je jezelf even in no-time most-wanted maken... ookal wordt ze al gezocht
En ik ben er beetje bang voor dat ze nu gewoon verder gaan met de 'case of the week' opzet en Root maar in paar afleveringen nog zal verschijnen... zoals vorig seizoen ook was met Elias
T is wel een groeiende serie, de rode lijn komt pas wat later in het seizoen goed door, ik vind het een heel vermakelijk serie, elke afl wel leuke actie, en ook wel een toenemende rode lijn, zit wat mij betreft goed in elkaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:41 schreef tompsv18 het volgende:
Net de eerste twee afleveringen van seizoen 1 gezien en het is inderdaad een prima serie. Hiervoor in een paar weken alles van Breaking Bad gekeken en dus was dit weer even wennen, maar qua vermaak en actie zit het meer dan goed en het is ook leuk om Ben uit Lost weer eens te zien. Ik ben benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen. Gewoon een fijne serie om tussendoor eens te kijken.
Ik vind CSI en Dexter gelijk trekken niet overtuigen van goed inzicht. De reden van uitspugen van de nummers ipv de personen wordt uitgelegd in de serie, en de serie wordt wel leuker naarmate je verder in het verhaal komt vind ik. Maar goed, ieder zo zijn meningquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:47 schreef raptorix het volgende:
Heb er nu stuk of 5 gezien, niet slecht, niet super goed, zit beetje op niveau can CSI/Dexter, bedien geen favoriete seriies van me, vind allemaal nogal geloofwaardig, waarom zou een machine wel een burgernummer uitspugen op basis van een bedreiging, maar niet de dader? Vind de actie scenes wel tof, kortom aardige serie om er af en toe een paar van te kijken.
Ik drukt me niet goed uit, het niveau is inderdaad wat lager, ik doelde meer op de manier waarop de serie loopt, dus redelijk veel herhaling van zelfde concept.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind CSI en Dexter gelijk trekken niet overtuigen van goed inzicht. De reden van uitspugen van de nummers ipv de personen wordt uitgelegd in de serie, en de serie wordt wel leuker naarmate je verder in het verhaal komt vind ik. Maar goed, ieder zo zijn mening![]()
S02E03 was weer nice
Hij spuugt ook soms de dader uit, zeggen ze zelfs in de openingcredits;quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:47 schreef raptorix het volgende:
Heb er nu stuk of 5 gezien, niet slecht, niet super goed, zit beetje op niveau can CSI/Dexter, bedien geen favoriete seriies van me, vind allemaal nogal geloofwaardig, waarom zou een machine wel een burgernummer uitspugen op basis van een bedreiging, maar niet de dader? Vind de actie scenes wel tof, kortom aardige serie om er af en toe een paar van te kijken.
Ze hadden eerst 13 eps besteld, daarna komt er een heel duidelijke rode draad doorheenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik drukt me niet goed uit, het niveau is inderdaad wat lager, ik doelde meer op de manier waarop de serie loopt, dus redelijk veel herhaling van zelfde concept.
Ah, fijn om te horen, even doorbijten dan maar, ben nu bij e5, vind de actie scenes wel erg tof trouwensquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze hadden eerst 13 eps besteld, daarna komt er een heel duidelijke rode draad doorheen
De actie wordt vanaf E14 eigenlijk alleen maar toffer, het was in het begin wat braafjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah, fijn om te horen, even doorbijten dan maar, ben nu bij e5, vind de actie scenes wel erg tof trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bear natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:19 schreef AllesWatWas het volgende:
Maar voor wie waren al die donuts nou?
Enige vergezochte was dat die halve chinees zomaar achter die computer kon zonder dat finch hem het wachtwoord had gegevenquote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef avaz het volgende:
Vond de laatste episode wel erg ver gezochtIk wil ook een bear
Zowel Bear als John mogen wel op mijn bank gaan zitten.quote:
Ik vind het een vermakelijke serie maar dit was idd erg slecht.quote:Op maandag 19 november 2012 09:47 schreef RanTheMan het volgende:
ow jah en dat ze met leon op klaarlichte dag geboeid met een zak over zijn hoofd over straat liepen verdiende ook niet de schoonheidsprijs..
maar het blijft uiterst vermakelijk
Wat een bazen eindequote:Op vrijdag 14 december 2012 15:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Idd, deze aflevering was echt goed.
Ziet er weer goed uit! Ook de aflevering van deze week was weer echt top! Deze serie is rap mijn favoriet van dit moment aan het worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik zo de promo voor volgende week bekijk wordt volgende week errug goed!
Zou een leuke ep kunnen worden samen met r00t.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:07 schreef wipes66 het volgende:
ik ben benieuwd of we nog wat terug zien van die jonge einstein
Neuh, vond het een walgelijke manquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:54 schreef Saavedra het volgende:
Gave aflevering weer.
Toch jammer van Donnelly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, vond het een walgelijke man![]()
Wat ik wel wil weten...Op zich klopt het natuurlijk niet dat hij zo werd neergezet, aangezien hij gewoon als FBI-agent deed wat hem goed leek. En inderdaad gewoon twee keer op Donnelly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook wel wat makkelijk zoals Fusco aan zijn lot werd overgelaten door Finch. Het leverde wel grappige scenes op, dat iedereen bezig is met de situatie van Reese, en je ondertussen Fusco schreeuwend in John Woo stijl met twee pistolen ziet knallen om dat model te redden:
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Ik kreeg er een beetje een Lethal Weapon gevoel bijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Op zich klopt het natuurlijk niet dat hij zo werd neergezet, aangezien hij gewoon als FBI-agent deed wat hem goed leek. En inderdaad gewoon twee keer op Donnelly.
Ik vond het ook wel wat makkelijk zoals Fusco aan zijn lot werd overgelaten door Finch. Het leverde wel grappige scenes op, dat iedereen bezig is met de situatie van Reese, en je ondertussen Fusco schreeuwend in John Woo stijl met twee pistolen ziet knallen om dat model te redden:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat het een standaard moordtechniek is. Ace_eleven had het over een bouble tab, maar dat is per definitie op het lichaam. Bij een triple tab komt daar een hoofdschot bij. Donnelly is dus waarschijnlijk eerst in zijn lichaam en daarna in het hoofd geschoten. Carter zit sowieso aan de andere kant als waar Reese eruit kruipt. Maar boven alles gaan ze heus geen leading character afmaken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Fusco was inderdaad erg grappig :-D . Maar hoe weet je zo zeker dat er twee keer op hem geschoten is? Je ziet hem liggen met een kogelgat in zijn hoofd en zij is een contract killer. Dus ze zal echt geen 2 schoten nodig hebben om hem in zijn hoofd te raken...
Je moet er inderdaad echt inkomen, op het moment dat dat gedaan is draait het als een tierelierquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:19 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Loop inmiddels helemaal bij met deze serie! Begin (eerste paar afleveringen seizoen 1) vond ik een beetje matig maar naarmate de serie vorderde werd het steeds leuker! Ben benieuwd naar de volgende aflevering 31 januari.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zal Finch John hebben aangenomen omdat hij zich schuldig voelt?quote:Op zondag 3 februari 2013 00:39 schreef drGoeroe het volgende:
Die twist aan het einde doet me ook even denken. Dus Finch wilde uiteindelijk de data uit China hebben? Of wilde Finch haar dood? Of beiden?
Die student was iets dat op zichzelf stond en ik denk niet dat we die terug gaan zien. Maar deze kerel zouden we inderdaad wel eens terug kunnen zien. Dat hij door het systeem in de gaten gehouden gaat worden is ook interessant.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef VacaLoca het volgende:
Nieuwe was weer goed, maar ging niet veel verder met de verhaallijn.
Wel weer een geniale computerprogrammeur erbij die later in de serie weer zou kunnen opduiken, is na Root en die college dude de derde.
Ben inderdaad benieuwd wat hier uit komt. Is hij eigenlijk dood, of niet? Zo ja, hoe? Ik weet alleen dat zijn zoon een keer in een aflevering zat, maar verder....quote:Flashbacks waren wel interessant, dat die zakenpartner van Harold dus het echt niet los kon laten om mensen te helpen en in z'n eentje is gaan proberen te helpen. Dacht eerst dat hij meer type was die zich om het geld bekommerde.
Volgens mij is die dood, en het zou zomaar eens kunnen dat die bij een 'helden actie' om het leven is gekomen en dat daarom Finch doet, wat hij nu doet.. Maar dat zullen we wel de komende afleveringen zien.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ben inderdaad benieuwd wat hier uit komt. Is hij eigenlijk dood, of niet? Zo ja, hoe? Ik weet alleen dat zijn zoon een keer in een aflevering zat, maar verder....
Mocht hij niet dood zijn, zou het zomaar kunnen dat Finch feitelijk doet waar hij mee begonnen was....
vergeet niet dat er ook nog geen reden is genoemd voor finch zijn rug problemen.. Dat "ongeluk" zal wel iets te maken hebben met de dood van die gast o.i.d. Overigens zie ik steeds meer potential goodguys bij elkaar komen en steeds minder slechterikken..quote:Op zondag 10 februari 2013 21:16 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Volgens mij is die dood, en het zou zomaar eens kunnen dat die bij een 'helden actie' om het leven is gekomen en dat daarom Finch doet, wat hij nu doet.. Maar dat zullen we wel de komende afleveringen zien.
Welke potentiële goodguys heb je het dan over? Die kerel van vorige week lijkt me eerder een badguy, als in dat hij wil weten wie Finch en John zijn en hun dus pijn kan doen. Root is gewoon een opportunist die werkt voor degene die haar het meeste betaalt. Iemand zonder principes is gevaarlijker dan een badguy die wel volgens bepaalde principes leeft, hoe slecht die ook zijn. Immers is de laatst genoemde voorspelbaar en heeft hij of zij een reden, een motief om iets te doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:37 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
vergeet niet dat er ook nog geen reden is genoemd voor finch zijn rug problemen.. Dat "ongeluk" zal wel iets te maken hebben met de dood van die gast o.i.d. Overigens zie ik steeds meer potential goodguys bij elkaar komen en steeds minder slechterikken..
Want, we hebben elias, maar die zet weinig zoden aan de dijk
de corrupte agenten zijn ook marginaal nog
FBI onderzoek is gestopt dus daar verwacht ik ook niet zo veel meer van
Uiteraard zijn er nog wel de beheerders van de machine
Maar dan houdt het wel een beetje op.
ROOT is een twijfel geval, want die had het niet per definitie op Finch en John gemunt.
En aan de andere kant hebben ze inmiddels wel een aardig legertje met slimme mensen en kneuzen geholpen die in potentie hun zouden kunnen helpen..
Ik ben gewoon de rode draad een beetje kwijt die je in S1 wel erg voelde
Nee, volgens mij zijn Stanton en Snow definitief dood.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:55 schreef Kenju het volgende:
[..]
Welke potentiële goodguys heb je het dan over? Die kerel van vorige week lijkt me eerder een badguy, als in dat hij wil weten wie Finch en John zijn en hun dus pijn kan doen. Root is gewoon een opportunist die werkt voor degene die haar het meeste betaalt. Iemand zonder principes is gevaarlijker dan een badguy die wel volgens bepaalde principes leeft, hoe slecht die ook zijn. Immers is de laatst genoemde voorspelbaar en heeft hij of zij een reden, een motief om iets te doen.
Dat mens die Finch ontvoerde en ontplofte in die auto leeft waarschijnlijk ook nog wel. En dan heb je ook nog de organisatie waar zij voor werkte.
Snow waarschijnlijk wel. Maar Stanton is zo vaak voorgekomen in de flashbacks, dat ik me niet kan voorstellen dat ze die dood laten. Ze hebben ook niet voor niets de lijken niet laten zien of er iets over gezegd.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:10 schreef YourAsset het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zijn Stanton en Snow definitief dood.
Zoe is zo'n incidenteel recurring persoon. En Caleb gaan we denk ik niet meer terug zien. Logan Pierce kan twee kanten op gaan.quote:Natuurlijk hebben Finch en Reese ook potentiele good guy friends zoals Zoe, Caleb en ook de biljonair Logan Pierce van deze week.
Dan slaat de schaal toch meer richting de bad guys, volgens mij. Elias is niet echt een tweener overigens. Gewoon een bad guy. Het moment dat Reese dacht dat hij misschien wel te vertrouwen was, naaide hij hem. Wat ik overigens ook nog zie gebeuren is dat De Machine een probleem wordt.quote:Dan zijn er nog een hoop tweeners die twee kanten uit kunnen: Alistair Wesley en Elias bvb. Als echte vijanden zie ik toch Pensylvannia en zijn fixer, R00t en HR.
Met je laatste zin ben ik het helemaal eens, maar wel pas in het laatste seizoen van de serie. Sowieso hebben ze voorlopig nog genoeg andere verhaallijnen om mee bezig te zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Snow waarschijnlijk wel. Maar Stanton is zo vaak voorgekomen in de flashbacks, dat ik me niet kan voorstellen dat ze die dood laten. Ze hebben ook niet voor niets de lijken niet laten zien of er iets over gezegd.
[..]
Zoe is zo'n incidenteel recurring persoon. En Caleb gaan we denk ik niet meer terug zien. Logan Pierce kan twee kanten op gaan.
[..]
Dan slaat de schaal toch meer richting de bad guys, volgens mij. Elias is niet echt een tweener overigens. Gewoon een bad guy. Het moment dat Reese dacht dat hij misschien wel te vertrouwen was, naaide hij hem. Wat ik overigens ook nog zie gebeuren is dat De Machine een probleem wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |