als ik boodschappen ga doen kom ik er langs :-)quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar het is. Ik ben nog altijd niet super bekend in Leeuwarden
Eén van persoonlijke favo'squote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Danko zegt me eigenlijk niets, Oosterpoort of Vera?
ik meen oosterpoort.....quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Danko zegt me eigenlijk niets, Oosterpoort of Vera?
van 1 van mijn favoriete albumsquote:
dat zijn toch die gabberpunkers? das best vetquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Vind het leuk om me te laten verrassen. Gisteren Aux Raus gezien, nooit gehoord, maar erg gaaf
Echt iets voor de eo jongerendag dus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meen oosterpoort.....
maken rechttoerechtaan rock n rol. korte snelle nummers over neuken, zuipen en lekker wijven!
idd met een technosausje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zijn toch die gabberpunkers? das best vet
ik dacht zelfs een nummer 1 hit...quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deed hij met Jan Smit.. Was een kleine hitje.
yupquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Echt iets voor de eo jongerendag dus.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef Qunix het volgende:
Ik ben nog steeds opzoek... Kan iemand mij helpen?
Northside Gal
Daar ga je toch niet echt sorry tegen zeggen, hè??quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
ff de pc iets harder...sorry bovenburen....
neuh. en ze zijn ook niet thuis volgens mijquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet echt sorry tegen zeggen, hè??
DIE RUST!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh. en ze zijn ook niet thuis volgens mij
ze zijn de hele zomervakantie weggeweest. de rust!quote:
Denk dat het een combi is. Uiterlijk en haar 'strengheid'.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.google.com/sea(...)sAQ&biw=1916&bih=989
mee. niet mijn smaak...of die Veronicafoto moet een enorme verbetering zijn!
Zijn ze ergens misschien toch wel een pietsie tof!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze zijn de hele zomervakantie weggeweest. de rust!
en ik vermoed dat ze uit elkaar zijn maar verplicht een woning delen. ze gaan nl zelden of nooit samen weg en komen meestal ook onafhankelijk van elkaar t huis. raar volk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn ze ergens misschien toch wel een pietsie tof!
Boeit toch niet? Als ze maar geen herrie meer maken, zou ik allang blij mee zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik vermoed dat ze uit elkaar zijn maar verplicht een woning delen. ze gaan nl zelden of nooit samen weg en komen meestal ook onafhankelijk van elkaar t huis. raar volk.
mee eensquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeit toch niet? Als ze maar geen herrie meer maken, zou ik allang blij mee zijn
Ik zag het langskomen, geen idee waarover het gaat...quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:56 schreef CindieY het volgende:
Whehe, wat is Twitter af en toe een kansloze tamtam #knal
Zelfgemaakte bom in Zeeland. Oftewel: niks aan het handje, allemaal doorlopen. Maar op Twitter echt de meest onzinnige dingenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag het langskomen, geen idee waarover het gaat...
Oh, dan zal ook vast wel de koppeling zijn gelegd met de neerstortende sattelietquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zelfgemaakte bom in Zeeland. Oftewel: niks aan het handje, allemaal doorlopen. Maar op Twitter echt de meest onzinnige dingen
Trustenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
Ik strompel naar boven, ben bekaf...![]()
![]()
Truste, tot de volgende keer!!
succes en slaap lekker!quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
Ik strompel naar boven, ben bekaf...![]()
![]()
Truste, tot de volgende keer!!
Geen onlogisch idee, lijkt me.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dan zal ook vast wel de koppeling zijn gelegd met de neerstortende satteliet
SPOILER: Vrijdag de 13 23-09-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
iemand in een rolstoel die grappen maakt.quote:
Juist ja. Ik snap er niks meer vanquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
iemand in een rolstoel die grappen maakt.
ze dee mee met Holland's Got Talent.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Juist ja. Ik snap er niks meer van
Nou, ik heb 't nog zitten kijken ook. Laat ik verder maar niks meer zeggen...quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze dee mee met Holland's Got Talent.
carecopter...quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:21 schreef themauster het volgende:
3,2 miljoen kijkers voor The Voice
Laat me raden, jij bent er 1 vanquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:21 schreef themauster het volgende:
Hieper de piepquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:21 schreef themauster het volgende:
ik kijk idd niet. heb vrijdagavond leukere dingen te doenquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:59 schreef Cee het volgende:
Oh ja, de tijd is weer aangebroken dat mensen heel hard stoer gaan roepen dat ze The Voice niet kijken. Succes met de tegenbeweging, mensen!
Vorig seizoen 2 afleveringen gezien en ik vind het gewoon niks. Wel respect voor John, hij flikt het gewoon weer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:59 schreef Cee het volgende:
Oh ja, de tijd is weer aangebroken dat mensen heel hard stoer gaan roepen dat ze The Voice niet kijken. Succes met de tegenbeweging, mensen!
Je goed recht natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk idd niet. heb vrijdagavond leukere dingen te doentalentenjachten trekken me sowieso niet, alleen die voorrondes met al die sukkels die denken dat ze goed zijn zijn leuk.
en daar is niks stoers aan, maar gewoon mijn mening
Ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Je goed recht natuurlijk!Maar van die sneue
reacties, krijg ik jeuk van.
Die audities zijn gewoon superleuk (en spannend) om naar te kijken, wat er uiteindelijk met de winnaar gebeurt qua carriere (of gebrek aan) kan me niet heel veel schelen. Maar als tv-programma vind ik het heerlijk vermaak!quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:04 schreef borisz het volgende:
Voice heeft tenminste wel talent in de show. Itt tot een popstars of Xfactor
Laat je die bij The Voice niet hebben,iedereen die in de voorronde zit kan zingenquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:05 schreef alors het volgende:
Ik kijk ook niet ben al die talentenjachten zooo zatvooral voorrondes waarbij het de bedoeling is dat mensen zo hard mogelijk moeten worden uitgelachen.
mocht er een met zingende kinderen jonglerende bejaarde in beeld verschijnen ga ik overwegen te kijken....quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Die audities zijn gewoon superleuk (en spannend) om naar te kijken, wat er uiteindelijk met de winnaar gebeurt qua carriere (of gebrek aan) kan me niet heel veel schelen. Maar als tv-programma vind ik het heerlijk vermaak!Ben sowieso een talentenjachtshow-junke.
Ik trek echter m'n grens bij zingende kinderen en jonglerende bejaarden.
dan nog het doet me gewoon niets, steeds een liedje van een ander zingen. Laat ze zelf wat maken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Laat je die bij The Voice niet hebben,iedereen die in de voorronde zit kan zingen
Deze van X-Factor USA van vorige week vond ik best tof, al is het een beetje een glad nummer. Is wel van hemzelf en met hitpotentie daar. Gaat over z'n verslaving, hij was net 70 dagen clean.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:08 schreef alors het volgende:
[..]
dan nog het doet me gewoon niets, steeds een liedje van een ander zingen. Laat ze zelf wat maken.
The X-Factor USA sla ik ook over, Hoe konden ze Cheryl Cole vervangen met die Pussycat mutsquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze van X-Factor USA van vorige week vond ik best tof, al is het een beetje een glad nummer. Is wel van hemzelf en met hitpotentie daar. Gaat over z'n verslaving, hij was net 70 dagen clean.
Shit waarom post ik dit, interesseert toch niemand.
Ze hebben haar heel even laten zien, in de LA auditions en daarna zat daar ineens Pussycat, zonder verdere uitleg.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:11 schreef themauster het volgende:
[..]
The X-Factor USA sla ik ook over, Hoe konden ze Cheryl Cole vervangen met die Pussycat muts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |