Ach, dat was me ontschoten. Apart dat die naam op dat moment naar boven kwam dan. Ik verwacht eigenlijk wel dat Finch een stuk meer weet over Reese dan hij zegt.quote:Op zondag 1 april 2012 19:18 schreef Saavedra het volgende:
NeeNathan is zijn oude partner toen Finch aan de machine werkte waar we nog niet alles van afweten en wat ongetwijfeld nog terug gaat komen.
Ik moest denken aan die Fringe aflevering die door de XTC uiteindelijk uitdraaide in een musical aflevering.quote:Op zondag 1 april 2012 18:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
En Finch in een XTC-tripJohn Reese heet dus Nathan!
Geef eens een indicatie wat voor tv-shows jij met name kijkt?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Hoezo is deze serie zo gestegen qua kijkcijfers? Naar aanleiding daarvan ben ik de afgelopen weken alle eps gaan kijken, maar het is echt zo verschrikkelijk voorspelbaar en suf... Of ligt dat echt heel erg aan mij?
Weinig spanning, vergezochte linkjes, een heel apart systeem. Een nerd die ook ineens een spion is. Echt bizar eigenlijk. Het is best vermakelijk, maar werelds, nee?
Nerd die spion is? Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Hoezo is deze serie zo gestegen qua kijkcijfers? Naar aanleiding daarvan ben ik de afgelopen weken alle eps gaan kijken, maar het is echt zo verschrikkelijk voorspelbaar en suf... Of ligt dat echt heel erg aan mij?
Weinig spanning, vergezochte linkjes, een heel apart systeem. Een nerd die ook ineens een spion is. Echt bizar eigenlijk. Het is best vermakelijk, maar werelds, nee?
Alles; van Breaking Bad tot The Wire, van Sons of Anarchy tot 2 Broke Girls, van Echte Meisjes tot Herrie XXL. Van Amazing Race tot Survivor. Van Jersey Shore tot Mob Wives.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Geef eens een indicatie wat voor tv-shows jij met name kijkt?
Acteren - mwah. Zo sterk is het niet. Goed geschreven valt enorm mee; de cases zijn voorspelbaar, het verhaal is ook voorspelbaar. De 'andere' computer is matig er in verwerkt, het hele Elias verhaal is veel voorkomend. Ook het generen van de nummers is vaag verteld. De eerste afleveringen vond ik het wel interessant, maar het is elke aflevering echt exact hetzelfde en de rode draad wordt niet verder uitgewerkt.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Nerd die spion is? Hoe kom je daarbij?
Daarnaast is het voor network television gewoon een goed geschreven, geregisseerde en geacteerde serie. Jim Caviezel en Michael Emerson zijn briljante acteurs.
Ik weet niet waarom je het suf vindt, kun ja dat eens uitleggen?
Ik vind het een geweldige serie! Het klopt dat de cases per aflevering (soms) inwisselbaar kunnen zijn, maar naarmate de serie verder vordert, worden de relaties tussen Reese/Finch, Carter/Fusco, Elias en de rest van de politie steeds interessanter. Vooral de laatste aflevering vond ik een soort season-finale-climax waarin al die relaties elkaar nodig hadden. En volgens mij snap je niks van deze aflevering als je de voorgaande 18 afleveringen niet gezien hebt, waarin de boel dus stukje bij beetje verteld wordt.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:32 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Het is een redelijke serie, die echt wel vermakelijk is en makkelijk weg te kijken is. Ik ben het verder gaan kijken vanwege de enorme stijging in de kijkcijfers, maar ik vind het er helemaal niets speciaal in dat het die stijging verantwoord. Het is niet veel anders of beter dan de Bones, CSI's, L&O's, zelfs Burn Notice. Het is een iets andere insteek, maar de cases en verhalen is van hetzelfde laken een pak.
Dat is bij iedere serie zo ongeveer..vooral die op de major networks.quote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef RanTheMan het volgende:
Wat ik het meest irritante aan deze serie vind, zijn al die breaks, dit is de 3e ker al geloof ik dit seizoen, erg irritant
Moet je wat meer TV volgenquote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef RanTheMan het volgende:
1 break is ook prima.. maar dit is wel erg irritant
Helemaal mee eens, erg gave serie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heel tof weerDeze serie is echt snel tot m'n favorieten gaan behoren, al vond ik het in het begin nog redelijk standaard.
Gaaf dat die verhaallijn van Kara nu ook in het heden gaat spelen!
Zeker een toffe aflevering!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heel tof weerDeze serie is echt snel tot m'n favorieten gaan behoren, al vond ik het in het begin nog redelijk standaard.
Gaaf dat die verhaallijn van Kara nu ook in het heden gaat spelen!
Dat was toch omdat ze daar samen met HR afgesproken hadden om dat platina te verkopen? Dat John daar zou zijn wisten ze niet van te voren.quote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef RanTheMan het volgende:
Plus een ker een aflevering waar het niet voor iedereen goed afliep, dat maakt het wel beter.. Alleen en betje jammer dat Vosco zo die sportschool binnen kwam lopen, dat had zn Ex m vast niet verteld
Deze inderdaad. Ik vond het verder ook een toffe scene. Maakte het veel meer, en bevestigde het de band tussen reese en vosco, wat veel zal gaan betekenen imo in het volgende seizoen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat was toch omdat ze daar samen met HR afgesproken hadden om dat platina te verkopen? Dat John daar zou zijn wisten ze niet van te voren.
Nou volgens mij niet,die oude gast zei iets van, "Well Vosco, you were right, I knew i could trust you be bringing me here" zoiets zei die, maar goed.. T blijft vetquote:Op maandag 30 april 2012 09:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze inderdaad. Ik vond het verder ook een toffe scene. Maakte het veel meer, en bevestigde het de band tussen reese en vosco, wat veel zal gaan betekenen imo in het volgende seizoen.
ja en kort daarna schiet vosco hem dood, vergeet niet welke organisatie die ouwe in zat hequote:Op maandag 30 april 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet,die oude gast zei iets van, "Well Vosco, you were right, I knew i could trust you be bringing me here" zoiets zei die, maar goed.. T blijft vet
sorryquote:
Dat gaat over het platina wat er allemaal nog is en dus niet door Fusco is gejat zoals HR steeds dacht.quote:Op maandag 30 april 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet,die oude gast zei iets van, "Well Vosco, you were right, I knew i could trust you be bringing me here" zoiets zei die, maar goed.. T blijft vet
Ik vond het de eerste keer wel frappant dat je de stem van de persoon in de rolstoel zo duidelijk hoorde, maar ik had niet de link gelegd naar Finch. Man, wat een toffe seriequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef Saavedra het volgende:
Op het einde, dat fragment, hadden jullie bij de eerste keer dat ze dat lieten zien ook al het vermoeden dat Finch in die rolstoel zat? Volgens mij hoorde je z'n stem toen ook al
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:07 schreef Fyodor het volgende:
Mooiste moment van aflevering 22:
Fusco: 'Ok, you want a soda or something?'
Misschien is ze juist daarom weer terug naar de stad gegaan? Ik neem aan dat als de zoon van de mede-bedenker bij je aan komt kloppen je wel nieuwsgierig word of iets in die richting.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef RanTheMan het volgende:
ff een vraag... Die vrouw met die microfoon is toch dezelfde vrouw als waar die zoon toen naar op zoek was? Op dat bankje waarbij walter op een afstandje stond mee te lusiteren
Destijds woonde ze ergens waar geen wifi was of telefoon of internet etc... Nu is dus duidelijk omdat ze niet door de machine gevonden wilde worden en wie ze feitelijk was..
Maar ik vraag me serieus af hoe ze dan van die afspraak wist als enige (naast de overheid en hun assasins) en met een high tec spy ding zit mee te luisteren?
seizoensfinale volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Was dit de finale? Aangezien je na de laatste scene Finch nog hoort zeggen: stay tuned for scenes from our next episode...
Ja dat vond ik ook vreemd, maar wellicht hebben ze nog wat meer geschoten als trailer voor het tweede seizoen ofzo. Ik vond het wel gaaf dat er zoveel dingen door elkaar heenliepen, en het werd tijd dat Carter en Fusco te weten kwamen dat ze eigenlijk samenwerkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Was dit de finale? Aangezien je na de laatste scene Finch nog hoort zeggen: stay tuned for scenes from our next episode...
Helemaal mee eens. Na aflevering vijf ofzo zat ik op het punt om af te haken, maar toen de rode draad weer naar voren kwam bleef ik kijken en ik ben blij dat ik dat heb gedaan, het is per aflevering beter geworden!quote:
Ik vond Amy zo'n lief meisje...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef johnnylove het volgende:
Gaaf seizoen. Dat Amy die hacker was, kwam ook mooi uit.
Erg goed geschreven
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat seizoen er nu op zit. Dacht even dat er nog een aflevering kwam na het 'stay tuned for scenes from our next episode..'
Aflevering krijgt op TV.com trouwens een 9.8 na 96 stemmen.. ongekend hoog.
Series hebben over het algemeen ofwel 13 afleveringen of 22 afleveringen. 23 of 24 episode orders worden over het algemeen gegeven wanneer er ruimte over is in het schema.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
seizoensfinale volgens mij wel jaWel apart om na e23e te stoppen ipv na e24, maar dat is bij Castle ook zo, e23 ivp e24. Mss dat ze s2e1 al geschoten hebben? Geen idee. Imdb geeft verder niets meer en followmytv geeft ook geen e24.
maar omg wat een aflevering! Echt fucked up dat we nu een poos moeten wachten
wat ik trouwens een bonus aan deze show vindt, is dat het gewoon begint met het intro van de serie en dan de aflevering. En niet, zoals nagenoeg alle andere shows, eerst 10min. aflevering, zit je er net lekker in, een kuttig intro
Hehe idd, op een moment vroeg ik het me af of zij Root kon zijn, maar ik dacht nee kan niet!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef Happel het volgende:
Zag het niet eens aankomen dat Amy die hacker uit een van de eerdere afleveringen bleek te zijn.
Helaas had ik het meteen door dankzij d'r alias Turing. De Turing-test is een test om te bepalen of een machine intelligent is. Dat maakt ook meteen duidelijk waarom John in de laatste scene de camera/Machine benadert als een persoon.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef Happel het volgende:
Zag het niet eens aankomen dat Amy die hacker uit een van de eerdere afleveringen bleek te zijn.
Krijgt gewoon een fall premiere, ergens laat in september dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef LudoSanders het volgende:
Over nieuw seizoen gesproken, wanneer wordt dat verwacht?
De machine zou Nathan hebben vermoord volgens haar. Ze is bang voor de ongelimiteerde macht.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Moet zeggen dat ik de laatste aflevering toch niet zo 'superb' vond. Al was dat laatste stukje natuurlijk wel baas met John die naar de machine kijkt.
Helaas werd die mevrouw me ook iets te snel in de auto dood geschoten. Waarom was ze nu op de vlucht voor de machine?
Oke, laat ik zeggen, voor mij persoonlijk beste serie dit seizoen geweestquote:Op maandag 21 mei 2012 07:53 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Vinden jullie John ook niet enorm op Horacio van CSI Miami lijken? Dezelfde manier van spreken, dezelfde soort teksten.
Ik heb me best vermaakt in met de serie in de trein om de reisuurtjes te doden, maar om nou te zeggen beste serie van het seizoen of beste season finale ooit? Nou nee, daarvoor kloppen er soms dingen totaal niet en gebeuren er veel te veel dingen iets te gemakkelijk.
Maar prima vermaak.
Wat voor flits van een beeld zit er eigenlijk nog tussen voordat het op zwart gaat? Je ziet nog een fractie van een seconde iets anders.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:55 schreef Nickske1912 het volgende:
Heerlijke serie, heerlijke finale!
Laat het maar gauw september zijn.
Hier nog eens de laatste scene met die fantastische soundtrack.
Uiteraard, maar ik bedoel dat het een echt 'karakter' gaat worden. Een KITT-achtige machine zou ik niet bij de serie vinden passen.quote:
27 september 2012, nog twee maandjes wachtenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een serieGeniaal! en goede acteurs ook! Wanneer komt seizoen 2?
![]()
have fun!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:25 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Aflevering 1 gestart. Ben benieuwd!
Daar gaan we al!quote:
Dan is dit programma een goede zet van public relations in de VS. Gewoon gaaf en spannend maken, daar offert men de privacy wel voor op.quote:
Is toch altijd zo met die Amerikaanse series. Te kansloos eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mooie opening weerAlleen wel jammer dat het Nederlands weer meer op Duits lijkt.
Weinig series waar dat goed in gaat inderdaad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef E.H. het volgende:
[..]
Is toch altijd zo met die Amerikaanse series. Te kansloos eigenlijk.
Wel weer een heerlijke serie. Top dat het weer begonnen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |