Dat was toch omdat ze daar samen met HR afgesproken hadden om dat platina te verkopen? Dat John daar zou zijn wisten ze niet van te voren.quote:Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef RanTheMan het volgende:
Plus een ker een aflevering waar het niet voor iedereen goed afliep, dat maakt het wel beter.. Alleen en betje jammer dat Vosco zo die sportschool binnen kwam lopen, dat had zn Ex m vast niet verteld
Deze inderdaad. Ik vond het verder ook een toffe scene. Maakte het veel meer, en bevestigde het de band tussen reese en vosco, wat veel zal gaan betekenen imo in het volgende seizoen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:56 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat was toch omdat ze daar samen met HR afgesproken hadden om dat platina te verkopen? Dat John daar zou zijn wisten ze niet van te voren.
Nou volgens mij niet,die oude gast zei iets van, "Well Vosco, you were right, I knew i could trust you be bringing me here" zoiets zei die, maar goed.. T blijft vetquote:Op maandag 30 april 2012 09:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze inderdaad. Ik vond het verder ook een toffe scene. Maakte het veel meer, en bevestigde het de band tussen reese en vosco, wat veel zal gaan betekenen imo in het volgende seizoen.
ja en kort daarna schiet vosco hem dood, vergeet niet welke organisatie die ouwe in zat hequote:Op maandag 30 april 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet,die oude gast zei iets van, "Well Vosco, you were right, I knew i could trust you be bringing me here" zoiets zei die, maar goed.. T blijft vet
sorryquote:
Dat gaat over het platina wat er allemaal nog is en dus niet door Fusco is gejat zoals HR steeds dacht.quote:Op maandag 30 april 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou volgens mij niet,die oude gast zei iets van, "Well Vosco, you were right, I knew i could trust you be bringing me here" zoiets zei die, maar goed.. T blijft vet
Ik vond het de eerste keer wel frappant dat je de stem van de persoon in de rolstoel zo duidelijk hoorde, maar ik had niet de link gelegd naar Finch. Man, wat een toffe seriequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef Saavedra het volgende:
Op het einde, dat fragment, hadden jullie bij de eerste keer dat ze dat lieten zien ook al het vermoeden dat Finch in die rolstoel zat? Volgens mij hoorde je z'n stem toen ook al
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 09:07 schreef Fyodor het volgende:
Mooiste moment van aflevering 22:
Fusco: 'Ok, you want a soda or something?'
Misschien is ze juist daarom weer terug naar de stad gegaan? Ik neem aan dat als de zoon van de mede-bedenker bij je aan komt kloppen je wel nieuwsgierig word of iets in die richting.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef RanTheMan het volgende:
ff een vraag... Die vrouw met die microfoon is toch dezelfde vrouw als waar die zoon toen naar op zoek was? Op dat bankje waarbij walter op een afstandje stond mee te lusiteren
Destijds woonde ze ergens waar geen wifi was of telefoon of internet etc... Nu is dus duidelijk omdat ze niet door de machine gevonden wilde worden en wie ze feitelijk was..
Maar ik vraag me serieus af hoe ze dan van die afspraak wist als enige (naast de overheid en hun assasins) en met een high tec spy ding zit mee te luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |