Hier ben ik 't wel mee eens. Het kijkt leuk weg, maar je bent het ook direct weer vergeten. Waarschijnlijk maak ik 't seizoen af, maar of ik nog aan een tweede seizoen ga beginnen, weet ik niet. De vergelijking met Batman had ik ook al een paar keer gemaakt in m'n hoofd. Finch speelt dan natuurlijk de rol van Oracle (incl. de handicap). Misschien krijgen we over een tijdje wel een jongen erbij die Reese gaat helpenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:00 schreef VacaLoca het volgende:
Aflevering 5 was wel weer goed opzich, maar ik heb hetzelfde gevoel; het is an sich goed maar het heeft niets speciaals, geen x-factor zeg maar. Het is vlak, statisch... de hoofdrolspelers spreken met een robotische stem en hoe Reese elke keer als een soort Batman achter iemand opduikt is maar duf.
Maar tja dit soort series doen het wel goed in Amerika; makkelijk te volgen, geen doorlopende verhaallijnen, het plot wordt elke aflevering weer even herhaald. Zo kan iedereen een aflevering aanzetten zonder voorgeschiedenis nodig te hebben.
Hoezo niet? Die agente word er elke aflevering toch weer bij gehaald. Dat stuk met dat mes? Dat is toch de doorlopende verhaallijn?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:51 schreef anoniemelurker het volgende:
Valt me inderdaad vooral op dat er de laatste paar afleveringen helemaal geen aandacht meer is besteed aan dat wat op een doorlopend verhaal begon te lijken...
Dat lijkt me een slecht teken![]()
Lijkt mij ook een leuk personage voor een terugkerende rol. Ze heeft tenslotte een soortgelijke beroepskeuzequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuke aflevering deze week
Paige Turco mag van mij een recurring role krijgen.
46 jaar en er dan nog zo uitzien
Het erbij halen van een vast karakter zou ik niet echt een doorlopende verhaallijn durven noemen...quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoezo niet? Die agente word er elke aflevering toch weer bij gehaald. Dat stuk met dat mes? Dat is toch de doorlopende verhaallijn?
Dat klopt, het gaat alleen heeeel langzaam.quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoezo niet? Die agente word er elke aflevering toch weer bij gehaald. Dat stuk met dat mes? Dat is toch de doorlopende verhaallijn?
LOL, hoe langer ik er over na denk, hoe meer Batman analogieėn ik zie. De agente wordt uiteindelijk Gordon, en deze dame is Catwoman (en kan dus vaker terugkomen).quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij ook een leuk personage voor een terugkerende rol. Ze heeft tenslotte een soortgelijke beroepskeuze
Andere hacker? Gewoon dezelfde als in heel de aflevering toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 12:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toffe twist in E13, met die andere hacker![]()
Ik blijf het met plezier kijken, toffe serie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |