abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109107967
Goed om te horen! :)
pi_109108344
Mooi nieuws :)
  zondag 1 april 2012 @ 18:07:28 #103
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_109771926
Weer een origineel verhaal, al zag je natuurlijk wel aankomen dat die vrouw het stiekem toch was. Ben benieuwd wat Carter gaat doen met de taskforce tegen Reese...

En Finch in een XTC-trip :D John Reese heet dus Nathan!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_109774534
Nee :') Nathan is zijn oude partner toen Finch aan de machine werkte waar we nog niet alles van afweten en wat ongetwijfeld nog terug gaat komen.
  zondag 1 april 2012 @ 19:41:55 #105
27454 InTrePidIvity
pi_109775434
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:18 schreef Saavedra het volgende:
Nee :') Nathan is zijn oude partner toen Finch aan de machine werkte waar we nog niet alles van afweten en wat ongetwijfeld nog terug gaat komen.
Ach, dat was me ontschoten. Apart dat die naam op dat moment naar boven kwam dan. Ik verwacht eigenlijk wel dat Finch een stuk meer weet over Reese dan hij zegt.
  maandag 2 april 2012 @ 00:07:25 #106
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_109789538
Dat die vrouw de badguy was zag je al na 2 minuten maar desondanks heel leuk, en ze mogen Fusco ook wel wat vriendelijker behandelen. Dat plot van CSI zoekt Reese geloof ik wel. Wel geinig dat Finch zn kapitaal mede heeft verdiend met social networks. :+
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_109789747
Omdat die zo goed blijft :D

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 2 april 2012 @ 11:35:43 #108
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_109797740
ik moest erg lachen om finch met z'n pretdrankje :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_109922312
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:07 schreef InTrePidIvity het volgende:

En Finch in een XTC-trip :D John Reese heet dus Nathan!
Ik moest denken aan die Fringe aflevering die door de XTC uiteindelijk uitdraaide in een musical aflevering. :') Zover ging Finch nog net niet haha.
pi_109928892
Hoezo is deze serie zo gestegen qua kijkcijfers? Naar aanleiding daarvan ben ik de afgelopen weken alle eps gaan kijken, maar het is echt zo verschrikkelijk voorspelbaar en suf... Of ligt dat echt heel erg aan mij?

Weinig spanning, vergezochte linkjes, een heel apart systeem. Een nerd die ook ineens een spion is. Echt bizar eigenlijk. Het is best vermakelijk, maar werelds, nee?
pi_109951866
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Hoezo is deze serie zo gestegen qua kijkcijfers? Naar aanleiding daarvan ben ik de afgelopen weken alle eps gaan kijken, maar het is echt zo verschrikkelijk voorspelbaar en suf... Of ligt dat echt heel erg aan mij?

Weinig spanning, vergezochte linkjes, een heel apart systeem. Een nerd die ook ineens een spion is. Echt bizar eigenlijk. Het is best vermakelijk, maar werelds, nee?
Geef eens een indicatie wat voor tv-shows jij met name kijkt?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_109954220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:

Nerd die spion is? Hoe kom je daarbij?

Daarnaast is het voor network television gewoon een goed geschreven, geregisseerde en geacteerde serie. Jim Caviezel en Michael Emerson zijn briljante acteurs.
Ik weet niet waarom je het suf vindt, kun ja dat eens uitleggen?
pi_109964819
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Geef eens een indicatie wat voor tv-shows jij met name kijkt?
Alles; van Breaking Bad tot The Wire, van Sons of Anarchy tot 2 Broke Girls, van Echte Meisjes tot Herrie XXL. Van Amazing Race tot Survivor. Van Jersey Shore tot Mob Wives.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef Cpt.Awesome het volgende:

[..]

Nerd die spion is? Hoe kom je daarbij?

Daarnaast is het voor network television gewoon een goed geschreven, geregisseerde en geacteerde serie. Jim Caviezel en Michael Emerson zijn briljante acteurs.
Ik weet niet waarom je het suf vindt, kun ja dat eens uitleggen?
Acteren - mwah. Zo sterk is het niet. Goed geschreven valt enorm mee; de cases zijn voorspelbaar, het verhaal is ook voorspelbaar. De 'andere' computer is matig er in verwerkt, het hele Elias verhaal is veel voorkomend. Ook het generen van de nummers is vaag verteld. De eerste afleveringen vond ik het wel interessant, maar het is elke aflevering echt exact hetzelfde en de rode draad wordt niet verder uitgewerkt.

Je hebt de echte 'spion', de man in pak, maar die knakker met een bril is natuurlijk niet de detective type die fieldwork zou moeten doen. Hoe die aflevering verliep met die vrouwelijke drugsdealer was mijlenver duidelijk.

Het is een redelijke serie, die echt wel vermakelijk is en makkelijk weg te kijken is. Ik ben het verder gaan kijken vanwege de enorme stijging in de kijkcijfers, maar ik vind het er helemaal niets speciaal in dat het die stijging verantwoord. Het is niet veel anders of beter dan de Bones, CSI's, L&O's, zelfs Burn Notice. Het is een iets andere insteek, maar de cases en verhalen is van hetzelfde laken een pak.
pi_110158483
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:32 schreef Vierkante_Ogen het volgende:

[..]

Het is een redelijke serie, die echt wel vermakelijk is en makkelijk weg te kijken is. Ik ben het verder gaan kijken vanwege de enorme stijging in de kijkcijfers, maar ik vind het er helemaal niets speciaal in dat het die stijging verantwoord. Het is niet veel anders of beter dan de Bones, CSI's, L&O's, zelfs Burn Notice. Het is een iets andere insteek, maar de cases en verhalen is van hetzelfde laken een pak.
Ik vind het een geweldige serie! Het klopt dat de cases per aflevering (soms) inwisselbaar kunnen zijn, maar naarmate de serie verder vordert, worden de relaties tussen Reese/Finch, Carter/Fusco, Elias en de rest van de politie steeds interessanter. Vooral de laatste aflevering vond ik een soort season-finale-climax waarin al die relaties elkaar nodig hadden. En volgens mij snap je niks van deze aflevering als je de voorgaande 18 afleveringen niet gezien hebt, waarin de boel dus stukje bij beetje verteld wordt.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
  donderdag 12 april 2012 @ 11:16:18 #115
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_110221922
Echt die laatste episode was EPIC. Met al die maffiabazen etc. Deze serie blijft maar beter worden echt dik terecht een tweede seizoen....
pi_110239735
Nou... Vond je? Hij was echt weer zo voorspelbaar. Maffiabaas 1 gaat dood bij de eerste waarschuwing, dan volgt nummer 2 en van die andere drie was er ook weer een die eigenlijk al bij de andere kant hoorde...

Nogmaals, prima serie die makkelijk weg te kijken is, maar niveau en kwaliteit is echt niet EPIC naar mijn mening.
  maandag 16 april 2012 @ 19:16:25 #117
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_110406843
Tja, dat is dan jouw mening maar kijkcijfers zeggen wat anders ;-)
pi_110409004
Wat ik het meest irritante aan deze serie vind, zijn al die breaks, dit is de 3e ker al geloof ik dit seizoen, erg irritant
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_110409194
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef RanTheMan het volgende:
Wat ik het meest irritante aan deze serie vind, zijn al die breaks, dit is de 3e ker al geloof ik dit seizoen, erg irritant
Dat is bij iedere serie zo ongeveer..vooral die op de major networks.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_110409351
1 break is ook prima.. maar dit is wel erg irritant
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_110410890
Op het open net lopen de meeste seizoenen gewoon van september tot mei, 20 a 24 afleveringen, ik heb liever af en toe een break dan om de twee weken een aflevering ofzo. Dan kom je er nooit echt in.
pi_110411505
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef RanTheMan het volgende:
1 break is ook prima.. maar dit is wel erg irritant
Moet je wat meer TV volgen :P

Series proberen altijd in november, februari en mei de beste afleveringen uit te zenden, want tijdens die periode worden de reclamekosten per show berekend.
Daaromheen worden in principe de breaks gepland.
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:14:06 #123
27454 InTrePidIvity
pi_110907768
Heel tof weer :D Deze serie is echt snel tot m'n favorieten gaan behoren, al vond ik het in het begin nog redelijk standaard.

Gaaf dat die verhaallijn van Kara nu ook in het heden gaat spelen!
pi_110912752
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heel tof weer :D Deze serie is echt snel tot m'n favorieten gaan behoren, al vond ik het in het begin nog redelijk standaard.

Helemaal mee eens, erg gave serie.

Ik ben blij dat er een tweede seizoen komt.
pi_110942593
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:

Zeker een toffe aflevering!

Vond het al vreemd dat Reese zo ver weg kon komen van het gebouw en z'n partner bij die strike zou zijn overleden. Sterke twist! Misschien is zij ook wel de hacker van eerder dit seizoen?

Daarnaast vind ik het erg tof dat PoI in het eerste seizoen al zoveel risico wil nemen met verhaallijnen en vijanden, er zijn nu al een paar major plot twists geweest, props daarvoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')