zie OPquote:
Ja, ik doe meestal nog mijn best om enthousiast te blijven, maar deze jongens rollen vaak langs...quote:
o ja, zeker wel. best netjes van C&S, aardig interviewquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
is dat het terugluisteren waard?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:13 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
is dat het terugluisteren waard?
Is er wel, zie OPquote:
is rer we;lquote:
vorige week niet ivm 90s. nu wel, maar ik weet ff niet wat.....aardig gitaarnummertje. onbekend nummerquote:
Anouk heeft nog geen nieuwe plaat uit?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vorige week niet ivm 90s. nu wel, maar ik weet ff niet wat.....aardig gitaarnummertje. onbekend nummer
Lex ja.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef Againzender het volgende:
Zit Lex er nou? beetje rommelig om er zo in te vallen...
Lex zit er, maar die zit met tig jaar radioervaring zich af te vragen waar ie nu weer terecht is gekomenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef Againzender het volgende:
Zit Lex er nou? beetje rommelig om er zo in te vallen...
quote:
Maar wel Lex H. ? Waar Rob nogal wat problemen mee heeft gehad?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Lex zit er, maar die zit met tig jaar radioervaring zich af te vragen waar ie nu weer terecht is gekomen
Jup.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
Maar wel Lex H. ? Waar Rob nogal wat problemen mee heeft gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |