Nou in dit gevalquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:33 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Kinderen die hun moeder gaan vertellen hoe ze erbij moeten lopen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik miste het spraakgebrek van cindy lauper in dat nummer
het is toch twue colows
Like a waaaaaaaaaaaaainbow
one trick pony?quote:
Ah duidelijk... toch jammer dat dat soort jongens het tegenwoordig moeten maken door een talentenjachtquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet bepaald... http://www.youtube.com/user/F79butterflies
Slechte kwaliteit zegquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, dat maakt me blij!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
In kleine kringen is hij al bekend in Engelandquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah duidelijk... toch jammer dat dat soort jongens het tegenwoordig moeten maken door een talentenjacht
Je moet ff op zijn naam(Guy Barzily) youtuben... staan nog wel een paar filmpjes, van betere kwaliteitquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit zeg
Maar hij kán het wel degelijk, het was geen lucky shot
Tja van mij mogen al deze wedstrijdjes wel verboden worden, en al helemaal als het een manier wordt voor artiesten om een podium te krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
In kleine kringen is hij al bekend in Engeland
Tofquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar eens een nette startpost maken
En dit plaatje niet afsnijden
Ghehe, jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof!
Doen we die erin met een overzicht van alle teams
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:04 schreef Studiotje het volgende:
Wat voor titels moeten er eigenlijk in zo'n topic
Ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik Charlie nóg beter vond dan Guy
Stiekem denk ik 'moeten we nou elk seizoen iemand uit het buitenland hebben'.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hoe kan het dat zo'n Guy al 13 jaar in Engeland heeft gewoond en het daar niet gemaakt heeft? Ik bedoel, daar heb je toch veel meer kansen???? Schijnbaar toch niet goed genoeg?
Guy en Charlie Luske zijn wel de enigen die me echt zijn opgevallen.. en die meid van Raffish komt misschien ook wel ver
Engeland is een veel groter land en heeft dus veel meer concurentie. Bovendien moet hij het ook niet van z'n uiterlijk hebben, bijna net zo klein als Van Velzen... daar kom je in Idols achtige programma's ook niet ver mee. Hij zal best in een kroeg piano kunnen spelen maar popster worden is nog even wat anders.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hoe kan het dat zo'n Guy al 13 jaar in Engeland heeft gewoond en het daar niet gemaakt heeft? Ik bedoel, daar heb je toch veel meer kansen???? Schijnbaar toch niet goed genoeg?
Charly is door vanwege zn oom.......net zoals vorig jaar Jennifer doorging vanwege haar broer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Guy en Charlie Luske zijn wel de enigen die me echt zijn opgevallen.. en die meid van Raffish komt misschien ook wel ver
Da's nogal een aanname...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:30 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Charly is door vanwege zn oom.......net zoals vorig jaar Jennifer doorging vanwege haar broer.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's nogal een aanname...
Ik vond Charlie gewoon écht retegoed, die was ook zonder die oom wel doorgegaan lijkt me
De man van Tanja Jess.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef ranja het volgende:
Ik kende die hele Charly niet, is dat ergWaar is hij bekend van? Of z'n oom?
Oh dat verklaart waarom ik hem niet kenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
De man van Tanja Jess.
Boyband (was een musical een aantal jaren terug)
Velvet (boybandje, toen was hij nog heel jong)
The Full Monty, musicalZie foto hieronder.
Oeiquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik het goed begreep beginnen de liveshows pas 2 december en zijn er 4 battlerondes
ik wil guy knuffelenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:37 schreef golfer het volgende:
Lekkere strot wel, die Israëli, Guy.
Jep, het is allemaal érg positiefquote:Op zaterdag 24 september 2011 06:50 schreef female81 het volgende:
-Ik mis tussen al die vriendelijke, correcte mensen één jurylid dat op z'n tijd de botte bijl hanteert, óf juist pijnlijk eerlijk is op zo'n dodelijke, onderkoelde Jerney Kaagman-manier. Zoëen is leuk om erbij te hebben, op voorwaarde dat de persoon in kwestie weet waar hij/zij over praat. Hoewel bij zo'n jurylid wel het risico bestaat dat kandidaten er niet voor zullen kiezen.
En jij die het geloofd.quote:
quote:
Toch vond ik dat van dat 19-jarige ding dat 30+ werd geschat door Ansj en Roel die tegen toeterdame riep 'het enige dat jij nog blaast is de aftocht' wel lolligquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep, het is allemaal érg positiefen zodra de live-shows beginnen is elke kandidaat wérkelijk fantastisch en roept Ansj dan bij Carlo en Irene dat het in de studio echt beter klinkt dan thuis
Oh já, Roel en de aftochtquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:18 schreef Greys het volgende:
Toch vond ik dat van dat 19-jarige ding dat 30+ werd geschat door Ansj en Roel die tegen toeterdame riep 'het enige dat jij nog blaast is de aftocht' wel lollig
Uiterlijk? Dan moeten ze modellen laten zingen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ze miepen wel altijd over uiterlijk, maar dat is het dan ook eigenlijk.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Krijg je toch een boete voor tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Geen Charia in Nederland!Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt? Doe eens normaal man!
![]()
Ja. Ik geloof dit eerder dan de kijkcijfers van Boer zoekt Vrouw. Als je Twitter bekeek dan zag je dat mensen al weken van te voren aan het wachten tot The Voice weer begon, de PR molen draaide weer als een tiet, overal was reclame erover te vinden. Iets wat je bij BzV totaal niet had, bij geen van die dingen zelfs, maar het scoorde wel elke week 5miljoen kijkers... dat geloof ik gewoon niet, dit welquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:17 schreef Nober het volgende:
Waarom zijn er dit soort programma's? Het is namelijk helemaal niet zo dat er een gebrek aan muziek is!
[..]
En jij die het geloofd.
Ik vind Angela wel enigszins in dat plaatje passen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 06:50 schreef female81 het volgende:
Wel genoten gisterenavond. Toch punten van kritiek:
-Net iets té gelikt en opgeblazen allemaal, nogal Amerikaans, geen liefhebber van.
-Ik mis tussen al die vriendelijke, correcte mensen één jurylid dat op z'n tijd de botte bijl hanteert, óf juist pijnlijk eerlijk is op zo'n dodelijke, onderkoelde Jerney Kaagman-manier. Zoëen is leuk om erbij te hebben, op voorwaarde dat de persoon in kwestie weet waar hij/zij over praat. Hoewel bij zo'n jurylid wel het risico bestaat dat kandidaten er niet voor zullen kiezen.
Maar ja, Gordon had in de vorige twee talentenjachten ook al gejureerd.![]()
Ja, de kijkcijfers worden een week later nog aangepast met de On Demand-/terugkijkersquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:31 schreef Razor21 het volgende:
Weet iemand het antwoord op deze vraag die ik binnen kreeg op mijn blog :
geweldige show, worden de mensen die naar programma gemist kijken later ook nog meegeteld?
Je kijkt kennelijk geen publieke omroep, daar was wel promotie voor Boer Zoekt Vrouw, ik heb Yvon ook bij DWDD gezien daarover. Weet niet of BZV bij de eerste uitzending gelijk over de 3 miljoen gaat, maar naar het einde toe was het wel 5 miljoen omdat dan de keuzes gemaakt worden toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Ik geloof dit eerder dan de kijkcijfers van Boer zoekt Vrouw. Als je Twitter bekeek dan zag je dat mensen al weken van te voren aan het wachten tot The Voice weer begon, de PR molen draaide weer als een tiet, overal was reclame erover te vinden. Iets wat je bij BzV totaal niet had, bij geen van die dingen zelfs, maar het scoorde wel elke week 5miljoen kijkers... dat geloof ik gewoon niet, dit wel
Dank je.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, de kijkcijfers worden een week later nog aangepast met de On Demand-/terugkijkers
Ik geloof die van bzv ook wel hoor. Serieus, gisteren was er verder weinig op tv, maar nog wel iets populairs als Flikken en een HP film.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Ik geloof dit eerder dan de kijkcijfers van Boer zoekt Vrouw. Als je Twitter bekeek dan zag je dat mensen al weken van te voren aan het wachten tot The Voice weer begon, de PR molen draaide weer als een tiet, overal was reclame erover te vinden. Iets wat je bij BzV totaal niet had, bij geen van die dingen zelfs, maar het scoorde wel elke week 5miljoen kijkers... dat geloof ik gewoon niet, dit wel
das vast uit de dikke duim gezogen. Sociale bewijskracht, heet dat volgens ene zekere Cialdini. Mensen (die gister niet gekeken hebben) lezen dit en kunnen denken: 'goh, dat was zeker heel spectaculair als er zoveel mensen naar kijken. Moet ik ook maar es voor de buis gaan hangen volgende week'. En hup: zo krijg je meer kijkers.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar los daarvan, ik wantrouw die kijkcijfers, want hoe kan je zien wat iemand kijkt?
Dat gebeurt volgens mij ook al een jaar of 50 zo. Hoewel ik niet weet of er toen al dat soort kastjes bestondenquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:10 schreef UltraR het volgende:
Bepaalde geselecteerde groep heeft een kastje bij de tv staan dat meet waarnaar wordt gekeken. Volgens een wetenschappelijke berekening, inclusief foutmarge, worden dan de totale kijkcijfers bepaald.
Op Twitter zit de jeugdquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:24 schreef iBenny het volgende:
Als je Twitter bekeek dan zag je dat mensen al weken van te voren aan het wachten tot The Voice weer begon
Maar ook buiten Twitter, ed. hoorde ik vrijwel niemand over BzV, alleen dat ze de kijkcijfers zo hoog vonden en dat ze het niet geloofden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op Twitter zit de jeugdBZV trekt alle leeftijden, Mien op de hoek van 70 zit een stuk minder op een talentenjacht te wachten heur
Ik weet niet waar jij komt maar ik hoorde rond die tijd heeel veel mensen over bzvquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ook buiten Twitter, ed. hoorde ik vrijwel niemand over BzV, alleen dat ze de kijkcijfers zo hoog vonden en dat ze het niet geloofden.
Iddquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij komt maar ik hoorde rond die tijd heeel veel mensen over bzv
Ik zou me bijna afvragen of je enkel met leeftijdsgenoten bept dan, want het gaat overal over BZV als de serie bezig isquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ook buiten Twitter, ed. hoorde ik vrijwel niemand over BzV, alleen dat ze de kijkcijfers zo hoog vonden en dat ze het niet geloofden.
Goeie vraagquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben aan het terugkijken, waarom is Milan door
Ik vind hem ook heel engquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie vraagDat hele team van Ansj eigenlijk, maar ja die heeft altijd de leftovers als moeke.
Hij heeft ook echt Staphorst op z'n voorhoofd staanquote:
Nope ben nu met die ene en de saxofoon die ik echt slecht vind. Benieuwd of ze doorgaatquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd wat je van Lennie vindt, C_A? Zover ben je misschien nog niet.
Oke, ik wacht het afquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope ben nu met die ene en de saxofoon die ik echt slecht vind. Benieuwd of ze doorgaat
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:59 schreef UltraR het volgende:
Ik snapte trouwens de grap van Roel niet waar iedereen zo stuk om ging "Je kan naar Marco.. of naar Nick en Simon!’
Van de reclamequote:Op zaterdag 24 september 2011 15:59 schreef UltraR het volgende:
Ik snapte trouwens de grap van Roel niet waar iedereen zo stuk om ging "Je kan naar Marco.. of naar Nick en Simon!’
Het is een beetje jammer dat het hele zooitje nooit compleet is. Volgende week is Benny de hort opquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ben benieuwd naar de rest. Ben wel blij dat ik er volgende week live bij bent, is toch gezelliger kijken met fok erbij
Oh ja, leuke grap idd.quote:
Ik heb het idee dat ik naar Kinderen voor Kinderen zit te luisteren, een piepstemmetje van een 12-jarigequote:Op zaterdag 24 september 2011 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind haar schattig, lief en leuken zo slecht is ze niet
Ik vond dat wel mee vallen eigenlijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik naar Kinderen voor Kinderen zit te luisteren, een piepstemmetje van een 12-jarigeZe kan wel zingen, maar daar heb ik niks aan als het klinkt als een kind.
Uhmz ik ben het ook even kwijtquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
Zag ik gister iemand hier posten over XFA, kon ik niet eens bedenken wie XFA gewonnen had en wie er allemaal aan mee deden, en van VOH weet ik het nog wel
Heb je Angela niet gehoord? Dat meisje van 19 meerdere keren ergens in de 30 noemen, en dat meisje van 17 13 jaar. Als dat niet bot is...quote:Op zaterdag 24 september 2011 06:50 schreef female81 het volgende:
Wel genoten gisterenavond. Toch punten van kritiek:
-Net iets té gelikt en opgeblazen allemaal, nogal Amerikaans, geen liefhebber van.
Maar ja, Gordon had in de vorige twee talentenjachten ook al gejureerd.![]()
Die vond ik ook leuk, leuker dan haar zusquote:
Rochellequote:Op zaterdag 24 september 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz ik ben het ook even kwijtWTF
Mijn god, ik weet het ook niet meer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz ik ben het ook even kwijtWTF
Ik heb altijd een zwak voor Nora gehadquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vond ik ook leuk, leuker dan haar zus
Owjaquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
RochelleAdlisious en nog wat.
Oh jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
RochelleAdlisious en nog wat.
Dat had ik precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
Zag ik gister iemand hier posten over XFA, kon ik niet eens bedenken wie XFA gewonnen had en wie er allemaal aan mee deden, en van VOH weet ik het nog wel
Zeker niet. Dat zat ik de eerste keer al niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
En zitten we weer te wachten op iemand als ben saunders?
Mensen weten inmiddels heus wel wat zo'n talentenshow bij de commerciële inhoudt, dat doen ze namelijk al jaren. Ik snap het nut niet want er is genoeg muziek, elke week komen er nieuwe albums uit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
das vast uit de dikke duim gezogen. Sociale bewijskracht, heet dat volgens ene zekere Cialdini. Mensen (die gister niet gekeken hebben) lezen dit en kunnen denken: 'goh, dat was zeker heel spectaculair als er zoveel mensen naar kijken. Moet ik ook maar es voor de buis gaan hangen volgende week'. En hup: zo krijg je meer kijkers.
Juist, een x-aantal hebben zo'n kastje en aan de hand daarvan bepaald men de kijkcijfers (volgens mij is dat nog bij Pownews geweest). Ik neem dat dus niet zo serieus, maar als anderen dat wel doen moeten ze hun naiviteit lekker in stand houden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:10 schreef UltraR het volgende:
Bepaalde geselecteerde groep heeft een kastje bij de tv staan dat meet waarnaar wordt gekeken. Volgens een wetenschappelijke berekening, inclusief foutmarge, worden dan de totale kijkcijfers bepaald.
Gebeurd dus op basis van een representatieve peiling.
Op basis van deze cijfers bepalen bedrijven waar ze hun reclames willen tonen, en dat zorgt weer voor de prijs die dat moet kosten (marktwerking), dus dat zal heus wel zorgvuldig gebeuren.
Jessica, Pyke, Ed, Sway, Sim'ran, Tim en Tania... En dan mis ik er nog een paarquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat had ik precies hetzelfde!
Zat ik daar: eeeuhm eeeuhm Rolf! Oh en Rochelle! En die drie, euhm, Adlicious. En dat was het wel
Mariekequote:Op zaterdag 24 september 2011 18:00 schreef tdrone het volgende:
Guy is erg goed, Charly ook maar verder nog geen echte kanshebbers imo
Welke symph?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:24 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel er een paar doot zijn waar ik nooit voor gedrukt zou hebben
quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:02 schreef Cee het volgende:
Ik heb besloten eens een blog-entry te wijden aan dit program. Kijken hoe lang ik het volhoud, man wat een werk.Nou ja. Hier is ie dan. 't Is een beetje, eh, lang. Maar feedbacken mag.
knap?!..quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
Wow Guy is wel goed, mooi nummer
Ben nog geen fan, ben benieuwd de volgende keer. Beetje zoetsappig net als ben saunders. Alleen Guy is wel knap
Hij is niet lelijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
knap?!..
smaken verschillen zeggen we dan
quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:02 schreef Cee het volgende:
Ik heb besloten eens een blog-entry te wijden aan dit program. Kijken hoe lang ik het volhoud, man wat een werk.Nou ja. Hier is ie dan. 't Is een beetje, eh, lang. Maar feedbacken mag.
Leuk geschreven.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:02 schreef Cee het volgende:
Mensen die graag net zoveel tijd wil verdoen als mensen die The Voice geen sodemieter aan vinden en toch hier blijven posten. Oh wacht, dat ben jij!quote:
neenquote:Op zondag 25 september 2011 02:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Trouwens die Luske is toch de zoon van die gast uit 'Vrienden voor het leven', die Ed(dy) speelde.
LOL heb hetzelfde gedaan zie linkje in OP onder overige.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:02 schreef Cee het volgende:
die versie van Xander is ook vele malen mooier. Dat gejammer van glennis hoef ik niet te horen.quote:Op zondag 25 september 2011 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Glennis Grace die bij Carlo & Irene zegt dat het een eer is dat 'die meiden' (Nora) het liedje 'afscheid' zingen.
Wat is het toch ook een geval apart, die Glennis, ze is zeker vergeten dat het niet haar nummer is, maar van Xander.![]()
Oh wacht, ze zingt nooit wat anders dan covers
Ah zie daar, wéér een cover.
Ik zat me groen en geel te ergeren!!!quote:Op zondag 25 september 2011 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Glennis Grace die bij Carlo & Irene zegt dat het een eer is dat 'die meiden' (Nora) het liedje 'afscheid' zingen.
Wat is het toch ook een geval apart, die Glennis, ze is zeker vergeten dat het niet haar nummer is, maar van Xander.![]()
Oh wacht, ze zingt nooit wat anders dan covers
Ah zie daar, wéér een cover.
Zeker. Veel netter, intiemer op één of andere manier. Glennis schreeuwt veel te veel.quote:Op zondag 25 september 2011 19:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die versie van Xander is ook vele malen mooier. Dat gejammer van glennis hoef ik niet te horen.
quote:Op zondag 25 september 2011 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zat me groen en geel te ergeren!!!
ZUS!quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:02 schreef Cee het volgende:
Het is lang, ik dacht: god nee.. als ik dat maar doorkom.. maar ik heb het in 1 stuk weggelezen, en wil meerquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:02 schreef Cee het volgende:
tis net idolatry!quote:Op zondag 25 september 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
Ik wilde ook eigenlijk een kort stuk schrijven maar dacht 'ach wat, als ik ze stuk voor stuk doe dan ben ik toch niet zo heel lang bezig.'Ik denk dat ik probeer wekelijks een stukje te schrijven maar dan wel korter. Dus gewoon de highlights en niet de Milans en de Mariekes.
Gewoon zo laten zoals het is, is prima.quote:Op zondag 25 september 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
Ik wilde ook eigenlijk een kort stuk schrijven maar dacht 'ach wat, als ik ze stuk voor stuk doe dan ben ik toch niet zo heel lang bezig.'Ik denk dat ik probeer wekelijks een stukje te schrijven maar dan wel korter. Dus gewoon de highlights en niet de Milans en de Mariekes.
Super!quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:02 schreef Cee het volgende:
echt een diepe buiging voor je blogquote:Op zondag 25 september 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
ik was serieus een beetje talentenjachten moe, maar dit is wel weer een supertof seizoen (nu al)quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 11:00 schreef UltraR het volgende:
Hoe was dat vorig jaar? (Ik heb overigens hem gewoon weer helemaal zitten kijken. Ben verslaafd denk ik).
SPOILER: KijkcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^quote:Op maandag 26 september 2011 14:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was serieus een beetje talentenjachten moe, maar dit is wel weer een supertof seizoen (nu al)
quote:Op maandag 26 september 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]Herhalingen doel ik dan dus op.SPOILER: KijkcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
Ik neem aan dat je die Iron Maiden coverbandzanger bedoelt? Ik denk dat hij in 't Iron Maiden-coveren goed is (of ja, in ieder geval redelijk) en dat het de productie vervolgens wel leuk leek hem mee te laten doen. Mooie bonus was vervolgens dat hij een kansloos nummer uitzocht. Of misschien wel toegewezen kreeg.quote:Op maandag 26 september 2011 23:39 schreef tdrone het volgende:
waarom mocht die gast met zijn piepstem eigenlijk meedoen, ik kan me niet voorstellen dat ze geen betere hebben kunnen vinden.
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef UltraR het volgende:
Het is echt erg met me. Ik vier mijn verjaardag vanmiddag zodat ik vanavond voor de tv kan zitten!
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef UltraR het volgende:
Het is echt erg met me. Ik vier mijn verjaardag vanmiddag zodat ik vanavond voor de tv kan zitten!
tssk tsskquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef UltraR het volgende:
(Nog) gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef UltraR het volgende:
Hoera! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:30 schreef UltraR het volgende:
Staat hier ook klaar! Daar ga ik op een Wendy-van-Dijk-manier van genieten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:07 schreef Studiotje het volgende:
Het snaaispul voor vanavond is binnen, ik hou het weer gerelateerdeen bak Ben & Jerry's
quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:07 schreef Studiotje het volgende:
Het snaaispul voor vanavond is binnen, ik hou het weer gerelateerdeen bak Ben & Jerry's
ach, club tv tot 20:00 dan een half uur heracles - graafscapquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:02 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen voetbaltv en de gasten bij DWDD straks lijken me niet echt leuk.
Oh wat gaan we er van genietuh!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:56 schreef Livra het volgende:
[..]
Staat hier ook klaar! Daar ga ik op een Wendy-van-Dijk-manier van genieten.
Hoe leuk is dat!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:56 schreef Livra het volgende:
[..]
hoe cool is dat! Lekker genietuhhh schatjuhquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:56 schreef Livra het volgende:
[..]
quote:
Allemaal mn favoriete programma'squote:De succesvolle talentenjacht The Voice of Holland van RTL4 is genomineerd voor de Gouden Televizier-Ring 2011.
Ook Voetbal International (RTL7) en het AVRO-programma Wie is de mol? zijn kanshebbers, maakte de AVRO vrijdag bekend.
Wie is de Mol is al voor de 80ste keer genomineerd ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal mn favoriete programma's
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wie is de Mol is al voor de 80ste keer genomineerd ofzoVoetbal International is kansloos en TVOH
Ejjjjjjjjjj, maar je bent al hierquote:
eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ejjjjjjjjjj, maar je bent al hier
gewoon kijken!!!quote:
Niet, omdat het vorige week tegenviel, wel, omdat het wellicht nu ik er weinig van verwacht wel meevaltquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou je niet gaan kijken en waarom wel
Ik vond het vorige week juist niet tegenvallenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Niet, omdat het vorige week tegenviel, wel, omdat het wellicht nu ik er weinig van verwacht wel meevalt
Je gaat maar mooi kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Niet, omdat het vorige week tegenviel, wel, omdat het wellicht nu ik er weinig van verwacht wel meevalt
Nee, ik ook niet. Ben benieuwd hoe het nu gaat zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het vorige week juist niet tegenvallen
jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Zitten Benny en Pat er nog in? Dat Last Man?
wow, wat goed zeg!quote:
op 101tv is hetquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat op tv zou zijn, maar heb nog niets gezien
nee het is een flutprogrammaquote:
ik mis alleen mijn wijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:36 schreef douche-eendje het volgende:
Laptoppie op schoot, kom maar op
Ik heb een heel handig tafeltje voor mijn laptopquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:36 schreef douche-eendje het volgende:
Goed plan, ga ik ook een doen, tot zoquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:36 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:36 schreef bianca en michael het volgende:
Veel plezier allemaal, ik lurk weer fijn mee.
Gezellig whiskquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed plan, ga ik ook een doen, tot zo
Ik nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een heel handig tafeltje voor mijn laptop
ooow vertel!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een heel handig tafeltje voor mijn laptop
graag!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik zoek het tafeltje even op, is van Ikea.
tis vooral zn hoofd eigenlijk, een beetje opgeblazenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:37 schreef Karina het volgende:
Ja begin nou maar. En wat is Marco dik zeg.
aah ok, en die doe je dan tussen je benen zetten ofzo?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Nou ging sneller dan ik dacht, Deze
[ afbeelding ]
He, die mishandel ik ook zo nu en dan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga eerst maar verhuizen en afscheid nemen van mn ikeahoogslaperquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Welke wortel?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:39 schreef D. het volgende:
Volgens mij heeft ie net een wortelbehandeling gehad
zo praat hij wel jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:39 schreef D. het volgende:
Volgens mij heeft ie net een wortelbehandeling gehad
Ja ik zit op de bank en dat tafeltje staat voor me met de laptop erop, hardstikke handig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
aah ok, en die doe je dan tussen je benen zetten ofzo?
Hij is aan het fluisterenquote:
Jim B 2.0quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |