gewoon op youtube zoeken naar Stenders popquiz.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja maar dan mben ik morgen helemaal nergens als ik daar op ga wachten, geef je me de samenvatting morgen?
ik zal het onthouden, nadat ik denk aan henk teruggeluisterd hebquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gewoon op youtube zoeken naar Stenders popquiz.
Ja... Als je mij laat samenvatten, krijg je een uitzending van 3 uur. Ben daar heel slecht inquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zal het onthouden, nadat ik denk aan henk teruggeluisterd heb
Zo, schuif em naar binnen zeg, wat een joekelquote:
ik heb hier een 34 minuten versie http://moby.to/vlz3z3 (alle muziek heb ik eruit geknipt).quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zal het onthouden, nadat ik denk aan henk teruggeluisterd heb
dat heb je wel eens geiler gezegdquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo, schuif em naar binnen zeg, wat een joekel
Dat heb je weleens geiler gezegdquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
tnx, bookmarked it isquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb hier een 34 minuten versie http://moby.to/vlz3z3 (alle muziek heb ik eruit geknipt).
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat heb je wel eens geiler gezegd
*proest*quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat heb je weleens geiler gezegd
Ja, zo te horen wel!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
Was 't nou Jump dinges van House of Pain? Ik lette half op.
35cmquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
jij bent groter gewend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik hoor het ja! Dat met die stoelen.. Eigenlijk let ik daar dus nooit zo op met dit soort liedjesquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent groter gewend.Oi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Nee, bij dit soort nummers luister ik ook niet naar de tekst... Kom er wel eens jaren later achter wat ze werkelijk zingenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoor het ja! Dat met die stoelen.. Eigenlijk let ik daar dus nooit zo op met dit soort liedjes
keer met mn ouders gekeken. die vonden em te vaag voor woordenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Wel een superubergeilegeniale film als prijs trouwens !
Morgen weer bowlen
Bowlen, tof! Tijd terug ge-disco-bowld, met keiharde muziekquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Wel een superubergeilegeniale film als prijs trouwens !
Morgen weer bowlen
Ik heb mn vader eerst een half uur moeten zeggen dat het een vette film is, toen bleef ie maar zitten en achteraf vond hij het ook een toffe film.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
keer met mn ouders gekeken. die vonden em te vaag voor woorden
Over 90's gesproken, bumperbowlen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Bowlen, tof! Tijd terug ge-disco-bowld, met keiharde muziek
Dan crasht google translatequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
wanneer gaan ze een tekst van blof eens met de translatevermaak vertalen naar het nederlands? zijn ze misschien ook eens te begrijpen....
Is wel de lekkerste! Bestel op het werk ook wel eens bij de Turkquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef CindieY het volgende:
Pff, wat is knoflook van de Turk altijd sterk. Ik heb de hele avond al nadorst en aangezien het bakje nog steeds ergens hier rondslingert, ruik ik em ook nog steeds. Zo maar eens wat doen.
Spring! Spring! Spring! Spring!
Dat ken ik niet...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Over 90's gesproken, bumperbowlen!
quote:
Ik heb em nog een paar keer geyoutubed. Hij is verslavend lekker.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik wel gemist afgelopen week
dan gaan de dames met hun borsten tegen elkaar beuken...quote:
quote:
dat zeggen ze ook over mij.....quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb em nog een paar keer geyoutubed. Hij is verslavend lekker.
Bowlen met een alu slang in de goten, zodat je bal altijd aankomt tussen de kegels, ideaal voor kinderpartijtjesquote:
quote:
Tietenbots is dat! Gisteren nog gedaan met een collegaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan gaan de dames met hun borsten tegen elkaar beuken...
nee, dan liggen er opvullingen in de goot zodat je niet in de goot kan gooien
[..]
Thanks beide, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bowlen met een alu slang in de goten, zodat je bal altijd aankomt tussen de kegels, ideaal voor kinderpartijtjes
tja....reclame...dat is de publieke omroep!quote:
de man die mij 3 van de 6 havojaren Nederlands heeft gegeven heeft mij een 2 voor mijn mondeling gegeven en is daarna met pensioen gegaan. die man vraag ik niets!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
![]()
Voor Blof moet je overigens bij je docent Nederlands zijn, die weet er wel raad mee
en dan vindt men het raar dat ik met mijn collegae regelmatig bamkwak.....quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Tietenbots is dat! Gisteren nog gedaan met een collega
Ohja, docenten van de oude slag. Vre-se-lijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja....reclame...dat is de publieke omroep!
[..]
de man die mij 3 van de 6 havojaren Nederlands heeft gegeven heeft mij een 2 voor mijn mondeling gegeven en is daarna met pensioen gegaan. die man vraag ik niets!
Volgende keer de randjes beter meenemen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja....reclame...dat is de publieke omroep!
[..]
de man die mij 3 van de 6 havojaren Nederlands heeft gegeven heeft mij een 2 voor mijn mondeling gegeven en is daarna met pensioen gegaan. die man vraag ik niets!
Ik durf niet verder te vragen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan vindt men het raar dat ik met mijn collegae regelmatig bamkwak.....
Geitenwollensokken!! Kom ze binnen de hulpverlening ook nog regelmatig tegenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, docenten van de oude slag. Vre-se-lijk
die man vertelde vol trots dat hij vroeger, samen vriendjes, op zijn zolderkamertje gedichten ging ontleden. dat deed hij achterop behangpapier. en als ze dan zoet bezig weren kwam mama met een glaasje limonade en een kaakje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, docenten van de oude slag. Vre-se-lijk
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die man vertelde vol trots dat hij vroeger, samen vriendjes, op zijn zolderkamertje gedichten ging ontleden. dat deed hij achterop behangpapier. en als ze dan zoet bezig weren kwam mama met een glaasje limonade en een kaakje.
mafketel!
wehehehe, ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgende keer de randjes beter meenemen.
sorry, te slecht deze grap
ik wil het best uitleggen....quote:
Maar het hoeft niet....quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, ik moest lachen
[..]
ik wil het best uitleggen....
maar ik doe het toch!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee, dat heb ik echt, erewoord, nog nooit gedaan!And if you think that I've been loosing my way
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik doe het toch!Gat-ver-damme... Waarom ben ik zo nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee, dat heb ik echt, erewoord, nog nooit gedaan!![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
dat idd. maar dan moet een boterhamquote:
ik had het gespoilerd.....slaap lekker alvastquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Gat-ver-damme... Waarom ben ik zo nieuwsgierig![]()
ach, die 2 was mijn eigen schuld...tegen een docent zeggen dat je die 3 aan de hoge kant vond is niet heel verstandig......telde mee voor mn eindexamen verdorie. had uiteindelijk een 6.3 gemiddeld geloof ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]Ik had zelf toffe docenten tijdens de havo.
ik vind je een klootzak dus flikker maar snel op naar dat armetierige kraakpand van je!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar vermaak me weer veel te goed hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
en vergeet Rolf X Wouters bij de Coen en Sander show niet!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef Qunix het volgende:
Wat een week!
Stenders & van Inkel, Denk aan Henk en nu Lex.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind je een klootzak dus flikker maar snel op naar dat armetierige kraakpand van je!Daar heb ik gratis internet van de buren dus dat helpt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Ohja!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en vergeet Rolf X Wouters bij de Coen en Sander show niet!
Wordt wederom wakker liggen, kan niet draaien... Ben nogal een woelrat 's nachtsquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik had het gespoilerd.....slaap lekker alvast![]()
boobiebots lijkt me ook leuker om te zienquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Wordt wederom wakker liggen, kan niet draaien... Ben nogal een woelrat 's nachts![]()
Ik kan er dus de hele godganse nacht over na gaan denken. Dank je wel daarvoor![]()
Boobiebots was lang niet zo erg
Soms is het hier ook best wel gezellig!! Vooral op vrijdagavond. Oh, en zondagavond ook natuurlijk, dan heb je hier een gathering van alle Miranda-fansquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar vermaak me weer veel te goed hier
is dat het terugluisteren waard?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en vergeet Rolf X Wouters bij de Coen en Sander show niet!
Doordeweeks overdag vermaak ik me ook wel, maar dan moet ik ook werken en zo, net als velen, dus dan is het toch wat rustiger en oppervlakkiger. En sowieso is de vrijdagavond op 3FM tofquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms is het hier ook best wel gezellig!! Vooral op vrijdagavond. Oh, en zondagavond ook natuurlijk, dan heb je hier een gathering van alle Miranda-fans
ik vonnet wel mooiquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
is dat het terugluisteren waard?
tumbleweedalert!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms is het hier ook best wel gezellig!! Vooral op vrijdagavond. Oh, en zondagavond ook natuurlijk, dan heb je hier een gathering van alle Miranda-fans
Mij ook, als ik dan toch moet kiezen! Ook leuker om aan deel te nemen, gok ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boobiebots lijkt me ook leuker om te zien
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef TradeMarkie het volgende:
als dat per ongeluk gaat, roep je dan 'boops' ?
zie OPquote:
Ja, ik doe meestal nog mijn best om enthousiast te blijven, maar deze jongens rollen vaak langs...quote:
o ja, zeker wel. best netjes van C&S, aardig interviewquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Is er wel, zie OPquote:
is rer we;lquote:
vorige week niet ivm 90s. nu wel, maar ik weet ff niet wat.....aardig gitaarnummertje. onbekend nummerquote:
Anouk heeft nog geen nieuwe plaat uit?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorige week niet ivm 90s. nu wel, maar ik weet ff niet wat.....aardig gitaarnummertje. onbekend nummer
Lex ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef Againzender het volgende:
Zit Lex er nou? beetje rommelig om er zo in te vallen...
Lex zit er, maar die zit met tig jaar radioervaring zich af te vragen waar ie nu weer terecht is gekomenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef Againzender het volgende:
Zit Lex er nou? beetje rommelig om er zo in te vallen...
quote:
Maar wel Lex H. ? Waar Rob nogal wat problemen mee heeft gehad?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Lex zit er, maar die zit met tig jaar radioervaring zich af te vragen waar ie nu weer terecht is gekomen
Jup.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
Maar wel Lex H. ? Waar Rob nogal wat problemen mee heeft gehad?
Slaap lekker en klus ze morgen!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Dames, heren, het was me weer een genoegen, maar ik brei er een eind aan hier
die jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
Maar wel Lex H. ? Waar Rob nogal wat problemen mee heeft gehad?
Nooit eerder gehoordquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:24 schreef Againzender het volgende:
dit id inderdaad een oeroude mama appelsap![]()
Kom je geen verse halen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker en klus ze morgen!!
Oh, en gooi die koffie maandag maar weg, ik neem wel een verse![]()
echt, toen die uitkwam hoorde ik het al, was het weer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:23 schreef minthy het volgende:
Lex Harding knows, ik hoorde hem in de plaat
Kut, ik mag niet rijden...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kom je geen verse halen?Maandag heb ik nog gebak ook
slaap lekker! en alvast gefeliciteerd met je verjaardag. zondag toch? ben je tegelijk met mijn broertje jarigquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Dames, heren, het was me weer een genoegen, maar ik brei er een eind aan hier
Jij ook gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker! en alvast gefeliciteerd met je verjaardag. zondag toch? ben je tegelijk met mijn broertje jarig
Ik stuur het wel op danquote:
Deal!! Lekker, smurrie in een bubbeltjesfolie-envelopquote:
PM maar en het komt helemaal goedquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Deal!! Lekker, smurrie in een bubbeltjesfolie-envelop
echt, dat hij daar mee komtquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
PM maar en het komt helemaal goed
en nu echt slapen
Ik luister digitaal via m'n tv, ik hoor geen verschilquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
ze zitten lekker met de knoppen te kutten
ja, die had wat tegen ons Ajacieden, maar ik vond dat fanatisme wel wat hebben. Was nooit echt gemeen ofzo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik mis Stijn wel moet ik zeggen. Het was altijd gezellig in de ArenA als hij langs kwam
Ik vind het een triest nummer, dat taalgebruikquote:
mmm, via de webcamstream ging het wel ff raar...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister digitaal via m'n tv, ik hoor geen verschil
+1quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef CindieY het volgende:
Kunnen we het nummer draaien zonder tekst? Dingen als 'mezelluf'
zonder tekst is ie nog best te pruimen denk ik...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:35 schreef Againzender het volgende:
kut nummer dit, waarschijnlijk is Rob ff pissen.
Nee, niet echt...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:35 schreef CindieY het volgende:
Throw your hands in the air voor jezelluf!
Hoogstandje hoor, die tekst.
heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonder tekst is ie nog best te pruimen denk ik...
Idd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
Ahja, de nieuwe vorm van protesteren en handtekeningen verzamelen: lekker lui online
beter dan stenen gooien....quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
Ahja, de nieuwe vorm van protesteren en handtekeningen verzamelen: lekker lui online
juist! gewoon met je honkbalknuppel langs de deur en handtekening afdwingenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
ja, dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:44 schreef TheZapster het volgende:
Fuck de 90's request. Doe mij maar een week van de jaren 80
Nou, nou, nou.... Doe mij maar een 50's/60's/70's/80's week.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:44 schreef TheZapster het volgende:
Fuck de 90's request. Doe mij maar een week van de jaren 80
Hm, ik betwijfel of de 90's ook nog echt bij de doelgroep past. Ik denk dat 3FM het best kan flikken: je ziet toch dat zo'n week flink wat extra luisteraars trekt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat zou leuk zijnmaar op 3FM gaat dat niet meer lukken. verkeerde doelgroep.
Geen idee bij welke, komt me wel bekend voor bij een of ander programmaquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:43 schreef Againzender het volgende:
Dit gebruikte de VARA destijds ook nogals tune bij een progbramma. Was dat bij Je ziet Maar ?
ik geloof dat de doelgroep 20-35 is. dan kunnen de 90s preciesquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik betwijfel of de 90's ook nog echt bij de doelgroep past. Ik denk dat 3FM het best kan flikken: je ziet toch dat zo'n week flink wat extra luisteraars trekt.
Ik moet overstappen naar Sky Radio, hè??quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof dat de doelgroep 20-35 is. dan kunnen de 90s precies
neehoor, je bent dan al bijna bejaard en je loopt moeilijk, maar je bent nog jong van geestquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moet overstappen naar Sky Radio, hè??
Dan passen de zeroes net iets beter, maar imo is het daar nog steeds te vroeg voor. Besides, als je laag in de 20 zit, dan zit je toch met een hoop luisteraars die in de 90's op de basisschool zaten en tsja, hoe ver reikt je muziekkennis/smaak dan? Voor mij persoonlijk was het een feest van herkenning, mede dankzij mijn ouders.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof dat de doelgroep 20-35 is. dan kunnen de 90s precies
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehoor, je bent dan al bijna bejaard en je loopt moeilijk, maar je bent nog jong van geest
nja, 3fm draait sowieso nog wel 90s spul. ik ben muziek gaan luisteren in 1993 en voor mij was het ook echt een feest van herkenning. ik vind het vooral leuk om die oude plaatjes terug te horen en te ontdekken dat dat lang niet allemaal zo kut was als dat ik het toen vondquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan passen de zeroes net iets beter, maar imo is het daar nog steeds te vroeg voor. Besides, als je laag in de 20 zit, dan zit je toch met een hoop luisteraars die in de 90's op de basisschool zaten en tsja, hoe ver reikt je muziekkennis/smaak dan? Voor mij persoonlijk was het een feest van herkenning, mede dankzij mijn ouders.
Jij bent dan ook wat ouder dan ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, 3fm draait sowieso nog wel 90s spul. ik ben muziek gaan luisteren in 1993 en voor mij was het ook echt een feest van herkenning. ik vind het vooral leuk om die oude plaatjes terug te horen en te ontdekken dat dat lang niet allemaal zo kut was als dat ik het toen vond
Als Veronica meer verschillende liedjes zou hebben en fijne DJ's zou hebben zou ik luisteren. kruis 3fm met Veronica en je hebt mijn favoriete zender denk ik
29 jaar ben ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wat ouder dan ikalhoewel ik niet durf te zeggen hoeveel ouder nou eigenlijk
![]()
Kreeg jij geen muziek mee van je ouders? Die van mij hadden altijd muziek uit de '50s en '60s opstaan. Ook heel vaak de laatste uitzending van Veronica gehoord, vond ik tofquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
29 jaar ben ikde magische 30 komt er aan. en ik ging muziek luisteren toen ik in groep8 voor het eerst huiswerk kreeg. de keukenradio mee naar boven, top40 aan en echte muziek ontdekken....
Gewoon doen, je kan het hebben!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
zal ik nog ff een nachtsnackje pakken of vinden jullie van: Lul, je begint al te dik geworden, blijf met je klauwen van die microgolfoven af!
Mja, in groep 8 had ik al een aantal jaartjes m'n eigen stereootje en een heuse casette's en cd-collectiequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
29 jaar ben ikde magische 30 komt er aan. en ik ging muziek luisteren toen ik in groep8 voor het eerst huiswerk kreeg. de keukenradio mee naar boven, top40 aan en echte muziek ontdekken....
omroep gelderland en bzn draaiden mijn ouders....t waren geen Beatles en Stones fans. waarom mijn broertje en ik dan wel van muziek houden is een raadsel. mijn broertje houdt vnml van Punk, Britpop en Nederhop en ik zit meer in de rock en metalhoekquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Kreeg jij geen muziek mee van je ouders? Die van mij hadden altijd muziek uit de '50s en '60s opstaan. Ook heel vaak de laatste uitzending van Veronica gehoord, vond ik tof
ik dus niet. muziek speelde bij ons geen rol. de radio stond wel aan, maar altijd op Omroep Gelderland en dat is een zaadzender. op mijn keukenradiootje kon ik maar 1 echte zender ontvangen: Radio3. en ik ben altijd een 3fm-er geweest, behalve toen Stenders bij Yorin zatquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, in groep 8 had ik al een aantal jaartjes m'n eigen stereootje en een heuse casette's en cd-collectieIk was een vroegbloeier met muziek.
Ahja, dan krijg je dat inderdaad. Zeker in m'n vaders leven heeft muziek altijd een grote rol gespeeld en hij volgt nog wel het één en ander van nu. Sowieso wel wat er qua festivals op tv wordt uitgezonden, aantal andere programma's en noem 't maar op. Ik ben een radiomens dankzij m'n ouders, radio heeft eigenlijk altijd aan gestaan, zeker overdag. Ik weet niet beter en stilte vind ik maar dodelijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dus niet. muziek speelde bij ons geen rol. de radio stond wel aan, maar altijd op Omroep Gelderland en dat is een zaadzender. op mijn keukenradiootje kon ik maar 1 echte zender ontvangen: Radio3. en ik ben altijd een 3fm-er geweest, behalve toen Stenders bij Yorin zat
leve de magnetroncheeseburgersquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon doen, je kan het hebben!!
ik heb dan ook weinig met pré 90's muziek. Ik baal er ook van dat ik van net na de grunge ben en de hoogtijdagen van Metallica en Guns n Roses ook nooit heb meegemaakt. Die muziek waardeer ik. Maar de 70's en daarvoor zegt me niet zoveelquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ahja, dan krijg je dat inderdaad. Zeker in m'n vaders leven heeft muziek altijd een grote rol gespeeld en hij volgt nog wel het één en ander van nu. Sowieso wel wat er qua festivals op tv wordt uitgezonden, aantal andere programma's en noem 't maar op. Ik ben een radiomens dankzij m'n ouders, radio heeft eigenlijk altijd aan gestaan, zeker overdag. Ik weet niet beter en stilte vind ik maar dodelijk
Ik hoop bij M. nog wat waardering ervoor te creëren zo tussen kerst en oud&nieuw met de ideale maar tegelijkertijd o zo cliché lijst, dus van mij mag je zo aanschuivenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leve de magnetroncheeseburgers
[..]
ik heb dan ook weinig met pré 90's muziek. Ik baal er ook van dat ik van net na de grunge ben en de hoogtijdagen van Metallica en Guns n Roses ook nooit heb meegemaakt. Die muziek waardeer ik. Maar de 70's en daarvoor zegt me niet zoveel
nope, dan doe ik de Top Serious Request. en bij ouders op bezoek en werken om mijn collega's met een leven te ontlastenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoop bij M. nog wat waardering ervoor te creëren zo tussen kerst en oud&nieuw met de ideale maar tegelijkertijd o zo cliché lijst, dus van mij mag je zo aanschuiven
Ik moest hem 2x lezen, dacht dat je het over die cheeseburgers had...quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoop bij M. nog wat waardering ervoor te creëren zo tussen kerst en oud&nieuw met de ideale maar tegelijkertijd o zo cliché lijst, dus van mij mag je zo aanschuiven
Whehe, neequote:Op zaterdag 24 september 2011 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik moest hem 2x lezen, dacht dat je het over die cheeseburgers had...
We hebben iig nog De Staat staan! Welke datum ook alweer?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, dan doe ik de Top Serious Request. en bij ouders op bezoek en werken om mijn collega's met een leven te ontlasten
maar bedankt voor het aanbod natuurlijk
damn, over een uur is Triggerfinger weer voorbij
mohammed toch? of was het Marco? ja...ik kan jouw vriendjes niet bijhouden hoor!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Whehe, neeIk ga z'n naam natuurlijk niet posten, maar jullie weten over wie ik 't heb
16 december geloof ik.....iig de vrijdag de week voor kerst!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
We hebben iig nog De Staat staan! Welke datum ook alweer?
Ja, tot zover begreep ik hem nog. Ik las dat je bij M meer waardering wilde voor die cheeseburgers, lekker tussen kerst en oud en nieuw. Ik snapte al niet welke lijst je bedoelde...quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Whehe, neeIk ga z'n naam natuurlijk niet posten, maar jullie weten over wie ik 't heb
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mohammed toch? of was het Marco? ja...ik kan jouw vriendjes niet bijhouden hoor!
Die volg ik dan weer nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, tot zover begreep ik hem nog. Ik las dat je bij M meer waardering wilde voor die cheeseburgers, lekker tussen kerst en oud en nieuw. Ik snapte al niet welke lijst je bedoelde...
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
hye ik ook, in Lwdquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
16 december geloof ik.....iig de vrijdag de week voor kerst!
quote:
dat. lekker dicht bij huis. 2-3minuten lopenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gezellig, kunnen we lekker met z'n allen meeten
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar het is. Ik ben nog altijd niet super bekend in Leeuwardenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
dat. lekker dicht bij huis. 2-3minuten lopen
maar daar komt in november volgens mij Danko Jones! als ik nog in Grunn zou wonen zou ik erheen gaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:23 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik moet toch even treinen uit Groningen
als ik boodschappen ga doen kom ik er langs :-)quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar het is. Ik ben nog altijd niet super bekend in Leeuwarden
Eén van persoonlijke favo'squote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Danko zegt me eigenlijk niets, Oosterpoort of Vera?
ik meen oosterpoort.....quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Danko zegt me eigenlijk niets, Oosterpoort of Vera?
van 1 van mijn favoriete albumsquote:
dat zijn toch die gabberpunkers? das best vetquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Vind het leuk om me te laten verrassen. Gisteren Aux Raus gezien, nooit gehoord, maar erg gaaf
Echt iets voor de eo jongerendag dus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meen oosterpoort.....
maken rechttoerechtaan rock n rol. korte snelle nummers over neuken, zuipen en lekker wijven!
idd met een technosausje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zijn toch die gabberpunkers? das best vet
ik dacht zelfs een nummer 1 hit...quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deed hij met Jan Smit.. Was een kleine hitje.
yupquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Echt iets voor de eo jongerendag dus.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef Qunix het volgende:
Ik ben nog steeds opzoek... Kan iemand mij helpen?
Northside Gal
Daar ga je toch niet echt sorry tegen zeggen, hè??quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
ff de pc iets harder...sorry bovenburen....
neuh. en ze zijn ook niet thuis volgens mijquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet echt sorry tegen zeggen, hè??
DIE RUST!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh. en ze zijn ook niet thuis volgens mij
ze zijn de hele zomervakantie weggeweest. de rust!quote:
Denk dat het een combi is. Uiterlijk en haar 'strengheid'.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.google.com/sea(...)sAQ&biw=1916&bih=989
mee. niet mijn smaak...of die Veronicafoto moet een enorme verbetering zijn!
Zijn ze ergens misschien toch wel een pietsie tof!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze zijn de hele zomervakantie weggeweest. de rust!
en ik vermoed dat ze uit elkaar zijn maar verplicht een woning delen. ze gaan nl zelden of nooit samen weg en komen meestal ook onafhankelijk van elkaar t huis. raar volk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn ze ergens misschien toch wel een pietsie tof!
Boeit toch niet? Als ze maar geen herrie meer maken, zou ik allang blij mee zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik vermoed dat ze uit elkaar zijn maar verplicht een woning delen. ze gaan nl zelden of nooit samen weg en komen meestal ook onafhankelijk van elkaar t huis. raar volk.
mee eensquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeit toch niet? Als ze maar geen herrie meer maken, zou ik allang blij mee zijn
Ik zag het langskomen, geen idee waarover het gaat...quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:56 schreef CindieY het volgende:
Whehe, wat is Twitter af en toe een kansloze tamtam #knal
Zelfgemaakte bom in Zeeland. Oftewel: niks aan het handje, allemaal doorlopen. Maar op Twitter echt de meest onzinnige dingenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag het langskomen, geen idee waarover het gaat...
Oh, dan zal ook vast wel de koppeling zijn gelegd met de neerstortende sattelietquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zelfgemaakte bom in Zeeland. Oftewel: niks aan het handje, allemaal doorlopen. Maar op Twitter echt de meest onzinnige dingen
Trustenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
Ik strompel naar boven, ben bekaf...![]()
![]()
Truste, tot de volgende keer!!
succes en slaap lekker!quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
Ik strompel naar boven, ben bekaf...![]()
![]()
Truste, tot de volgende keer!!
Geen onlogisch idee, lijkt me.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dan zal ook vast wel de koppeling zijn gelegd met de neerstortende satteliet
SPOILER: Vrijdag de 13 23-09-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
iemand in een rolstoel die grappen maakt.quote:
Juist ja. Ik snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
iemand in een rolstoel die grappen maakt.
ze dee mee met Holland's Got Talent.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist ja. Ik snap er niks meer van
Nou, ik heb 't nog zitten kijken ook. Laat ik verder maar niks meer zeggen...quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze dee mee met Holland's Got Talent.
carecopter...quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:21 schreef themauster het volgende:
3,2 miljoen kijkers voor The Voice
Laat me raden, jij bent er 1 vanquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:21 schreef themauster het volgende:
Hieper de piepquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:21 schreef themauster het volgende:
ik kijk idd niet. heb vrijdagavond leukere dingen te doenquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:59 schreef Cee het volgende:
Oh ja, de tijd is weer aangebroken dat mensen heel hard stoer gaan roepen dat ze The Voice niet kijken. Succes met de tegenbeweging, mensen!
Vorig seizoen 2 afleveringen gezien en ik vind het gewoon niks. Wel respect voor John, hij flikt het gewoon weer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:59 schreef Cee het volgende:
Oh ja, de tijd is weer aangebroken dat mensen heel hard stoer gaan roepen dat ze The Voice niet kijken. Succes met de tegenbeweging, mensen!
Je goed recht natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk idd niet. heb vrijdagavond leukere dingen te doentalentenjachten trekken me sowieso niet, alleen die voorrondes met al die sukkels die denken dat ze goed zijn zijn leuk.
en daar is niks stoers aan, maar gewoon mijn mening
Ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Je goed recht natuurlijk!Maar van die sneue
reacties, krijg ik jeuk van.
Die audities zijn gewoon superleuk (en spannend) om naar te kijken, wat er uiteindelijk met de winnaar gebeurt qua carriere (of gebrek aan) kan me niet heel veel schelen. Maar als tv-programma vind ik het heerlijk vermaak!quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:04 schreef borisz het volgende:
Voice heeft tenminste wel talent in de show. Itt tot een popstars of Xfactor
Laat je die bij The Voice niet hebben,iedereen die in de voorronde zit kan zingenquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:05 schreef alors het volgende:
Ik kijk ook niet ben al die talentenjachten zooo zatvooral voorrondes waarbij het de bedoeling is dat mensen zo hard mogelijk moeten worden uitgelachen.
mocht er een met zingende kinderen jonglerende bejaarde in beeld verschijnen ga ik overwegen te kijken....quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Die audities zijn gewoon superleuk (en spannend) om naar te kijken, wat er uiteindelijk met de winnaar gebeurt qua carriere (of gebrek aan) kan me niet heel veel schelen. Maar als tv-programma vind ik het heerlijk vermaak!Ben sowieso een talentenjachtshow-junke.
Ik trek echter m'n grens bij zingende kinderen en jonglerende bejaarden.
dan nog het doet me gewoon niets, steeds een liedje van een ander zingen. Laat ze zelf wat maken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Laat je die bij The Voice niet hebben,iedereen die in de voorronde zit kan zingen
Deze van X-Factor USA van vorige week vond ik best tof, al is het een beetje een glad nummer. Is wel van hemzelf en met hitpotentie daar. Gaat over z'n verslaving, hij was net 70 dagen clean.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:08 schreef alors het volgende:
[..]
dan nog het doet me gewoon niets, steeds een liedje van een ander zingen. Laat ze zelf wat maken.
The X-Factor USA sla ik ook over, Hoe konden ze Cheryl Cole vervangen met die Pussycat mutsquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze van X-Factor USA van vorige week vond ik best tof, al is het een beetje een glad nummer. Is wel van hemzelf en met hitpotentie daar. Gaat over z'n verslaving, hij was net 70 dagen clean.
Shit waarom post ik dit, interesseert toch niemand.
Ze hebben haar heel even laten zien, in de LA auditions en daarna zat daar ineens Pussycat, zonder verdere uitleg.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:11 schreef themauster het volgende:
[..]
The X-Factor USA sla ik ook over, Hoe konden ze Cheryl Cole vervangen met die Pussycat muts![]()
Dat hebben ze in de UK ook altijd op het einde van de aflevering dat noemen ze het ''sob moment''quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:12 schreef Paul-89 het volgende:
Altijd die emo verhalen erbij daar in the usa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |