abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109107967
Goed om te horen! :)
pi_109108344
Mooi nieuws :)
  zondag 1 april 2012 @ 18:07:28 #103
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_109771926
Weer een origineel verhaal, al zag je natuurlijk wel aankomen dat die vrouw het stiekem toch was. Ben benieuwd wat Carter gaat doen met de taskforce tegen Reese...

En Finch in een XTC-trip :D John Reese heet dus Nathan!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_109774534
Nee :') Nathan is zijn oude partner toen Finch aan de machine werkte waar we nog niet alles van afweten en wat ongetwijfeld nog terug gaat komen.
  zondag 1 april 2012 @ 19:41:55 #105
27454 InTrePidIvity
pi_109775434
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:18 schreef Saavedra het volgende:
Nee :') Nathan is zijn oude partner toen Finch aan de machine werkte waar we nog niet alles van afweten en wat ongetwijfeld nog terug gaat komen.
Ach, dat was me ontschoten. Apart dat die naam op dat moment naar boven kwam dan. Ik verwacht eigenlijk wel dat Finch een stuk meer weet over Reese dan hij zegt.
  maandag 2 april 2012 @ 00:07:25 #106
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_109789538
Dat die vrouw de badguy was zag je al na 2 minuten maar desondanks heel leuk, en ze mogen Fusco ook wel wat vriendelijker behandelen. Dat plot van CSI zoekt Reese geloof ik wel. Wel geinig dat Finch zn kapitaal mede heeft verdiend met social networks. :+
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_109789747
Omdat die zo goed blijft :D

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 2 april 2012 @ 11:35:43 #108
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_109797740
ik moest erg lachen om finch met z'n pretdrankje :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_109922312
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:07 schreef InTrePidIvity het volgende:

En Finch in een XTC-trip :D John Reese heet dus Nathan!
Ik moest denken aan die Fringe aflevering die door de XTC uiteindelijk uitdraaide in een musical aflevering. :') Zover ging Finch nog net niet haha.
pi_109928892
Hoezo is deze serie zo gestegen qua kijkcijfers? Naar aanleiding daarvan ben ik de afgelopen weken alle eps gaan kijken, maar het is echt zo verschrikkelijk voorspelbaar en suf... Of ligt dat echt heel erg aan mij?

Weinig spanning, vergezochte linkjes, een heel apart systeem. Een nerd die ook ineens een spion is. Echt bizar eigenlijk. Het is best vermakelijk, maar werelds, nee?
pi_109951866
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Hoezo is deze serie zo gestegen qua kijkcijfers? Naar aanleiding daarvan ben ik de afgelopen weken alle eps gaan kijken, maar het is echt zo verschrikkelijk voorspelbaar en suf... Of ligt dat echt heel erg aan mij?

Weinig spanning, vergezochte linkjes, een heel apart systeem. Een nerd die ook ineens een spion is. Echt bizar eigenlijk. Het is best vermakelijk, maar werelds, nee?
Geef eens een indicatie wat voor tv-shows jij met name kijkt?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_109954220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Vierkante_Ogen het volgende:

Nerd die spion is? Hoe kom je daarbij?

Daarnaast is het voor network television gewoon een goed geschreven, geregisseerde en geacteerde serie. Jim Caviezel en Michael Emerson zijn briljante acteurs.
Ik weet niet waarom je het suf vindt, kun ja dat eens uitleggen?
pi_109964819
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 19:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Geef eens een indicatie wat voor tv-shows jij met name kijkt?
Alles; van Breaking Bad tot The Wire, van Sons of Anarchy tot 2 Broke Girls, van Echte Meisjes tot Herrie XXL. Van Amazing Race tot Survivor. Van Jersey Shore tot Mob Wives.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 20:24 schreef Cpt.Awesome het volgende:

[..]

Nerd die spion is? Hoe kom je daarbij?

Daarnaast is het voor network television gewoon een goed geschreven, geregisseerde en geacteerde serie. Jim Caviezel en Michael Emerson zijn briljante acteurs.
Ik weet niet waarom je het suf vindt, kun ja dat eens uitleggen?
Acteren - mwah. Zo sterk is het niet. Goed geschreven valt enorm mee; de cases zijn voorspelbaar, het verhaal is ook voorspelbaar. De 'andere' computer is matig er in verwerkt, het hele Elias verhaal is veel voorkomend. Ook het generen van de nummers is vaag verteld. De eerste afleveringen vond ik het wel interessant, maar het is elke aflevering echt exact hetzelfde en de rode draad wordt niet verder uitgewerkt.

Je hebt de echte 'spion', de man in pak, maar die knakker met een bril is natuurlijk niet de detective type die fieldwork zou moeten doen. Hoe die aflevering verliep met die vrouwelijke drugsdealer was mijlenver duidelijk.

Het is een redelijke serie, die echt wel vermakelijk is en makkelijk weg te kijken is. Ik ben het verder gaan kijken vanwege de enorme stijging in de kijkcijfers, maar ik vind het er helemaal niets speciaal in dat het die stijging verantwoord. Het is niet veel anders of beter dan de Bones, CSI's, L&O's, zelfs Burn Notice. Het is een iets andere insteek, maar de cases en verhalen is van hetzelfde laken een pak.
pi_110158483
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:32 schreef Vierkante_Ogen het volgende:

[..]

Het is een redelijke serie, die echt wel vermakelijk is en makkelijk weg te kijken is. Ik ben het verder gaan kijken vanwege de enorme stijging in de kijkcijfers, maar ik vind het er helemaal niets speciaal in dat het die stijging verantwoord. Het is niet veel anders of beter dan de Bones, CSI's, L&O's, zelfs Burn Notice. Het is een iets andere insteek, maar de cases en verhalen is van hetzelfde laken een pak.
Ik vind het een geweldige serie! Het klopt dat de cases per aflevering (soms) inwisselbaar kunnen zijn, maar naarmate de serie verder vordert, worden de relaties tussen Reese/Finch, Carter/Fusco, Elias en de rest van de politie steeds interessanter. Vooral de laatste aflevering vond ik een soort season-finale-climax waarin al die relaties elkaar nodig hadden. En volgens mij snap je niks van deze aflevering als je de voorgaande 18 afleveringen niet gezien hebt, waarin de boel dus stukje bij beetje verteld wordt.
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
  donderdag 12 april 2012 @ 11:16:18 #115
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_110221922
Echt die laatste episode was EPIC. Met al die maffiabazen etc. Deze serie blijft maar beter worden echt dik terecht een tweede seizoen....
pi_110239735
Nou... Vond je? Hij was echt weer zo voorspelbaar. Maffiabaas 1 gaat dood bij de eerste waarschuwing, dan volgt nummer 2 en van die andere drie was er ook weer een die eigenlijk al bij de andere kant hoorde...

Nogmaals, prima serie die makkelijk weg te kijken is, maar niveau en kwaliteit is echt niet EPIC naar mijn mening.
  maandag 16 april 2012 @ 19:16:25 #117
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_110406843
Tja, dat is dan jouw mening maar kijkcijfers zeggen wat anders ;-)
pi_110409004
Wat ik het meest irritante aan deze serie vind, zijn al die breaks, dit is de 3e ker al geloof ik dit seizoen, erg irritant
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_110409194
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef RanTheMan het volgende:
Wat ik het meest irritante aan deze serie vind, zijn al die breaks, dit is de 3e ker al geloof ik dit seizoen, erg irritant
Dat is bij iedere serie zo ongeveer..vooral die op de major networks.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_110409351
1 break is ook prima.. maar dit is wel erg irritant
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_110410890
Op het open net lopen de meeste seizoenen gewoon van september tot mei, 20 a 24 afleveringen, ik heb liever af en toe een break dan om de twee weken een aflevering ofzo. Dan kom je er nooit echt in.
pi_110411505
quote:
2s.gif Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef RanTheMan het volgende:
1 break is ook prima.. maar dit is wel erg irritant
Moet je wat meer TV volgen :P

Series proberen altijd in november, februari en mei de beste afleveringen uit te zenden, want tijdens die periode worden de reclamekosten per show berekend.
Daaromheen worden in principe de breaks gepland.
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:14:06 #123
27454 InTrePidIvity
pi_110907768
Heel tof weer :D Deze serie is echt snel tot m'n favorieten gaan behoren, al vond ik het in het begin nog redelijk standaard.

Gaaf dat die verhaallijn van Kara nu ook in het heden gaat spelen!
pi_110912752
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heel tof weer :D Deze serie is echt snel tot m'n favorieten gaan behoren, al vond ik het in het begin nog redelijk standaard.

Helemaal mee eens, erg gave serie.

Ik ben blij dat er een tweede seizoen komt.
pi_110942593
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:

Zeker een toffe aflevering!

Vond het al vreemd dat Reese zo ver weg kon komen van het gebouw en z'n partner bij die strike zou zijn overleden. Sterke twist! Misschien is zij ook wel de hacker van eerder dit seizoen?

Daarnaast vind ik het erg tof dat PoI in het eerste seizoen al zoveel risico wil nemen met verhaallijnen en vijanden, er zijn nu al een paar major plot twists geweest, props daarvoor.
pi_110946558
Einderlijk weer een nieuwe ep :) Keek wederom heerlijk weg.. Heb ook het idee toen duidelijk werd dat er een S2 in zat men verder ging met de serie. Zoals de verhaal lijntjes en ook de snelheid in scenes en niet meer al te plat..

Plus een ker een aflevering waar het niet voor iedereen goed afliep, dat maakt het wel beter.. Alleen en betje jammer dat Vosco zo die sportschool binnen kwam lopen, dat had zn Ex m vast niet verteld :)
  zondag 29 april 2012 @ 22:56:26 #127
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_110949599
quote:
2s.gif Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef RanTheMan het volgende:
Plus een ker een aflevering waar het niet voor iedereen goed afliep, dat maakt het wel beter.. Alleen en betje jammer dat Vosco zo die sportschool binnen kwam lopen, dat had zn Ex m vast niet verteld :)
Dat was toch omdat ze daar samen met HR afgesproken hadden om dat platina te verkopen? Dat John daar zou zijn wisten ze niet van te voren.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Boks-Chick maandag 30 april 2012 @ 09:32:10 #128
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_110957205
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:56 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dat was toch omdat ze daar samen met HR afgesproken hadden om dat platina te verkopen? Dat John daar zou zijn wisten ze niet van te voren.
Deze inderdaad. Ik vond het verder ook een toffe scene. Maakte het veel meer, en bevestigde het de band tussen reese en vosco, wat veel zal gaan betekenen imo in het volgende seizoen.
lolwut
pi_110957916
quote:
19s.gif Op maandag 30 april 2012 09:32 schreef BrandX het volgende:

[..]

Deze inderdaad. Ik vond het verder ook een toffe scene. Maakte het veel meer, en bevestigde het de band tussen reese en vosco, wat veel zal gaan betekenen imo in het volgende seizoen.
Nou volgens mij niet,die oude gast zei iets van, "Well Vosco, you were right, I knew i could trust you be bringing me here" zoiets zei die, maar goed.. T blijft vet
  Boks-Chick maandag 30 april 2012 @ 10:38:30 #130
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_110958466
quote:
2s.gif Op maandag 30 april 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Nou volgens mij niet,die oude gast zei iets van, "Well Vosco, you were right, I knew i could trust you be bringing me here" zoiets zei die, maar goed.. T blijft vet
ja en kort daarna schiet vosco hem dood, vergeet niet welke organisatie die ouwe in zat he :P vosco bracht hem er heen half op instructies van reese.
Hij had die ouwe ook reese gewoon kunnen laten killen, dan was vosco van reese verlost geweest, maar ipv daarvan schiet vosco die ouwe dood.
daarna zei vosco (toen reese zei dat hij hier goed in werd): dat is een van de redenen waarom je me gekozen hebt.
lolwut
  maandag 30 april 2012 @ 11:13:12 #131
27454 InTrePidIvity
pi_110959321
Het is Fusco, overigens :P
pi_110959446
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 11:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
sorry :)
  Boks-Chick maandag 30 april 2012 @ 11:47:23 #133
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_110960202
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 11:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
potatoe potetoe :6

maar je hebt gelijk
lolwut
  maandag 30 april 2012 @ 13:40:23 #134
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_110962979
quote:
2s.gif Op maandag 30 april 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Dat gaat over het platina wat er allemaal nog is en dus niet door Fusco is gejat zoals HR steeds dacht.

HR: "All there?"
Fusco: "Yeah"
HR: "Well what do you know, you weren't lying after all".
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:00:34 #135
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_111118097
Deze serie wordt echt steeds beter :)
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:28:44 #136
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_111133970
één woord, WAUW.

Misschien omdat ik er echt compleet in zit en verslaafd ben maar deze serie staat in mijn top 3 momenteel :D
pi_111139539
Wat een geweldige aflevering. De serie wordt echt steeds beter.

Over de Mexicaanse gevangenis. Volgens de directeur van die gevangenis zitten er nu 2 - 3 Amerikanen. Dat zijn Marshall van de aflevering van vandaag, de man die de ex van Reese heeft vermoord en ook de verkrachter uit aflevering 4: Cura Te Ipsum. In die aflevering zien we aan het einde niet of Reese hem echt vermoord of niet. Ik denk dus dat Reese hem niet heeft vermoord en ook heeft afgeleverd bij deze gevangenis.
pi_111139674
Op het einde, dat fragment, hadden jullie bij de eerste keer dat ze dat lieten zien ook al het vermoeden dat Finch in die rolstoel zat? Volgens mij hoorde je z'n stem toen ook al :P
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:22:03 #139
27454 InTrePidIvity
pi_111178530
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef Saavedra het volgende:
Op het einde, dat fragment, hadden jullie bij de eerste keer dat ze dat lieten zien ook al het vermoeden dat Finch in die rolstoel zat? Volgens mij hoorde je z'n stem toen ook al :P
Ik vond het de eerste keer wel frappant dat je de stem van de persoon in de rolstoel zo duidelijk hoorde, maar ik had niet de link gelegd naar Finch. Man, wat een toffe serie _O_ De muziek is ook altijd zo lekker op het einde!
  Boks-Chick zaterdag 5 mei 2012 @ 20:44:34 #140
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_111179451
Deze serie wordt inderdaad met de week sterker en sterker _O_
lolwut
  zondag 6 mei 2012 @ 11:06:24 #141
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_111197149
Net laatste 2 afleveringen even bekeken. Dayum! Bazen afleveringen. Met name op het moment dat hij die zaak van die marshalls binnen loopt. ^O^
pi_111409245
Mooiste moment van aflevering 22:

Fusco: 'Ok, you want a soda or something?'
:D
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:58:23 #143
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_111410475
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:07 schreef Fyodor het volgende:
Mooiste moment van aflevering 22:

Fusco: 'Ok, you want a soda or something?'
:D
:D Inderdaad! Volgende week laatste van het seizoen alweer :o
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_111449061
Net synopsis daarvan gelezen en ik heb er veel zin in :)
  Boks-Chick zaterdag 12 mei 2012 @ 08:31:01 #145
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_111451596
Gelijk van meet af aan een toffe serie, maar moest wel wennen aan een aantal personages. Vooral ook omdat de meeste anderen lang zo bekent niet zijn als Jim, en voor een keertje ook eens niet je prototype (anti)helden zijn. Dat geeft de serie wel een echter gevoel.

Maar de serie blijft maar groeien en groeien en sterker en sterker worden. Meer suspenced, meer intriges, steeds meer rode draad die soms felrood door de aflevering loopt en soms flauwtjes aanwezig is en je nog moet opletten ook, anderes mis je kleine nuances.

Zo'n beetje de beste serie die ik in tijden heb gezien. Het heeft voor mij alles!
lolwut
pi_111452353
Inderdaad. Person of interest is voor mij de beste nieuwe show van het nieuwe tv seizoen.

Elke aflevering is wel leuk en spannend, en die gast die Harold speelt is sowieso briljante acteur. Iedereen doet het goed in die show!
pi_111575117
ff een vraag... Die vrouw met die microfoon is toch dezelfde vrouw als waar die zoon toen naar op zoek was? Op dat bankje waarbij walter op een afstandje stond mee te lusiteren

Destijds woonde ze ergens waar geen wifi was of telefoon of internet etc... Nu is dus duidelijk omdat ze niet door de machine gevonden wilde worden en wie ze feitelijk was..

Maar ik vraag me serieus af hoe ze dan van die afspraak wist als enige (naast de overheid en hun assasins) en met een high tec spy ding zit mee te luisteren?

Verder vind ik het mateloos irritant ( in een positieve zin) dat die ex partner in die hotel kamer die cia-black-ops agent onder handen neemt, je ziet 1 minuut en vervolgens zijn er weer 2 aqfleveringen waar ze er niet op in gaan.. Zelfde met die maffiosi, Reese kennende zou die hem na die baby wel te grazen willen nemen, maar ook daar gaan ze nu niet verder op in...
pi_111583454
Hebben ze die maffiosi niet opgepakt? :P

Dat met de CIA zal in de seizoensfinale wel weer terugkomen.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 16:17:04 #149
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_111583899
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef RanTheMan het volgende:
ff een vraag... Die vrouw met die microfoon is toch dezelfde vrouw als waar die zoon toen naar op zoek was? Op dat bankje waarbij walter op een afstandje stond mee te lusiteren

Destijds woonde ze ergens waar geen wifi was of telefoon of internet etc... Nu is dus duidelijk omdat ze niet door de machine gevonden wilde worden en wie ze feitelijk was..

Maar ik vraag me serieus af hoe ze dan van die afspraak wist als enige (naast de overheid en hun assasins) en met een high tec spy ding zit mee te luisteren?
Misschien is ze juist daarom weer terug naar de stad gegaan? Ik neem aan dat als de zoon van de mede-bedenker bij je aan komt kloppen je wel nieuwsgierig word of iets in die richting.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_111603294
In september mee begonnen en wat heb ik elke week uitgekeken naar deze serie zeg _O_

Helaas vrijdag season finale
  vrijdag 18 mei 2012 @ 09:09:56 #151
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_111695400
Gaaf einde :) Ben benieuwd naar volgend seizoen
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:01:01 #152
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_111696193
Was dit de finale? Aangezien je na de laatste scene Finch nog hoort zeggen: stay tuned for scenes from our next episode...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  Boks-Chick vrijdag 18 mei 2012 @ 10:14:55 #153
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_111696469
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Was dit de finale? Aangezien je na de laatste scene Finch nog hoort zeggen: stay tuned for scenes from our next episode...
seizoensfinale volgens mij wel ja :Y Wel apart om na e23e te stoppen ipv na e24, maar dat is bij Castle ook zo, e23 ivp e24. Mss dat ze s2e1 al geschoten hebben? Geen idee. Imdb geeft verder niets meer en followmytv geeft ook geen e24.

maar omg wat een aflevering! Echt fucked up dat we nu een poos moeten wachten ;(

wat ik trouwens een bonus aan deze show vindt, is dat het gewoon begint met het intro van de serie en dan de aflevering. En niet, zoals nagenoeg alle andere shows, eerst 10min. aflevering, zit je er net lekker in, een kuttig intro :r
lolwut
  vrijdag 18 mei 2012 @ 10:24:21 #154
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_111696628
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja dat vond ik ook vreemd, maar wellicht hebben ze nog wat meer geschoten als trailer voor het tweede seizoen ofzo. Ik vond het wel gaaf dat er zoveel dingen door elkaar heenliepen, en het werd tijd dat Carter en Fusco te weten kwamen dat ze eigenlijk samenwerken ;)

Hier staat een leuk interview met Emerson trouwens: http://www.tvguide.com/Ne(...)Emerson-1047601.aspx

[ Bericht 11% gewijzigd door AllesWatWas op 18-05-2012 10:29:37 ]
pi_111697564
Geweldige finale _O_. Nu begint het lange wachten helaas. :'(
pi_111701883
Fucking hell wat een aflevering _O_ Niveau wordt elke aflevering weer hoger. Is er trouwens al iets bekend wanneer seizoen 2 start, zal wel gewoon september zijn neem ik aan?
pi_111709203
Beste nieuwe show van het jaar voor mij _O_
pi_111710101
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:00 schreef Saavedra het volgende:
Beste nieuwe show van het jaar voor mij _O_
Helemaal mee eens. Na aflevering vijf ofzo zat ik op het punt om af te haken, maar toen de rode draad weer naar voren kwam bleef ik kijken en ik ben blij dat ik dat heb gedaan, het is per aflevering beter geworden!
pi_111718337
Gaaf seizoen. Dat Amy die hacker was, kwam ook mooi uit.

Erg goed geschreven

pi_111720192
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef johnnylove het volgende:
Gaaf seizoen. Dat Amy die hacker was, kwam ook mooi uit.

Erg goed geschreven

[ afbeelding ]
Ik vond Amy zo'n lief meisje... O+
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 18 mei 2012 @ 21:19:06 #161
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_111720214
Beste seizoen finale die ik ooit heb gezien. Ik heb echt de hele aflevering op het puntje van me stoel gezeten :D
  vrijdag 18 mei 2012 @ 22:16:41 #162
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_111722850
Zag het niet eens aankomen dat Amy die hacker uit een van de eerdere afleveringen bleek te zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_111728638
Topaflevering!.

Over de finale:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat seizoen er nu op zit. Dacht even dat er nog een aflevering kwam na het 'stay tuned for scenes from our next episode..'

Aflevering krijgt op TV.com trouwens een 9.8 na 96 stemmen.. ongekend hoog.
pi_111769676
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:14 schreef BrandX het volgende:

[..]

seizoensfinale volgens mij wel ja :Y Wel apart om na e23e te stoppen ipv na e24, maar dat is bij Castle ook zo, e23 ivp e24. Mss dat ze s2e1 al geschoten hebben? Geen idee. Imdb geeft verder niets meer en followmytv geeft ook geen e24.

maar omg wat een aflevering! Echt fucked up dat we nu een poos moeten wachten ;(

wat ik trouwens een bonus aan deze show vindt, is dat het gewoon begint met het intro van de serie en dan de aflevering. En niet, zoals nagenoeg alle andere shows, eerst 10min. aflevering, zit je er net lekker in, een kuttig intro :r
Series hebben over het algemeen ofwel 13 afleveringen of 22 afleveringen. 23 of 24 episode orders worden over het algemeen gegeven wanneer er ruimte over is in het schema.

Toffe aflevering! Had al wel het idee dat ze in deze aflevering Root bekend wilden maken, om alvast de big bad voor volgend seizoen te introduceren. Hopelijk kunnen ze Amy Acker voor volgend seizoen boeken O+

Erg tof ook dat Carter en Fusco het nu van elkaar weten. Hopelijk worden zij nu ook actief betrokken bij het terughalen van Finch. Nog steeds niet bekend dus hoe Nathan aan z'n einde is gekomen, neem dus aan dat de geschiedenis van The Machine volgend seizoen verder uitgediept gaat worden. Trouwens ook heel leuk die knipoog naar het einde van de pilot met Reese die in de camera staart.

Deze aflevering maakt het wel moeilijker te wachten tot september ben ik bang..
  zondag 20 mei 2012 @ 03:22:24 #165
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_111771589
Prachtige serie :) Vanaf aflevering 1 was ik al verliefd op deze serie en alles rondom. Het is niet een stereotype misdaad serie zoals CSI etc. Het heeft een interessante geschiedenis, aparte karakters en een sterke verhaallijn. Het deed me aan House denken, iedere serie gaat over hetzelfde ( House patienten en hier personen ) maar toch voelt het anders aan en interessant. Kan niet wachten op seizoen 2 :)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_111774100
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef Happel het volgende:
Zag het niet eens aankomen dat Amy die hacker uit een van de eerdere afleveringen bleek te zijn.
Hehe idd, op een moment vroeg ik het me af of zij Root kon zijn, maar ik dacht nee kan niet!

en dan op het einde de mooie twist hehe.

Lang wachten :( (mja tijd om elke week een aflevering terug te kijken en tegen de tijd dat je klaar bent is het nieuwe seizoen al hier!)
  zondag 20 mei 2012 @ 11:08:53 #167
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_111774730
Zoe O+
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_111776806
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:16 schreef Happel het volgende:
Helaas had ik het meteen door dankzij d'r alias Turing. De Turing-test is een test om te bepalen of een machine intelligent is. Dat maakt ook meteen duidelijk waarom John in de laatste scene de camera/Machine benadert als een persoon. ;)

Voor mensen met een beetje nerdy computerkennis en scifi (als ik :P) is dit wel een bekende term.
pi_111776876
Over nieuw seizoen gesproken, wanneer wordt dat verwacht?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_111778253
quote:
5s.gif Op zondag 20 mei 2012 12:33 schreef LudoSanders het volgende:
Over nieuw seizoen gesproken, wanneer wordt dat verwacht?
Krijgt gewoon een fall premiere, ergens laat in september dus.
  zondag 20 mei 2012 @ 16:01:21 #171
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_111785261
Moet zeggen dat ik de laatste aflevering toch niet zo 'superb' vond. Al was dat laatste stukje natuurlijk wel baas met John die naar de machine kijkt.

Helaas werd die mevrouw me ook iets te snel in de auto dood geschoten. Waarom was ze nu op de vlucht voor de machine?
pi_111785653
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Moet zeggen dat ik de laatste aflevering toch niet zo 'superb' vond. Al was dat laatste stukje natuurlijk wel baas met John die naar de machine kijkt.

Helaas werd die mevrouw me ook iets te snel in de auto dood geschoten. Waarom was ze nu op de vlucht voor de machine?
De machine zou Nathan hebben vermoord volgens haar. Ze is bang voor de ongelimiteerde macht.
pi_111819003
Vinden jullie John ook niet enorm op Horacio van CSI Miami lijken? Dezelfde manier van spreken, dezelfde soort teksten.

Ik heb me best vermaakt in met de serie in de trein om de reisuurtjes te doden, maar om nou te zeggen beste serie van het seizoen of beste season finale ooit? Nou nee, daarvoor kloppen er soms dingen totaal niet en gebeuren er veel te veel dingen iets te gemakkelijk.

Maar prima vermaak ^O^.
  maandag 21 mei 2012 @ 08:37:13 #174
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_111819452
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 07:53 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Vinden jullie John ook niet enorm op Horacio van CSI Miami lijken? Dezelfde manier van spreken, dezelfde soort teksten.

Ik heb me best vermaakt in met de serie in de trein om de reisuurtjes te doden, maar om nou te zeggen beste serie van het seizoen of beste season finale ooit? Nou nee, daarvoor kloppen er soms dingen totaal niet en gebeuren er veel te veel dingen iets te gemakkelijk.

Maar prima vermaak ^O^.
Oke, laat ik zeggen, voor mij persoonlijk beste serie dit seizoen geweest :)
pi_112052652
Heerlijke serie, heerlijke finale!
Laat het maar gauw september zijn.

Hier nog eens de laatste scene met die fantastische soundtrack.

[ Bericht 79% gewijzigd door Nickske1912 op 26-05-2012 16:10:53 ]
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:14:50 #176
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_112053187
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:55 schreef Nickske1912 het volgende:
Heerlijke serie, heerlijke finale!
Laat het maar gauw september zijn.

Hier nog eens de laatste scene met die fantastische soundtrack.

Wat voor flits van een beeld zit er eigenlijk nog tussen voordat het op zwart gaat? Je ziet nog een fractie van een seconde iets anders.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:05:36 #177
27454 InTrePidIvity
pi_112103983
Toffe finale, best onverwacht! Ook wel vrij kil dat die Alicia zo wordt omgelegd :D

Ik hoop in elk geval niet dat de machine zo'n autonoom iets gaat worden zoals bijv. in Eagle Eye of Echelon Conspiracy.
  zondag 27 mei 2012 @ 22:27:14 #178
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_112105001
Dat issie al
  maandag 28 mei 2012 @ 11:41:15 #179
27454 InTrePidIvity
pi_112119184
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 22:27 schreef Stefan het volgende:
Dat issie al
Uiteraard, maar ik bedoel dat het een echt 'karakter' gaat worden. Een KITT-achtige machine zou ik niet bij de serie vinden passen.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 01:31:45 #180
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_112154303
Nee dat hoop ik ook niet maar een soort HAL zie ik ze er wel van maken in seizoen 3 of 4
pi_113870134
Geniale serie, net afgekeken. _O_
pi_114814542
Wat een serie O+ Geniaal! en goede acteurs ook! Wanneer komt seizoen 2? O+ :9
  zondag 29 juli 2012 @ 23:19:24 #183
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_114826850
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 19:19 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een serie O+ Geniaal! en goede acteurs ook! Wanneer komt seizoen 2? O+ :9
27 september 2012, nog twee maandjes wachten :) En het is een fantastische serie inderdaad :)
  woensdag 8 augustus 2012 @ 10:25:56 #184
342505 Anti-vermoeidheid
DigitaleVitamine C
pi_115280022
Aflevering 1 gestart. Ben benieuwd!
pi_115280042
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:25 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Aflevering 1 gestart. Ben benieuwd!
have fun!
pi_115361478
Net alle afleveringen gezien. Wat een leuke serie die je blijft boeien.
Kan niet wachten op s2 :)
  maandag 13 augustus 2012 @ 16:07:01 #187
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_115515907
quote:
Daar gaan we al! :o
  donderdag 30 augustus 2012 @ 18:43:49 #189
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116197009
Even een goede bump dan maar voor iedereen die de serie nog niet kent 8-)

Kwam hier dankzij een post in het Breaking Bad topic.
Ik kijk nu S01E01 en ben nog maar op 8 minuten, maar het lijkt me het volgen waard. *O*
We zullen zien, zei de blinde.
pi_116197791
quote:
Dan is dit programma een goede zet van public relations in de VS. Gewoon gaaf en spannend maken, daar offert men de privacy wel voor op. ;)
  maandag 24 september 2012 @ 23:05:45 #191
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
  donderdag 27 september 2012 @ 18:53:04 #192
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_117348637
Ik ben benieuwd, zo even de eerste aflevering kijken van S02 :D
pi_117349219
Net gezien, vond hem erg sterk :)
  vrijdag 28 september 2012 @ 15:08:45 #195
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_117353868
Mooie opening weer :) Alleen wel jammer dat het Nederlands weer meer op Duits lijkt.
Neil Degrasse Tyson
pi_117362966
_O_ _O_ _O_ _O_
pi_117372864
Zou Bear nu een regular zijn/worden?
Leuke ep trouwens.
Ook wat meer achtergrondinfo over de machine.
Burnt to the core but not broken
pi_117373257
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mooie opening weer :) Alleen wel jammer dat het Nederlands weer meer op Duits lijkt.
Is toch altijd zo met die Amerikaanse series. Te kansloos eigenlijk. :')

Wel weer een heerlijke serie. Top dat het weer begonnen is.
Pleurt op!
  vrijdag 28 september 2012 @ 22:36:41 #199
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_117373331
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef E.H. het volgende:

[..]

Is toch altijd zo met die Amerikaanse series. Te kansloos eigenlijk. :')

Wel weer een heerlijke serie. Top dat het weer begonnen is.
Weinig series waar dat goed in gaat inderdaad.
Neil Degrasse Tyson
pi_117376429
Is weer begonnen, leuk begin. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')