Slaap lekker en klus ze morgen!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Dames, heren, het was me weer een genoegen, maar ik brei er een eind aan hier
die jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
Maar wel Lex H. ? Waar Rob nogal wat problemen mee heeft gehad?
Nooit eerder gehoordquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:24 schreef Againzender het volgende:
dit id inderdaad een oeroude mama appelsap![]()
Kom je geen verse halen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker en klus ze morgen!!
Oh, en gooi die koffie maandag maar weg, ik neem wel een verse![]()
echt, toen die uitkwam hoorde ik het al, was het weer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:23 schreef minthy het volgende:
Lex Harding knows, ik hoorde hem in de plaat
Kut, ik mag niet rijden...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Kom je geen verse halen?Maandag heb ik nog gebak ook
slaap lekker! en alvast gefeliciteerd met je verjaardag. zondag toch? ben je tegelijk met mijn broertje jarigquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Dames, heren, het was me weer een genoegen, maar ik brei er een eind aan hier
Jij ook gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker! en alvast gefeliciteerd met je verjaardag. zondag toch? ben je tegelijk met mijn broertje jarig
Ik stuur het wel op danquote:
Deal!! Lekker, smurrie in een bubbeltjesfolie-envelopquote:
PM maar en het komt helemaal goedquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Deal!! Lekker, smurrie in een bubbeltjesfolie-envelop
echt, dat hij daar mee komtquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
PM maar en het komt helemaal goed
en nu echt slapen
Ik luister digitaal via m'n tv, ik hoor geen verschilquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
ze zitten lekker met de knoppen te kutten
ja, die had wat tegen ons Ajacieden, maar ik vond dat fanatisme wel wat hebben. Was nooit echt gemeen ofzo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik mis Stijn wel moet ik zeggen. Het was altijd gezellig in de ArenA als hij langs kwam
Ik vind het een triest nummer, dat taalgebruikquote:
mmm, via de webcamstream ging het wel ff raar...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister digitaal via m'n tv, ik hoor geen verschil
+1quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef CindieY het volgende:
Kunnen we het nummer draaien zonder tekst? Dingen als 'mezelluf'
zonder tekst is ie nog best te pruimen denk ik...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:35 schreef Againzender het volgende:
kut nummer dit, waarschijnlijk is Rob ff pissen.
Nee, niet echt...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:35 schreef CindieY het volgende:
Throw your hands in the air voor jezelluf!
Hoogstandje hoor, die tekst.
heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonder tekst is ie nog best te pruimen denk ik...
Idd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
Ahja, de nieuwe vorm van protesteren en handtekeningen verzamelen: lekker lui online
beter dan stenen gooien....quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
Ahja, de nieuwe vorm van protesteren en handtekeningen verzamelen: lekker lui online
juist! gewoon met je honkbalknuppel langs de deur en handtekening afdwingenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:38 schreef CindieY het volgende:
ja, dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:44 schreef TheZapster het volgende:
Fuck de 90's request. Doe mij maar een week van de jaren 80
Nou, nou, nou.... Doe mij maar een 50's/60's/70's/80's week.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:44 schreef TheZapster het volgende:
Fuck de 90's request. Doe mij maar een week van de jaren 80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |