abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122062140
Loop inmiddels helemaal bij met deze serie! Begin (eerste paar afleveringen seizoen 1) vond ik een beetje matig maar naarmate de serie vorderde werd het steeds leuker! Ben benieuwd naar de volgende aflevering 31 januari.
pi_122063611
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 10:19 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Loop inmiddels helemaal bij met deze serie! Begin (eerste paar afleveringen seizoen 1) vond ik een beetje matig maar naarmate de serie vorderde werd het steeds leuker! Ben benieuwd naar de volgende aflevering 31 januari.
Je moet er inderdaad echt inkomen, op het moment dat dat gedaan is draait het als een tierelier :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_122066399
Net dus de laatste aflevering (die tot nog toe uitgekomen is) gekeken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122329195
Wederom: Ongelooflijke bazenserie _O_
pi_122329216
15 miljoen kijkers trouwens vorige keer dus hopelijk hebben er net zoveel deze bazenaflevering gezien.

Was bang dat het slecht bekeken zou zijn, maar au contrair :7
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:34:29 #281
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_122332961
de twist aan het einde! _O_
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_122402871
Wow wat een aflevering, deze serie gaat steeds meer de kant van een echte serie/verhaallijn op. Geen episodes meer met alleen een case per aflevering maar gewoon een spannend verhaal!

Die twist aan het einde doet me ook even denken. Dus Finch wilde uiteindelijk de data uit China hebben? Of wilde Finch haar dood? Of beiden?
pi_122404894
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 00:39 schreef drGoeroe het volgende:
Die twist aan het einde doet me ook even denken. Dus Finch wilde uiteindelijk de data uit China hebben? Of wilde Finch haar dood? Of beiden?
En zal Finch John hebben aangenomen omdat hij zich schuldig voelt?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  zondag 3 februari 2013 @ 03:46:58 #284
300718 Kenju
Say It!!??
pi_122407400
Was het echt zo moeilijk om te bedenken dat het Finch was waar ze op doelde, zeker toen ze het hadden over iemand die helemaal off the grid was? Het was het eerste waar ik aan dacht. Wat de motieven van Finch zijn, is maar de vraag. Waarschijnlijk redelijk onschuldig, bijv. dat hij het uit kwade handen wilde houden, maar dat het vervolgens mis is gegaan. Wat ik mooier zou vinden is als die info helemaal niet klopt, en Finch voor een bepaalde groep mensen dus helemaal niet zo 'off the grid' is als hij dacht te zijn.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122418474
Even volgen.

Goede serie, wordt ook steeds beter nu ze meer de kant op gaan van een echt verhaallijn.
pi_122580094
_O_ _O_ _O_
Bazenserie
pi_122612892
Serie lijkt wel met de week beter te worden :) Benieuwd naar de nieuwe!
pi_122686304
Nieuwe was weer goed, maar ging niet veel verder met de verhaallijn.
Wel weer een geniale computerprogrammeur erbij die later in de serie weer zou kunnen opduiken, is na Root en die college dude de derde.

Flashbacks waren wel interessant, dat die zakenpartner van Harold dus het echt niet los kon laten om mensen te helpen en in z'n eentje is gaan proberen te helpen. Dacht eerst dat hij meer type was die zich om het geld bekommerde.
  zondag 10 februari 2013 @ 00:00:04 #289
300718 Kenju
Say It!!??
pi_122696959
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:08 schreef VacaLoca het volgende:
Nieuwe was weer goed, maar ging niet veel verder met de verhaallijn.
Wel weer een geniale computerprogrammeur erbij die later in de serie weer zou kunnen opduiken, is na Root en die college dude de derde.
Die student was iets dat op zichzelf stond en ik denk niet dat we die terug gaan zien. Maar deze kerel zouden we inderdaad wel eens terug kunnen zien. Dat hij door het systeem in de gaten gehouden gaat worden is ook interessant.

quote:
Flashbacks waren wel interessant, dat die zakenpartner van Harold dus het echt niet los kon laten om mensen te helpen en in z'n eentje is gaan proberen te helpen. Dacht eerst dat hij meer type was die zich om het geld bekommerde.
Ben inderdaad benieuwd wat hier uit komt. Is hij eigenlijk dood, of niet? Zo ja, hoe? Ik weet alleen dat zijn zoon een keer in een aflevering zat, maar verder....

Mocht hij niet dood zijn, zou het zomaar kunnen dat Finch feitelijk doet waar hij mee begonnen was....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122729520
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:00 schreef Kenju het volgende:

[..]
Ben inderdaad benieuwd wat hier uit komt. Is hij eigenlijk dood, of niet? Zo ja, hoe? Ik weet alleen dat zijn zoon een keer in een aflevering zat, maar verder....

Mocht hij niet dood zijn, zou het zomaar kunnen dat Finch feitelijk doet waar hij mee begonnen was....
Volgens mij is die dood, en het zou zomaar eens kunnen dat die bij een 'helden actie' om het leven is gekomen en dat daarom Finch doet, wat hij nu doet.. Maar dat zullen we wel de komende afleveringen zien.
pi_122742241
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:16 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Volgens mij is die dood, en het zou zomaar eens kunnen dat die bij een 'helden actie' om het leven is gekomen en dat daarom Finch doet, wat hij nu doet.. Maar dat zullen we wel de komende afleveringen zien.
vergeet niet dat er ook nog geen reden is genoemd voor finch zijn rug problemen.. Dat "ongeluk" zal wel iets te maken hebben met de dood van die gast o.i.d. Overigens zie ik steeds meer potential goodguys bij elkaar komen en steeds minder slechterikken..

Want, we hebben elias, maar die zet weinig zoden aan de dijk
de corrupte agenten zijn ook marginaal nog
FBI onderzoek is gestopt dus daar verwacht ik ook niet zo veel meer van
Uiteraard zijn er nog wel de beheerders van de machine

Maar dan houdt het wel een beetje op.

ROOT is een twijfel geval, want die had het niet per definitie op Finch en John gemunt.

En aan de andere kant hebben ze inmiddels wel een aardig legertje met slimme mensen en kneuzen geholpen die in potentie hun zouden kunnen helpen..

Ik ben gewoon de rode draad een beetje kwijt die je in S1 wel erg voelde
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  maandag 11 februari 2013 @ 15:55:12 #292
300718 Kenju
Say It!!??
pi_122753539
quote:
2s.gif Op maandag 11 februari 2013 09:37 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

vergeet niet dat er ook nog geen reden is genoemd voor finch zijn rug problemen.. Dat "ongeluk" zal wel iets te maken hebben met de dood van die gast o.i.d. Overigens zie ik steeds meer potential goodguys bij elkaar komen en steeds minder slechterikken..

Want, we hebben elias, maar die zet weinig zoden aan de dijk
de corrupte agenten zijn ook marginaal nog
FBI onderzoek is gestopt dus daar verwacht ik ook niet zo veel meer van
Uiteraard zijn er nog wel de beheerders van de machine

Maar dan houdt het wel een beetje op.

ROOT is een twijfel geval, want die had het niet per definitie op Finch en John gemunt.

En aan de andere kant hebben ze inmiddels wel een aardig legertje met slimme mensen en kneuzen geholpen die in potentie hun zouden kunnen helpen..

Ik ben gewoon de rode draad een beetje kwijt die je in S1 wel erg voelde
Welke potentiële goodguys heb je het dan over? Die kerel van vorige week lijkt me eerder een badguy, als in dat hij wil weten wie Finch en John zijn en hun dus pijn kan doen. Root is gewoon een opportunist die werkt voor degene die haar het meeste betaalt. Iemand zonder principes is gevaarlijker dan een badguy die wel volgens bepaalde principes leeft, hoe slecht die ook zijn. Immers is de laatst genoemde voorspelbaar en heeft hij of zij een reden, een motief om iets te doen.

Dat mens die Finch ontvoerde en ontplofte in die auto leeft waarschijnlijk ook nog wel. En dan heb je ook nog de organisatie waar zij voor werkte.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122754186
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:55 schreef Kenju het volgende:

[..]

Welke potentiële goodguys heb je het dan over? Die kerel van vorige week lijkt me eerder een badguy, als in dat hij wil weten wie Finch en John zijn en hun dus pijn kan doen. Root is gewoon een opportunist die werkt voor degene die haar het meeste betaalt. Iemand zonder principes is gevaarlijker dan een badguy die wel volgens bepaalde principes leeft, hoe slecht die ook zijn. Immers is de laatst genoemde voorspelbaar en heeft hij of zij een reden, een motief om iets te doen.

Dat mens die Finch ontvoerde en ontplofte in die auto leeft waarschijnlijk ook nog wel. En dan heb je ook nog de organisatie waar zij voor werkte.
Nee, volgens mij zijn Stanton en Snow definitief dood.

Natuurlijk hebben Finch en Reese ook potentiele good guy friends zoals Zoe, Caleb en ook de biljonair Logan Pierce van deze week. Dan zijn er nog een hoop tweeners die twee kanten uit kunnen: Alistair Wesley en Elias bvb. Als echte vijanden zie ik toch Pensylvannia en zijn fixer, R00t en HR.
  maandag 11 februari 2013 @ 16:26:27 #294
300718 Kenju
Say It!!??
pi_122754871
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:10 schreef YourAsset het volgende:

[..]

Nee, volgens mij zijn Stanton en Snow definitief dood.
Snow waarschijnlijk wel. Maar Stanton is zo vaak voorgekomen in de flashbacks, dat ik me niet kan voorstellen dat ze die dood laten. Ze hebben ook niet voor niets de lijken niet laten zien of er iets over gezegd.

quote:
Natuurlijk hebben Finch en Reese ook potentiele good guy friends zoals Zoe, Caleb en ook de biljonair Logan Pierce van deze week.
Zoe is zo'n incidenteel recurring persoon. En Caleb gaan we denk ik niet meer terug zien. Logan Pierce kan twee kanten op gaan.
quote:
Dan zijn er nog een hoop tweeners die twee kanten uit kunnen: Alistair Wesley en Elias bvb. Als echte vijanden zie ik toch Pensylvannia en zijn fixer, R00t en HR.
Dan slaat de schaal toch meer richting de bad guys, volgens mij. Elias is niet echt een tweener overigens. Gewoon een bad guy. Het moment dat Reese dacht dat hij misschien wel te vertrouwen was, naaide hij hem. Wat ik overigens ook nog zie gebeuren is dat De Machine een probleem wordt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122755509
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:26 schreef Kenju het volgende:

[..]

Snow waarschijnlijk wel. Maar Stanton is zo vaak voorgekomen in de flashbacks, dat ik me niet kan voorstellen dat ze die dood laten. Ze hebben ook niet voor niets de lijken niet laten zien of er iets over gezegd.

[..]

Zoe is zo'n incidenteel recurring persoon. En Caleb gaan we denk ik niet meer terug zien. Logan Pierce kan twee kanten op gaan.

[..]

Dan slaat de schaal toch meer richting de bad guys, volgens mij. Elias is niet echt een tweener overigens. Gewoon een bad guy. Het moment dat Reese dacht dat hij misschien wel te vertrouwen was, naaide hij hem. Wat ik overigens ook nog zie gebeuren is dat De Machine een probleem wordt.
Met je laatste zin ben ik het helemaal eens, maar wel pas in het laatste seizoen van de serie. Sowieso hebben ze voorlopig nog genoeg andere verhaallijnen om mee bezig te zijn.
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:11:56 #296
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_122889760
Week terug deze serie ontdekt ben nu bij s01e20. Geweldige serie :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_122939660
Wederom een goede aflevering mensen, toch vreemd dat ik dit topic weer moet kicken als iedereen zo lovend is :P

Die kerel waar r00t nu opduikt is me wel iets te vaag nog. Dat mogen ze wel iets minder mysterieus maken.
pi_122941910
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:37 schreef VacaLoca het volgende:
Wederom een goede aflevering mensen, toch vreemd dat ik dit topic weer moet kicken als iedereen zo lovend is :P

Die kerel waar r00t nu opduikt is me wel iets te vaag nog. Dat mogen ze wel iets minder mysterieus maken.
Deze serie zal net zoals Breaking Bad niet echt het mainstream nl publiek aantrekken nee.

Maar daar wordt de serie niet slechter op!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_122943127
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 03:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Deze serie zal net zoals Breaking Bad niet echt het mainstream nl publiek aantrekken nee.
Op zich vreemd gezien de goede kijkcijfers in de VS.

quote:
Person Of Interest swept its 9:00 PM time period, finishing first in households (9.0/14), viewers (14.83m), adults 25-54 (4.3/10) and adults 18-49 (3.0/08). Person Of Interest beat "Grey's Anatomy" for the third straight week in adults 18-49. Person Of Interest was the night's #1 drama program in households, viewers, adults 25-54 and adults 18-49.
pi_122946748
Was weer een goede aflevering. Leuk om te lezen dat de serie het zo goed doet in de US, op naar een volgend seizoen I'd say!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')