abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110946558
Einderlijk weer een nieuwe ep :) Keek wederom heerlijk weg.. Heb ook het idee toen duidelijk werd dat er een S2 in zat men verder ging met de serie. Zoals de verhaal lijntjes en ook de snelheid in scenes en niet meer al te plat..

Plus een ker een aflevering waar het niet voor iedereen goed afliep, dat maakt het wel beter.. Alleen en betje jammer dat Vosco zo die sportschool binnen kwam lopen, dat had zn Ex m vast niet verteld :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  zondag 29 april 2012 @ 22:56:26 #127
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_110949599
quote:
2s.gif Op zondag 29 april 2012 21:53 schreef RanTheMan het volgende:
Plus een ker een aflevering waar het niet voor iedereen goed afliep, dat maakt het wel beter.. Alleen en betje jammer dat Vosco zo die sportschool binnen kwam lopen, dat had zn Ex m vast niet verteld :)
Dat was toch omdat ze daar samen met HR afgesproken hadden om dat platina te verkopen? Dat John daar zou zijn wisten ze niet van te voren.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  Boks-Chick maandag 30 april 2012 @ 09:32:10 #128
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_110957205
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:56 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dat was toch omdat ze daar samen met HR afgesproken hadden om dat platina te verkopen? Dat John daar zou zijn wisten ze niet van te voren.
Deze inderdaad. Ik vond het verder ook een toffe scene. Maakte het veel meer, en bevestigde het de band tussen reese en vosco, wat veel zal gaan betekenen imo in het volgende seizoen.
lolwut
pi_110957916
quote:
19s.gif Op maandag 30 april 2012 09:32 schreef BrandX het volgende:

[..]

Deze inderdaad. Ik vond het verder ook een toffe scene. Maakte het veel meer, en bevestigde het de band tussen reese en vosco, wat veel zal gaan betekenen imo in het volgende seizoen.
Nou volgens mij niet,die oude gast zei iets van, "Well Vosco, you were right, I knew i could trust you be bringing me here" zoiets zei die, maar goed.. T blijft vet
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  Boks-Chick maandag 30 april 2012 @ 10:38:30 #130
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_110958466
quote:
2s.gif Op maandag 30 april 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Nou volgens mij niet,die oude gast zei iets van, "Well Vosco, you were right, I knew i could trust you be bringing me here" zoiets zei die, maar goed.. T blijft vet
ja en kort daarna schiet vosco hem dood, vergeet niet welke organisatie die ouwe in zat he :P vosco bracht hem er heen half op instructies van reese.
Hij had die ouwe ook reese gewoon kunnen laten killen, dan was vosco van reese verlost geweest, maar ipv daarvan schiet vosco die ouwe dood.
daarna zei vosco (toen reese zei dat hij hier goed in werd): dat is een van de redenen waarom je me gekozen hebt.
lolwut
  maandag 30 april 2012 @ 11:13:12 #131
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_110959321
Het is Fusco, overigens :P
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_110959446
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 11:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
sorry :)
  Boks-Chick maandag 30 april 2012 @ 11:47:23 #133
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_110960202
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 11:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
potatoe potetoe :6

maar je hebt gelijk
lolwut
  maandag 30 april 2012 @ 13:40:23 #134
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_110962979
quote:
2s.gif Op maandag 30 april 2012 10:13 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Dat gaat over het platina wat er allemaal nog is en dus niet door Fusco is gejat zoals HR steeds dacht.

HR: "All there?"
Fusco: "Yeah"
HR: "Well what do you know, you weren't lying after all".
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:00:34 #135
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_111118097
Deze serie wordt echt steeds beter :)
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:28:44 #136
323189 Pollore
Hell ain't far
pi_111133970
één woord, WAUW.

Misschien omdat ik er echt compleet in zit en verslaafd ben maar deze serie staat in mijn top 3 momenteel :D
pi_111139539
Wat een geweldige aflevering. De serie wordt echt steeds beter.

Over de Mexicaanse gevangenis. Volgens de directeur van die gevangenis zitten er nu 2 - 3 Amerikanen. Dat zijn Marshall van de aflevering van vandaag, de man die de ex van Reese heeft vermoord en ook de verkrachter uit aflevering 4: Cura Te Ipsum. In die aflevering zien we aan het einde niet of Reese hem echt vermoord of niet. Ik denk dus dat Reese hem niet heeft vermoord en ook heeft afgeleverd bij deze gevangenis.
pi_111139674
Op het einde, dat fragment, hadden jullie bij de eerste keer dat ze dat lieten zien ook al het vermoeden dat Finch in die rolstoel zat? Volgens mij hoorde je z'n stem toen ook al :P
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:22:03 #139
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_111178530
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:09 schreef Saavedra het volgende:
Op het einde, dat fragment, hadden jullie bij de eerste keer dat ze dat lieten zien ook al het vermoeden dat Finch in die rolstoel zat? Volgens mij hoorde je z'n stem toen ook al :P
Ik vond het de eerste keer wel frappant dat je de stem van de persoon in de rolstoel zo duidelijk hoorde, maar ik had niet de link gelegd naar Finch. Man, wat een toffe serie _O_ De muziek is ook altijd zo lekker op het einde!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Boks-Chick zaterdag 5 mei 2012 @ 20:44:34 #140
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_111179451
Deze serie wordt inderdaad met de week sterker en sterker _O_
lolwut
  zondag 6 mei 2012 @ 11:06:24 #141
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_111197149
Net laatste 2 afleveringen even bekeken. Dayum! Bazen afleveringen. Met name op het moment dat hij die zaak van die marshalls binnen loopt. ^O^
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_111409245
Mooiste moment van aflevering 22:

Fusco: 'Ok, you want a soda or something?'
:D
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:58:23 #143
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_111410475
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 09:07 schreef Fyodor het volgende:
Mooiste moment van aflevering 22:

Fusco: 'Ok, you want a soda or something?'
:D
:D Inderdaad! Volgende week laatste van het seizoen alweer :o
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_111449061
Net synopsis daarvan gelezen en ik heb er veel zin in :)
  Boks-Chick zaterdag 12 mei 2012 @ 08:31:01 #145
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_111451596
Gelijk van meet af aan een toffe serie, maar moest wel wennen aan een aantal personages. Vooral ook omdat de meeste anderen lang zo bekent niet zijn als Jim, en voor een keertje ook eens niet je prototype (anti)helden zijn. Dat geeft de serie wel een echter gevoel.

Maar de serie blijft maar groeien en groeien en sterker en sterker worden. Meer suspenced, meer intriges, steeds meer rode draad die soms felrood door de aflevering loopt en soms flauwtjes aanwezig is en je nog moet opletten ook, anderes mis je kleine nuances.

Zo'n beetje de beste serie die ik in tijden heb gezien. Het heeft voor mij alles!
lolwut
pi_111452353
Inderdaad. Person of interest is voor mij de beste nieuwe show van het nieuwe tv seizoen.

Elke aflevering is wel leuk en spannend, en die gast die Harold speelt is sowieso briljante acteur. Iedereen doet het goed in die show!
pi_111575117
ff een vraag... Die vrouw met die microfoon is toch dezelfde vrouw als waar die zoon toen naar op zoek was? Op dat bankje waarbij walter op een afstandje stond mee te lusiteren

Destijds woonde ze ergens waar geen wifi was of telefoon of internet etc... Nu is dus duidelijk omdat ze niet door de machine gevonden wilde worden en wie ze feitelijk was..

Maar ik vraag me serieus af hoe ze dan van die afspraak wist als enige (naast de overheid en hun assasins) en met een high tec spy ding zit mee te luisteren?

Verder vind ik het mateloos irritant ( in een positieve zin) dat die ex partner in die hotel kamer die cia-black-ops agent onder handen neemt, je ziet 1 minuut en vervolgens zijn er weer 2 aqfleveringen waar ze er niet op in gaan.. Zelfde met die maffiosi, Reese kennende zou die hem na die baby wel te grazen willen nemen, maar ook daar gaan ze nu niet verder op in...
pi_111583454
Hebben ze die maffiosi niet opgepakt? :P

Dat met de CIA zal in de seizoensfinale wel weer terugkomen.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 16:17:04 #149
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_111583899
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef RanTheMan het volgende:
ff een vraag... Die vrouw met die microfoon is toch dezelfde vrouw als waar die zoon toen naar op zoek was? Op dat bankje waarbij walter op een afstandje stond mee te lusiteren

Destijds woonde ze ergens waar geen wifi was of telefoon of internet etc... Nu is dus duidelijk omdat ze niet door de machine gevonden wilde worden en wie ze feitelijk was..

Maar ik vraag me serieus af hoe ze dan van die afspraak wist als enige (naast de overheid en hun assasins) en met een high tec spy ding zit mee te luisteren?
Misschien is ze juist daarom weer terug naar de stad gegaan? Ik neem aan dat als de zoon van de mede-bedenker bij je aan komt kloppen je wel nieuwsgierig word of iets in die richting.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_111603294
In september mee begonnen en wat heb ik elke week uitgekeken naar deze serie zeg _O_

Helaas vrijdag season finale
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')