Ditquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:00 schreef kurk_droog het volgende:
Heerlijke aflevering weer! Wat een topserie!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Weinig series waar dat goed in gaat inderdaad.
Ik denk dat de drede partij (goverment) nu wat meer naar voren gaat komen. En de relaties met de coppers nog wat word aangedikt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit
Alleen wat ik beetje jammer vond is dat de aflevering 40 minuten heel sterk in elkaar zat. Ook de twist van dat het dat andere meisje bleek te zijn. Maar dat 'Root#' die alles zo sneaky weet te doen, ineens zo dom is om een agent in een treinstation publiekelijk te willen doodschieten... hoe wil je jezelf even in no-time most-wanted maken... ookal wordt ze al gezocht
En ik ben er beetje bang voor dat ze nu gewoon verder gaan met de 'case of the week' opzet en Root maar in paar afleveringen nog zal verschijnen... zoals vorig seizoen ook was met Elias
T is wel een groeiende serie, de rode lijn komt pas wat later in het seizoen goed door, ik vind het een heel vermakelijk serie, elke afl wel leuke actie, en ook wel een toenemende rode lijn, zit wat mij betreft goed in elkaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:41 schreef tompsv18 het volgende:
Net de eerste twee afleveringen van seizoen 1 gezien en het is inderdaad een prima serie. Hiervoor in een paar weken alles van Breaking Bad gekeken en dus was dit weer even wennen, maar qua vermaak en actie zit het meer dan goed en het is ook leuk om Ben uit Lost weer eens te zien. Ik ben benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat ontwikkelen. Gewoon een fijne serie om tussendoor eens te kijken.
Ik vind CSI en Dexter gelijk trekken niet overtuigen van goed inzicht. De reden van uitspugen van de nummers ipv de personen wordt uitgelegd in de serie, en de serie wordt wel leuker naarmate je verder in het verhaal komt vind ik. Maar goed, ieder zo zijn meningquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:47 schreef raptorix het volgende:
Heb er nu stuk of 5 gezien, niet slecht, niet super goed, zit beetje op niveau can CSI/Dexter, bedien geen favoriete seriies van me, vind allemaal nogal geloofwaardig, waarom zou een machine wel een burgernummer uitspugen op basis van een bedreiging, maar niet de dader? Vind de actie scenes wel tof, kortom aardige serie om er af en toe een paar van te kijken.
Ik drukt me niet goed uit, het niveau is inderdaad wat lager, ik doelde meer op de manier waarop de serie loopt, dus redelijk veel herhaling van zelfde concept.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vind CSI en Dexter gelijk trekken niet overtuigen van goed inzicht. De reden van uitspugen van de nummers ipv de personen wordt uitgelegd in de serie, en de serie wordt wel leuker naarmate je verder in het verhaal komt vind ik. Maar goed, ieder zo zijn mening![]()
S02E03 was weer nice
Hij spuugt ook soms de dader uit, zeggen ze zelfs in de openingcredits;quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:47 schreef raptorix het volgende:
Heb er nu stuk of 5 gezien, niet slecht, niet super goed, zit beetje op niveau can CSI/Dexter, bedien geen favoriete seriies van me, vind allemaal nogal geloofwaardig, waarom zou een machine wel een burgernummer uitspugen op basis van een bedreiging, maar niet de dader? Vind de actie scenes wel tof, kortom aardige serie om er af en toe een paar van te kijken.
Ze hadden eerst 13 eps besteld, daarna komt er een heel duidelijke rode draad doorheenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik drukt me niet goed uit, het niveau is inderdaad wat lager, ik doelde meer op de manier waarop de serie loopt, dus redelijk veel herhaling van zelfde concept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |