als ik boodschappen ga doen kom ik er langs :-)quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee waar het is. Ik ben nog altijd niet super bekend in Leeuwarden
Eén van persoonlijke favo'squote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Danko zegt me eigenlijk niets, Oosterpoort of Vera?
ik meen oosterpoort.....quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Danko zegt me eigenlijk niets, Oosterpoort of Vera?
van 1 van mijn favoriete albumsquote:
dat zijn toch die gabberpunkers? das best vetquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Vind het leuk om me te laten verrassen. Gisteren Aux Raus gezien, nooit gehoord, maar erg gaaf
Echt iets voor de eo jongerendag dus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meen oosterpoort.....
maken rechttoerechtaan rock n rol. korte snelle nummers over neuken, zuipen en lekker wijven!
idd met een technosausje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zijn toch die gabberpunkers? das best vet
ik dacht zelfs een nummer 1 hit...quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deed hij met Jan Smit.. Was een kleine hitje.
yupquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Echt iets voor de eo jongerendag dus.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:35 schreef Qunix het volgende:
Ik ben nog steeds opzoek... Kan iemand mij helpen?
Northside Gal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |