quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die man vertelde vol trots dat hij vroeger, samen vriendjes, op zijn zolderkamertje gedichten ging ontleden. dat deed hij achterop behangpapier. en als ze dan zoet bezig weren kwam mama met een glaasje limonade en een kaakje.
mafketel!
wehehehe, ik moest lachenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgende keer de randjes beter meenemen.
sorry, te slecht deze grap
ik wil het best uitleggen....quote:
Maar het hoeft niet....quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe, ik moest lachen
[..]
ik wil het best uitleggen....
maar ik doe het toch!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee, dat heb ik echt, erewoord, nog nooit gedaan!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik doe het toch!Gat-ver-damme... Waarom ben ik zo nieuwsgierigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee, dat heb ik echt, erewoord, nog nooit gedaan!![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
dat idd. maar dan moet een boterhamquote:
ik had het gespoilerd.....slaap lekker alvastquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Gat-ver-damme... Waarom ben ik zo nieuwsgierig![]()
ach, die 2 was mijn eigen schuld...tegen een docent zeggen dat je die 3 aan de hoge kant vond is niet heel verstandig......telde mee voor mn eindexamen verdorie. had uiteindelijk een 6.3 gemiddeld geloof ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]Ik had zelf toffe docenten tijdens de havo.
ik vind je een klootzak dus flikker maar snel op naar dat armetierige kraakpand van je!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar vermaak me weer veel te goed hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
en vergeet Rolf X Wouters bij de Coen en Sander show niet!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef Qunix het volgende:
Wat een week!
Stenders & van Inkel, Denk aan Henk en nu Lex.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind je een klootzak dus flikker maar snel op naar dat armetierige kraakpand van je!Daar heb ik gratis internet van de buren dus dat helpt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Ohja!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en vergeet Rolf X Wouters bij de Coen en Sander show niet!
Wordt wederom wakker liggen, kan niet draaien... Ben nogal een woelrat 's nachtsquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik had het gespoilerd.....slaap lekker alvast![]()
boobiebots lijkt me ook leuker om te zienquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Wordt wederom wakker liggen, kan niet draaien... Ben nogal een woelrat 's nachts![]()
Ik kan er dus de hele godganse nacht over na gaan denken. Dank je wel daarvoor![]()
Boobiebots was lang niet zo erg
Soms is het hier ook best wel gezellig!! Vooral op vrijdagavond. Oh, en zondagavond ook natuurlijk, dan heb je hier een gathering van alle Miranda-fansquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan slapen, maar vermaak me weer veel te goed hier
is dat het terugluisteren waard?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en vergeet Rolf X Wouters bij de Coen en Sander show niet!
Doordeweeks overdag vermaak ik me ook wel, maar dan moet ik ook werken en zo, net als velen, dus dan is het toch wat rustiger en oppervlakkiger. En sowieso is de vrijdagavond op 3FM tofquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms is het hier ook best wel gezellig!! Vooral op vrijdagavond. Oh, en zondagavond ook natuurlijk, dan heb je hier een gathering van alle Miranda-fans
ik vonnet wel mooiquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
is dat het terugluisteren waard?
tumbleweedalert!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms is het hier ook best wel gezellig!! Vooral op vrijdagavond. Oh, en zondagavond ook natuurlijk, dan heb je hier een gathering van alle Miranda-fans
Mij ook, als ik dan toch moet kiezen! Ook leuker om aan deel te nemen, gok ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boobiebots lijkt me ook leuker om te zien
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef TradeMarkie het volgende:
als dat per ongeluk gaat, roep je dan 'boops' ?
zie OPquote:
Ja, ik doe meestal nog mijn best om enthousiast te blijven, maar deze jongens rollen vaak langs...quote:
o ja, zeker wel. best netjes van C&S, aardig interviewquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Is er wel, zie OPquote:
is rer we;lquote:
vorige week niet ivm 90s. nu wel, maar ik weet ff niet wat.....aardig gitaarnummertje. onbekend nummerquote:
Anouk heeft nog geen nieuwe plaat uit?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorige week niet ivm 90s. nu wel, maar ik weet ff niet wat.....aardig gitaarnummertje. onbekend nummer
Lex ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef Againzender het volgende:
Zit Lex er nou? beetje rommelig om er zo in te vallen...
Lex zit er, maar die zit met tig jaar radioervaring zich af te vragen waar ie nu weer terecht is gekomenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef Againzender het volgende:
Zit Lex er nou? beetje rommelig om er zo in te vallen...
quote:
Maar wel Lex H. ? Waar Rob nogal wat problemen mee heeft gehad?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Lex zit er, maar die zit met tig jaar radioervaring zich af te vragen waar ie nu weer terecht is gekomen
Jup.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
Maar wel Lex H. ? Waar Rob nogal wat problemen mee heeft gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |