Nou in dit gevalquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:33 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Kinderen die hun moeder gaan vertellen hoe ze erbij moeten lopen.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik miste het spraakgebrek van cindy lauper in dat nummer
het is toch twue colows
Like a waaaaaaaaaaaaainbow
one trick pony?quote:
Ah duidelijk... toch jammer dat dat soort jongens het tegenwoordig moeten maken door een talentenjachtquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet bepaald... http://www.youtube.com/user/F79butterflies
Slechte kwaliteit zegquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh, dat maakt me blij!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
In kleine kringen is hij al bekend in Engelandquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah duidelijk... toch jammer dat dat soort jongens het tegenwoordig moeten maken door een talentenjacht
Je moet ff op zijn naam(Guy Barzily) youtuben... staan nog wel een paar filmpjes, van betere kwaliteitquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit zeg
Maar hij kán het wel degelijk, het was geen lucky shot
Tja van mij mogen al deze wedstrijdjes wel verboden worden, en al helemaal als het een manier wordt voor artiesten om een podium te krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
In kleine kringen is hij al bekend in Engeland
Tofquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar eens een nette startpost maken
En dit plaatje niet afsnijden
Ghehe, jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof!
Doen we die erin met een overzicht van alle teams
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:04 schreef Studiotje het volgende:
Wat voor titels moeten er eigenlijk in zo'n topic
Ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:03 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik Charlie nóg beter vond dan Guy
Stiekem denk ik 'moeten we nou elk seizoen iemand uit het buitenland hebben'.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hoe kan het dat zo'n Guy al 13 jaar in Engeland heeft gewoond en het daar niet gemaakt heeft? Ik bedoel, daar heb je toch veel meer kansen???? Schijnbaar toch niet goed genoeg?
Guy en Charlie Luske zijn wel de enigen die me echt zijn opgevallen.. en die meid van Raffish komt misschien ook wel ver
Engeland is een veel groter land en heeft dus veel meer concurentie. Bovendien moet hij het ook niet van z'n uiterlijk hebben, bijna net zo klein als Van Velzen... daar kom je in Idols achtige programma's ook niet ver mee. Hij zal best in een kroeg piano kunnen spelen maar popster worden is nog even wat anders.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hoe kan het dat zo'n Guy al 13 jaar in Engeland heeft gewoond en het daar niet gemaakt heeft? Ik bedoel, daar heb je toch veel meer kansen???? Schijnbaar toch niet goed genoeg?
Charly is door vanwege zn oom.......net zoals vorig jaar Jennifer doorging vanwege haar broer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:50 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Guy en Charlie Luske zijn wel de enigen die me echt zijn opgevallen.. en die meid van Raffish komt misschien ook wel ver
Da's nogal een aanname...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:30 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Charly is door vanwege zn oom.......net zoals vorig jaar Jennifer doorging vanwege haar broer.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's nogal een aanname...
Ik vond Charlie gewoon écht retegoed, die was ook zonder die oom wel doorgegaan lijkt me
De man van Tanja Jess.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef ranja het volgende:
Ik kende die hele Charly niet, is dat ergWaar is hij bekend van? Of z'n oom?
Oh dat verklaart waarom ik hem niet kenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:55 schreef Greys het volgende:
De man van Tanja Jess.
Boyband (was een musical een aantal jaren terug)
Velvet (boybandje, toen was hij nog heel jong)
The Full Monty, musicalZie foto hieronder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |