abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 september 2012 @ 10:04:58 #201
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_117382150
Klonk inderdaad niet bepaald “Dutch” (maar wel “Duits” — maar dat zeiden ze niet :P ) Gave aflevering, mooi begin weer.
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_117391301
Stil! Foei! Afleggen! Haha :D
pi_117395297
Aangezien de hond de rest van het seizoen lijkt te blijven moet hij zijn uitspraak maar even oefenen. ;)
  Admin zaterdag 29 september 2012 @ 19:16:21 #204
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_117397841
Ik vond het een sterke opening van het tweede seizoen. Het zet de verhaallijn voort (Amy Acker ftw), en verdiept het centrale verhaal met betrekking tot de machine. Het gaat dieper, doordat we zien hoe Finch met de machine communiceert en hoe hij de nummers krijgt, en het maakt duidelijk dat er heel veel mogelijk is omdat er een friggin' AI in dat ding zit waarmee echt gecommuniceerd kan worden.

Dat biedt gewoon veel mogelijkheden. En het is cool. :)

Een serie die terecht een tweede seizoen heeft gekregen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_117456023
Heerlijke eerste aflevering weer. De humor zat er weer goed in, Fusco :D , en we zijn weer wat meer te weten gekomen over de machine. Trouwens klonk het dutch ook niet naar duits maar gewoon naar een hele slechte poging om nederlands/vlaams te praten.
pi_117479957
Ik blijf die muziek erg sterk vinden, met name wanneer er een spannend moment komt en hij dan alles omver knalt en je dan van die lekkere muziek op de achtergrond hebt wanneer hij weer de toko uitliep. Ook gewoon goede aflevering.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_117490614
Lekker begin weer hoor!
pi_117641716
Ik vond het toch een hele toffe tweede aflevering. Ik vraag mij af of de machine echt bestaat of misschien alleen een software is die als een soort malware/trojaans paard werkt. Iig zat de humor ook weer goed in. Goeie ontdekking deze serie.
pi_117641837
Weer iemand het raam uit geslingerd :D
pi_117642957
Goede begin inderdaad. Ik vraag me alleen af waarom een goede serie zoals deze nooit echt hoog ranked op tpb :?
..///
pi_117649355
Root O+
pi_117649831
Heerlijke aflevering weer! Wat een topserie!
pi_117651998
Yep, was weer een leuke aflevering. Alleen jammer dat ze de zoektocht naar Finch niet wat langer gerekt hebben. Had nog wel een aflevering of 2 mogen duren vind ik zo... Nou maar hopen dat er een leuk vervolg komt en dat Root# nog een leuke bijrol krijgt :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_117653340
Seizoen begint erg goed, hopelijk houden ze dit niveau vol. :)
pi_117720698
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 01:00 schreef kurk_droog het volgende:
Heerlijke aflevering weer! Wat een topserie!
Dit :7

Alleen wat ik beetje jammer vond is dat de aflevering 40 minuten heel sterk in elkaar zat. Ook de twist van dat het dat andere meisje bleek te zijn. Maar dat 'Root#' die alles zo sneaky weet te doen, ineens zo dom is om een agent in een treinstation publiekelijk te willen doodschieten... hoe wil je jezelf even in no-time most-wanted maken... ookal wordt ze al gezocht

En ik ben er beetje bang voor dat ze nu gewoon verder gaan met de 'case of the week' opzet en Root maar in paar afleveringen nog zal verschijnen... zoals vorig seizoen ook was met Elias
pi_117720713
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Weinig series waar dat goed in gaat inderdaad.

_O_
pi_117775680
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 03:53 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Dit :7

Alleen wat ik beetje jammer vond is dat de aflevering 40 minuten heel sterk in elkaar zat. Ook de twist van dat het dat andere meisje bleek te zijn. Maar dat 'Root#' die alles zo sneaky weet te doen, ineens zo dom is om een agent in een treinstation publiekelijk te willen doodschieten... hoe wil je jezelf even in no-time most-wanted maken... ookal wordt ze al gezocht

En ik ben er beetje bang voor dat ze nu gewoon verder gaan met de 'case of the week' opzet en Root maar in paar afleveringen nog zal verschijnen... zoals vorig seizoen ook was met Elias
Ik denk dat de drede partij (goverment) nu wat meer naar voren gaat komen. En de relaties met de coppers nog wat word aangedikt.
pi_117887707
Geen ep deze week vanwege vice-president-debate :(

Tegenvaller voor mij, mijn tv-calender zei andere dingen }:|
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_117931127
Net de eerste twee afleveringen van seizoen 1 gezien en het is inderdaad een prima serie. Hiervoor in een paar weken alles van Breaking Bad gekeken en dus was dit weer even wennen, maar qua vermaak en actie zit het meer dan goed en het is ook leuk om Ben uit Lost weer eens te zien. Ik ben benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen. Gewoon een fijne serie om tussendoor eens te kijken.

[ Bericht 20% gewijzigd door tompsv18 op 13-10-2012 17:03:05 ]
pi_118000785
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:41 schreef tompsv18 het volgende:
Net de eerste twee afleveringen van seizoen 1 gezien en het is inderdaad een prima serie. Hiervoor in een paar weken alles van Breaking Bad gekeken en dus was dit weer even wennen, maar qua vermaak en actie zit het meer dan goed en het is ook leuk om Ben uit Lost weer eens te zien. Ik ben benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen. Gewoon een fijne serie om tussendoor eens te kijken.
T is wel een groeiende serie, de rode lijn komt pas wat later in het seizoen goed door, ik vind het een heel vermakelijk serie, elke afl wel leuke actie, en ook wel een toenemende rode lijn, zit wat mij betreft goed in elkaar :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_118139590
Heb er nu stuk of 5 gezien, niet slecht, niet super goed, zit beetje op niveau can CSI/Dexter, bedien geen favoriete seriies van me, vind allemaal nogal geloofwaardig, waarom zou een machine wel een burgernummer uitspugen op basis van een bedreiging, maar niet de dader? Vind de actie scenes wel tof, kortom aardige serie om er af en toe een paar van te kijken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_118180124
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:47 schreef raptorix het volgende:
Heb er nu stuk of 5 gezien, niet slecht, niet super goed, zit beetje op niveau can CSI/Dexter, bedien geen favoriete seriies van me, vind allemaal nogal geloofwaardig, waarom zou een machine wel een burgernummer uitspugen op basis van een bedreiging, maar niet de dader? Vind de actie scenes wel tof, kortom aardige serie om er af en toe een paar van te kijken.
Ik vind CSI en Dexter gelijk trekken niet overtuigen van goed inzicht. De reden van uitspugen van de nummers ipv de personen wordt uitgelegd in de serie, en de serie wordt wel leuker naarmate je verder in het verhaal komt vind ik. Maar goed, ieder zo zijn mening :)

S02E03 was weer nice :P
pi_118201962
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:20 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vind CSI en Dexter gelijk trekken niet overtuigen van goed inzicht. De reden van uitspugen van de nummers ipv de personen wordt uitgelegd in de serie, en de serie wordt wel leuker naarmate je verder in het verhaal komt vind ik. Maar goed, ieder zo zijn mening :)

S02E03 was weer nice :P
Ik drukt me niet goed uit, het niveau is inderdaad wat lager, ik doelde meer op de manier waarop de serie loopt, dus redelijk veel herhaling van zelfde concept.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:33:01 #224
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_118202243
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:47 schreef raptorix het volgende:
Hij spuugt ook soms de dader uit, zeggen ze zelfs in de openingcredits;
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:33:51 #225
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_118202256
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 10:13 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik drukt me niet goed uit, het niveau is inderdaad wat lager, ik doelde meer op de manier waarop de serie loopt, dus redelijk veel herhaling van zelfde concept.
Ze hadden eerst 13 eps besteld, daarna komt er een heel duidelijke rode draad doorheen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')