Wat een bazen eindequote:Op vrijdag 14 december 2012 15:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Idd, deze aflevering was echt goed.
Ziet er weer goed uit! Ook de aflevering van deze week was weer echt top! Deze serie is rap mijn favoriet van dit moment aan het worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik zo de promo voor volgende week bekijk wordt volgende week errug goed!
Zou een leuke ep kunnen worden samen met r00t.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:07 schreef wipes66 het volgende:
ik ben benieuwd of we nog wat terug zien van die jonge einstein
Neuh, vond het een walgelijke manquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:54 schreef Saavedra het volgende:
Gave aflevering weer.
Toch jammer van Donnelly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, vond het een walgelijke man![]()
Wat ik wel wil weten...Op zich klopt het natuurlijk niet dat hij zo werd neergezet, aangezien hij gewoon als FBI-agent deed wat hem goed leek. En inderdaad gewoon twee keer op Donnelly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook wel wat makkelijk zoals Fusco aan zijn lot werd overgelaten door Finch. Het leverde wel grappige scenes op, dat iedereen bezig is met de situatie van Reese, en je ondertussen Fusco schreeuwend in John Woo stijl met twee pistolen ziet knallen om dat model te redden:
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Ik kreeg er een beetje een Lethal Weapon gevoel bijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Op zich klopt het natuurlijk niet dat hij zo werd neergezet, aangezien hij gewoon als FBI-agent deed wat hem goed leek. En inderdaad gewoon twee keer op Donnelly.
Ik vond het ook wel wat makkelijk zoals Fusco aan zijn lot werd overgelaten door Finch. Het leverde wel grappige scenes op, dat iedereen bezig is met de situatie van Reese, en je ondertussen Fusco schreeuwend in John Woo stijl met twee pistolen ziet knallen om dat model te redden:
[ afbeelding ]
Ik geloof dat het een standaard moordtechniek is. Ace_eleven had het over een bouble tab, maar dat is per definitie op het lichaam. Bij een triple tab komt daar een hoofdschot bij. Donnelly is dus waarschijnlijk eerst in zijn lichaam en daarna in het hoofd geschoten. Carter zit sowieso aan de andere kant als waar Reese eruit kruipt. Maar boven alles gaan ze heus geen leading character afmaken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Fusco was inderdaad erg grappig :-D . Maar hoe weet je zo zeker dat er twee keer op hem geschoten is? Je ziet hem liggen met een kogelgat in zijn hoofd en zij is een contract killer. Dus ze zal echt geen 2 schoten nodig hebben om hem in zijn hoofd te raken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |