carecopter...quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:21 schreef themauster het volgende:
3,2 miljoen kijkers voor The Voice
Laat me raden, jij bent er 1 vanquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:21 schreef themauster het volgende:
Hieper de piepquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:21 schreef themauster het volgende:
ik kijk idd niet. heb vrijdagavond leukere dingen te doenquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:59 schreef Cee het volgende:
Oh ja, de tijd is weer aangebroken dat mensen heel hard stoer gaan roepen dat ze The Voice niet kijken. Succes met de tegenbeweging, mensen!
Vorig seizoen 2 afleveringen gezien en ik vind het gewoon niks. Wel respect voor John, hij flikt het gewoon weer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:59 schreef Cee het volgende:
Oh ja, de tijd is weer aangebroken dat mensen heel hard stoer gaan roepen dat ze The Voice niet kijken. Succes met de tegenbeweging, mensen!
Je goed recht natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kijk idd niet. heb vrijdagavond leukere dingen te doentalentenjachten trekken me sowieso niet, alleen die voorrondes met al die sukkels die denken dat ze goed zijn zijn leuk.
en daar is niks stoers aan, maar gewoon mijn mening
Ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Je goed recht natuurlijk!Maar van die sneue
reacties, krijg ik jeuk van.
Die audities zijn gewoon superleuk (en spannend) om naar te kijken, wat er uiteindelijk met de winnaar gebeurt qua carriere (of gebrek aan) kan me niet heel veel schelen. Maar als tv-programma vind ik het heerlijk vermaak!quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:04 schreef borisz het volgende:
Voice heeft tenminste wel talent in de show. Itt tot een popstars of Xfactor
Laat je die bij The Voice niet hebben,iedereen die in de voorronde zit kan zingenquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:05 schreef alors het volgende:
Ik kijk ook niet ben al die talentenjachten zooo zatvooral voorrondes waarbij het de bedoeling is dat mensen zo hard mogelijk moeten worden uitgelachen.
mocht er een met zingende kinderen jonglerende bejaarde in beeld verschijnen ga ik overwegen te kijken....quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Die audities zijn gewoon superleuk (en spannend) om naar te kijken, wat er uiteindelijk met de winnaar gebeurt qua carriere (of gebrek aan) kan me niet heel veel schelen. Maar als tv-programma vind ik het heerlijk vermaak!Ben sowieso een talentenjachtshow-junke.
Ik trek echter m'n grens bij zingende kinderen en jonglerende bejaarden.
dan nog het doet me gewoon niets, steeds een liedje van een ander zingen. Laat ze zelf wat maken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Laat je die bij The Voice niet hebben,iedereen die in de voorronde zit kan zingen
Deze van X-Factor USA van vorige week vond ik best tof, al is het een beetje een glad nummer. Is wel van hemzelf en met hitpotentie daar. Gaat over z'n verslaving, hij was net 70 dagen clean.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:08 schreef alors het volgende:
[..]
dan nog het doet me gewoon niets, steeds een liedje van een ander zingen. Laat ze zelf wat maken.
The X-Factor USA sla ik ook over, Hoe konden ze Cheryl Cole vervangen met die Pussycat mutsquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Deze van X-Factor USA van vorige week vond ik best tof, al is het een beetje een glad nummer. Is wel van hemzelf en met hitpotentie daar. Gaat over z'n verslaving, hij was net 70 dagen clean.
Shit waarom post ik dit, interesseert toch niemand.
Ze hebben haar heel even laten zien, in de LA auditions en daarna zat daar ineens Pussycat, zonder verdere uitleg.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:11 schreef themauster het volgende:
[..]
The X-Factor USA sla ik ook over, Hoe konden ze Cheryl Cole vervangen met die Pussycat muts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |