Ah, fijn om te horen, even doorbijten dan maar, ben nu bij e5, vind de actie scenes wel erg tof trouwensquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze hadden eerst 13 eps besteld, daarna komt er een heel duidelijke rode draad doorheen
De actie wordt vanaf E14 eigenlijk alleen maar toffer, het was in het begin wat braafjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah, fijn om te horen, even doorbijten dan maar, ben nu bij e5, vind de actie scenes wel erg tof trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bear natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:19 schreef AllesWatWas het volgende:
Maar voor wie waren al die donuts nou?
Enige vergezochte was dat die halve chinees zomaar achter die computer kon zonder dat finch hem het wachtwoord had gegevenquote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef avaz het volgende:
Vond de laatste episode wel erg ver gezochtIk wil ook een bear
Zowel Bear als John mogen wel op mijn bank gaan zitten.quote:
Ik vind het een vermakelijke serie maar dit was idd erg slecht.quote:Op maandag 19 november 2012 09:47 schreef RanTheMan het volgende:
ow jah en dat ze met leon op klaarlichte dag geboeid met een zak over zijn hoofd over straat liepen verdiende ook niet de schoonheidsprijs..
maar het blijft uiterst vermakelijk
Wat een bazen eindequote:Op vrijdag 14 december 2012 15:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Idd, deze aflevering was echt goed.
Ziet er weer goed uit! Ook de aflevering van deze week was weer echt top! Deze serie is rap mijn favoriet van dit moment aan het worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik zo de promo voor volgende week bekijk wordt volgende week errug goed!
Zou een leuke ep kunnen worden samen met r00t.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:07 schreef wipes66 het volgende:
ik ben benieuwd of we nog wat terug zien van die jonge einstein
Neuh, vond het een walgelijke manquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:54 schreef Saavedra het volgende:
Gave aflevering weer.
Toch jammer van Donnelly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, vond het een walgelijke man![]()
Wat ik wel wil weten...Op zich klopt het natuurlijk niet dat hij zo werd neergezet, aangezien hij gewoon als FBI-agent deed wat hem goed leek. En inderdaad gewoon twee keer op Donnelly.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het ook wel wat makkelijk zoals Fusco aan zijn lot werd overgelaten door Finch. Het leverde wel grappige scenes op, dat iedereen bezig is met de situatie van Reese, en je ondertussen Fusco schreeuwend in John Woo stijl met twee pistolen ziet knallen om dat model te redden:
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |