Daar ga je toch niet echt sorry tegen zeggen, hè??quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
ff de pc iets harder...sorry bovenburen....
neuh. en ze zijn ook niet thuis volgens mijquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet echt sorry tegen zeggen, hè??
DIE RUST!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh. en ze zijn ook niet thuis volgens mij
ze zijn de hele zomervakantie weggeweest. de rust!quote:
Denk dat het een combi is. Uiterlijk en haar 'strengheid'.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.google.com/sea(...)sAQ&biw=1916&bih=989
mee. niet mijn smaak...of die Veronicafoto moet een enorme verbetering zijn!
Zijn ze ergens misschien toch wel een pietsie tof!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze zijn de hele zomervakantie weggeweest. de rust!
en ik vermoed dat ze uit elkaar zijn maar verplicht een woning delen. ze gaan nl zelden of nooit samen weg en komen meestal ook onafhankelijk van elkaar t huis. raar volk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn ze ergens misschien toch wel een pietsie tof!
Boeit toch niet? Als ze maar geen herrie meer maken, zou ik allang blij mee zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik vermoed dat ze uit elkaar zijn maar verplicht een woning delen. ze gaan nl zelden of nooit samen weg en komen meestal ook onafhankelijk van elkaar t huis. raar volk.
mee eensquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeit toch niet? Als ze maar geen herrie meer maken, zou ik allang blij mee zijn
Ik zag het langskomen, geen idee waarover het gaat...quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:56 schreef CindieY het volgende:
Whehe, wat is Twitter af en toe een kansloze tamtam #knal
Zelfgemaakte bom in Zeeland. Oftewel: niks aan het handje, allemaal doorlopen. Maar op Twitter echt de meest onzinnige dingenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag het langskomen, geen idee waarover het gaat...
Oh, dan zal ook vast wel de koppeling zijn gelegd met de neerstortende sattelietquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zelfgemaakte bom in Zeeland. Oftewel: niks aan het handje, allemaal doorlopen. Maar op Twitter echt de meest onzinnige dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |