Veel lol en plezierquote:Op woensdag 21 september 2011 21:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Een avond met leuke mensen
wat valt er nog meer te wensen
Mjaquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
boleropower is een ondergewaardeerde user
Ooit gaf een meisje bij mij op de basisschool een presentatie over haar hamstersquote:Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef Intronic het volgende:
Eens met TT. Morgen presentatie geven, alweer.
Jij bent overgewaardeerd.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
boleropower is een ondergewaardeerde user
Compleet met gaskamers en stroomdraad?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooit gaf een meisje bij mij op de basisschool een presentatie over haar hamsters
Serieus dat hok zag er uit als een concentratie kamp
Net zoals jij.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
boleropower is een onderovergewaardeerde user
open een polquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Maandag: coban kwam te laat, miste 2 lessen.
Dinsdag: vrij
Woensdag: coban kwam te laat, miste 1 les.
Donderdag: ? Wie zegt dat ik te laat kom?
Ik zeg ja.
10 Euro op ja!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Ik zeg ja.
Maandag: Rezania versliep zich 'per ongeluk' en miste een proefwerk.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Ik zeg ja.
Lijkt op mijn schema, alleen dan dat ik elke ochtend vrij ben, en het alsnog presteer om 's middags te laat te komen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Ik zeg ja.
Ik zeg nee ik heb vertrouwen in jouquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Ik zeg ja.
ik hoop dat jouw computer crashtquote:
Alleen dat ontbrak nogquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Compleet met gaskamers en stroomdraad?
Poll: Komt coban donderdag te laat?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef coban het volgende:
Ik kan geen pol maken op ipod
@bolero: krijg ik 10 euro
Ik begin ook altijd rond 12 ofzoquote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lijkt op mijn schema, alleen dan dat ik elke ochtend vrij ben, en het alsnog presteer om 's middags te laat te komen.
Verkapte doodsverwensing dit!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik hoop dat jouw computer crasht
Hey was mij idee ik heb net eentje gemaaktquote:Op woensdag 21 september 2011 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Poll: Komt coban donderdag te laat?
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lief maar de realiteit is toch echt andersquote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zeg nee ik heb vertrouwen in jou
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing dit!
Sneller zijn jongedamequote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hey was mij idee ik heb net eentje gemaakt
Pech gehad, moet je maar sneller zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hey was mij idee ik heb net eentje gemaakt
Lag je internet er maar eens uit!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn realiteit kent geen tijd!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef coban het volgende:
[..]
Lief maar de realiteit is toch echt anders
Als je op tijd komt anders niet! En dan mag je die 10 euro nog persoonlijk komen afhalen! En kom je te laat heb ik gelijk krijg ik het he!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef coban het volgende:
Ik kan geen pol maken op ipod
@bolero: krijg ik 10 euro
Hier gaat hij vast een TR voor plegenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]GEWOON EEN COMPLOT JEGENS JOU WANT KUTUSER
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]origineler zijn jongeman
Ah, dan ben ik daar niet de enige inquote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik begin ook altijd rond 12 ofzoalleeen morgen moet ik 6uur opstaN
Dat is vaak in de nacht.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lag je internet er maar eens uit!
quote:
Ja oke.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Als je op tijd komt anders niet! En dan mag je die 10 euro nog persoonlijk komen afhalen! En kom je te laat heb ik gelijk krijg ik het he!
Ruilen? Pliez?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik daar niet de enige inMijn vroegste dag is maandag, om 11:00, mijn laatste dag was vandaag, 14:00
BETER GOED GEKOPIEERD DAN SLECHT VERZONNEN HE. DUS NOU IK BEN NU BETER HIER IN DAG MATTIE A BEZEM A ZEMMELquote:Op woensdag 21 september 2011 21:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
EWA SMATJE WAT DOE JE MIJN WOORDJE PAKKEN.
Een los woord claimen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
EWA SMATJE WAT DOE JE MIJN WOORDJE PAKKEN.
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef Boterbartje het volgende:
Plastic zak maakt voor alles een Topic Report
De reden voor dit is zijn hersencellen tekort
De meeste users mogen hem niet vanwege zijn TR gedrag
Vandaar dit rijmende beklag
Nice.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef Boterbartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Mooi en treffend.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nice.
Wat een mooien gedichtjen
ik denk dat ik voor u zwichtjen
vind je mijn rijmpjen mooi
zullen we dan spelen in het hooiik wil wel met jou in het hooi spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Whahha lolquote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wil wel met jou in het hooi spelen
Smooth.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wil wel met jou in het hooi spelen
Ik kan er niks aan doen dat er zoveel bagger op FOK! wordt gepost.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ok, ik moet voor vrijdag nog even een complete site + CMS in elkaar flansen, en dan contact opnemen met het bedrijf, voor een afspraak volgende week. Dan is er overleg over de hele communitysite die ik er nog bij moet maken, + interactieve shizzle, social media en bende. En dan eh, ja, dat was het wel even voor deze week.quote:
Jawel hoor, gewoon niet meer posten.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat er zoveel bagger op FOK! wordt gepost.
Heb het wel gebruik het alleen nooit!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ja oke.
Mensen die geen internetbankieren hebben![]()
Is niks joh, doe ik zoquote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, ik moet voor vrijdag nog even een complete site + CMS in elkaar flansen, en dan contact opnemen met het bedrijf, voor een afspraak volgende week. Dan is er overleg over de hele communitysite die ik er nog bij moet maken, + interactieve shizzle, social media en bende. En dan eh, ja, dat was het wel even voor deze week.
Wat moet ik doen?
Je kan beginnen met niet FOK!ken.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, ik moet voor vrijdag nog even een complete site + CMS in elkaar flansen, en dan contact opnemen met het bedrijf, voor een afspraak volgende week. Dan is er overleg over de hele communitysite die ik er nog bij moet maken, + interactieve shizzle, social media en bende. En dan eh, ja, dat was het wel even voor deze week.
Wat moet ik doen?
De overheid gebruikt het wel elke dag om je te controleren.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Heb het wel gebruik het alleen nooit!
Smoesjesquote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Heb het wel gebruik het alleen nooit!
Ik hoop dat ze er hun voordeel mee doenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De overheid gebruikt het wel elke dag om je te controleren.
Adem in....adem uitquote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat moet ik doen?
Ja ik moet kapotveel doen mr doe alleen geen flikker.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Wat een leven hebben jullie, Ik moet deze week aanwezig zijn op school
mijn bank zit heul lekkerquote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, oké. Mag ik dan de rest van de week bankhangen?
Met plastic zak heb ik niet anders dan medelijdenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat er zoveel bagger op FOK! wordt gepost.
Nee, dat is geen optie.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan beginnen met niet FOK!ken.
Hoezo herken ik mezelf hierin!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik moet kapotveel doen mr doe alleen geen flikker.
Ik leef (nog) wel, maar deadlines zijn niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Adem in....adem uit
Wij hebben geen bankquote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
mijn bank zit heul lekker
Prachtig gewoon!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Met plastic zak heb ik niet anders dan medelijden
Hij weet niet hoe hij een nieuw onderwerp moet aansnijden
Vandaar dat deze ras-autist blijft jammeren over anderen
Terwijl hij zelf zou moeten veranderen
Beste plastic zak, jij hebt een bord voor je kop
Donder nu gewoon op
Of blijf gezellig bij ons op het forum
Maar wat dacht je dan van een bagger-post-quotum?
Plastic zak rijmt op appelgebak
Wie maakt mijn hw dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, oké. Mag ik dan de rest van de week bankhangen?
Hehe, die is wel goed ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Donder nu gewoon op
Aahwww * PamSwynfordDeBeaufort Troost BBQquote:Op woensdag 21 september 2011 21:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wij hebben geen bankDat is echt een gemis.
Ja, ik bedoel, er zijn een paar dingen die ik mezelf verplicht, die gewoon een levensbehoefte zijn voor mij. FOK! is daar één van..quote:
quote:
Bedankt bedankt enzoquote:
Lotgenoten man. Lotgenoten.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Hoezo herken ik mezelf hierin!
Waarom opeens die haat?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Donder nu gewoon op
Bakje kibbeling gaat er zo nu en dan wel in ja, maar het helpt me niet met mijn opdrachten enzo, best teleurstellend.quote:
voor een fokker is fokken de zuurstof des levens.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, er zijn een paar dingen die ik mezelf verplicht, die gewoon een levensbehoefte zijn voor mij. FOK! is daar één van..
Kibbeling nog tot vis durven te rekenen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bakje kibbeling gaat er zo nu en dan wel in ja, maar het helpt me niet met mijn opdrachten enzo, best teleurstellend.
Honger krijg ik van je post. Honger.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bakje kibbeling gaat er zo nu en dan wel in ja, maar het helpt me niet met mijn opdrachten enzo, best teleurstellend.
Oh, ik dacht dat je dat niet had.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Aahwww * PamSwynfordDeBeaufort Troost BBQ
Wat is deze?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Het is vrijdag vrijdag vrijdag gisteren was het donderdag morgen zaterdag daarna zondag
Ik wil graag mijn diploma halen he. Niet zakken.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dat niet had.
Maar dat kunnen we P_z wel laten doen, die heeft toch niks beters te doen.
FOK!ken toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij heeft nog minder te doen dan mij heb ik het ideequote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg. Een uur niet FOK!en is een uur niet leven.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
voor een fokker is fokken de zuurstof des levens.
Omdat jij gewoon vervelend bent en overal over zeurt en TR's maaktquote:
Zo'n meisje op internet leert mij de dagen van de week in het engels. Nu probeer ik het te herhalen zodat ik het niet vergeet.quote:
Ik heb een shirt met de dagen van de week in het Engels er op, had ik aan tijdens mijn Engels examen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef coban het volgende:
[..]
Zo'n meisje op internet leert mij de dagen van de week in het engels. Nu probeer ik het te herhalen zodat ik het niet vergeet.
Oke, maar het is nog maar woensdagquote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef coban het volgende:
[..]
Zo'n meisje op internet leert mij de dagen van de week in het engels. Nu probeer ik het te herhalen zodat ik het niet vergeet.
Een dag niet gefokt, is een dag niet geleefd.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg. Een uur niet FOK!en is een uur niet leven.
Weer een pareltje.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon vervelend bent en overal over zeurt en TR's maakt
Daarom voel ik me tot deze acties genoodzaakt
Misschien kom je in de verleiding te veranderen
Dat zou jou FOK!status bevorderen
we waren toch matties?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon vervelend bent en overal over zeurt en TR's maakt
Daarom voel ik me tot deze acties genoodzaakt
Misschien kom je in de verleiding te veranderen
Dat zou jou FOK!status bevorderen
Ja, koolvis. Ik ben verder geen visfan.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kibbeling nog tot vis durven te rekenen.
Ik nu ook, maar dan van jouw post. Bedankt hé.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Honger krijg ik van je post. Honger.
Oja, da's waar ook. LH heeft ook weinig te doen lees ik net, die kan het dan vast wel opknappen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn diploma halen he. Niet zakken.
Da's waar, dat kun je niet aan de kant leggen voor huiswerk natuurlijk.quote:
Daar lijkt het wel op idd.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij heeft nog minder te doen dan mij heb ik het idee
JA NU WIL JE DAT WEL MAAR EERST WEL TR MAKEN ENZO HE?quote:
Die zocht ik idd.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Een dag niet gefokt, is een dag niet geleefd.
Ik trek iedereen mee in mijn hongerspiraal. Mijn excuses.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik krijg nu trek had het niet gepost!
En ze vonden het nog niet eens spiekmateriaal!quote:
Wacht wat?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef coban het volgende:
OMG IK BN HELEMAAL VERGETM
Ik ben blauw![]()
Jullie zijn mijn onderdanen
Dat zeg ik wij zitten op dezelfde hoogte jweetzquote:
Lol wut?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef coban het volgende:
OMG IK BN HELEMAAL VERGETM
Ik ben blauw![]()
Jullie zijn mijn onderdanen
No shitquote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ze vonden het nog niet eens spiekmateriaal!
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dat zeg ik wij zitten op dezelfde hoogte jweetz
jelly smeer ik op mn broodquote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
U jelly ?[ afbeelding ]
Jij aan de hosselcultuur?quote:
18 sec.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef Boterbartje het volgende:
Wut? Ik snap er neits meer van?
113859303 lettersquote:Op woensdag 21 september 2011 22:02 schreef Dalando het volgende:
Waarom lezen jullie mijn verhaal niet?
Soldaat knatsemeluts
Make lovequote:Op woensdag 21 september 2011 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Not hustling, just spreading the love
bij de aldi hebben ze peren nectarquote:
Precies.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Make love![]()
Not war
dat is die baas met die phonepranks toch?quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat is die baas met die phonepranks toch?
GTSTquote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef Boterbartje het volgende:
godver wat is GTST ongeloofwaardig zeg
Idd. Ze snappen er niks vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Vertel.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef Boterbartje het volgende:
godver wat is GTST ongeloofwaardig zeg
Wel als je niet van bier houd.quote:
Oorlog is goed voor natuurlijke selectie!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Make love![]()
Not war
Dus Nederland is nu in ene een bierland?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niet hier komen wonen![]()
Tevens toffe muziek:
Gewoon van de trap af duwen!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Boterbartje het volgende:
Gewoon nu moet charlie faken alsof ze zwanger is terwijl rikki zwanger is want rikki wil geen kind maar is al 25 weken (!) zwanger zonder het te hebben gemerktdus kan geen abortus en ditdat. wat een bullshit is dat toch?
Dan moet charlie eerst een zwangerschap faken en daarna doen alsof dat kind van haar is
Net of dat natuurlijk is. Geen enkel mens is sterker dan een atoombom.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oorlog is goed voor natuurlijke selectie!
Klinkt als een lastige situatie.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Boterbartje het volgende:
Gewoon nu moet charlie faken alsof ze zwanger is terwijl rikki zwanger is want rikki wil geen kind maar is al 25 weken (!) zwanger zonder het te hebben gemerktdus kan geen abortus en ditdat. wat een bullshit is dat toch?
Dan moet charlie eerst een zwangerschap faken en daarna doen alsof dat kind van haar is
Toen ik keek was Rikki zelf nog een babyquote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Boterbartje het volgende:
Vuile hippie!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Make love![]()
Not war
Ho ho, ik had het over de streek hier, niet heel Nederlandquote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus Nederland is nu in ene een bierland?Laatste keer dat ik checkte was het meer een kaas- en tulpenland.
Ik heb het dan ook niet over een kernoorlog.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Net of dat natuurlijk is. Geen enkel mens is sterker dan een atoombom.
Dus de evolutie kan dr niet tegenop hoor.
En welke streek is dat?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vuile hippie!
Zegt de persoon met een Pink Floyd tattoo
[..]
Ho ho, ik had het over de streek hier, niet heel Nederland
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geef eens een post van hem? Kan ik 'm meteen blocken.
Heb jij een pink floyd tattoo ?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vuile hippie!
Zegt de persoon met een Pink Floyd tattoo
[..]
Ho ho, ik had het over de streek hier, niet heel Nederland
okquote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over een kernoorlog.
[..]
En welke streek is dat?
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over een kernoorlog.
[..]
En welke streek is dat?
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Idd. Ze snappen er niks vanPrecies, ze zien door de bomen het bos niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, pauperig he?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Heb jij een pink floyd tattoo ?
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies, ze zien door de bomen het bos niet meer.HAHAHAHAHAH jij bent echt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja...quote:
Waar
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Jij vind volgensmij iedere ban terechtquote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omdat ik de reden van zijn ban terecht vond.
Ahgossiequote:Op woensdag 21 september 2011 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
Pff wat nu ik snap er niets van![]()
Kut GTST
Rechterbovenarm, om te compenseren heb ik een Rune op m'n andere armquote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH jij bent echt leuk![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ja...
Waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt toch best mee? Redelijk abstract imho.
Hihi.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH jij bent echt leuk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rechterbovenarm, om te compenseren heb ik een Rune op m'n andere armohja dat gaat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt toch best mee? Redelijk abstract imho.
Is dat vet of een beetje spiermassa daaro ?
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Nein.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij vind volgensmij iedere ban terecht
Hoezo volg je het dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
Pff wat nu ik snap er niets van![]()
Kut GTST
Spiermassa, ik weeg net geen 60 kilo en m'n BMI hangt aan het minimumquote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ohja dat gaat wel.
Is dat vet of een beetje spiermassa daaro ?
Weetje wat het is.. lorena, charlie enzo zijn lekker en gewoon. chicks praten altijd over GTST als je erover meepraat waarderen ze dat enzo. En gewoon dat slechte acteerwerk en alles is gewoon lachenquote:
Meestal als ik wegloop is iedereen aan pagina of 12 verder, valt nog mee dusquote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef BoleroPower het volgende:
Dit is niet te best als je het ff niet volgt loop je weer 50 post's achter!
ja gaat rap enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef BoleroPower het volgende:
Dit is niet te best als je het ff niet volgt loop je weer 50 post's achter!
Hoe lang ben jij dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Spiermassa, ik weeg net geen 60 kilo en m'n BMI hangt aan het minimum
Jij kijkt geloof ik alleen maar voor Lucas en Edwin.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weetje wat het is.. lorena, charlie enzo zijn lekker en gewoon. chicks praten altijd over GTST als je erover meepraat waarderen ze dat enzo. En gewoon dat slechte acteerwerk en alles is gewoon lachen
haha okquote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Spiermassa, ik weeg net geen 60 kilo en m'n BMI hangt aan het minimum
eh nee.. lucas zie je soberzo nie want die ligt in coma en die edwin is gewoon hetero irlquote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan?
[..]
Je kijkt geloof ik alleen maar voor Lucas en Edwin.
Ja ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
eh nee.. lucas zie je soberzo nie want die ligt in coma en die edwin is gewoon hetero irl![]()
maar nu gewoon beetje volgen enzo. soms best wel spannond
Dat vraag ik me toch af.quote:
1 2 3 4 5 6 | function updatediv(){ $.get('engine.php', function(data) { $('#div').html(data); }); setTimeout(updatediv, 1000); } |
Wat is deze een serieus antwoord van Lompehork op mij! had wel verwacht dat ik ook wel op jou negeer lijst stond!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meestal als ik wegloop is iedereen aan pagina of 12 verder, valt nog mee dus
JONGEquote:
Welnee, niemand staat op mijn negeerlijst, dat leest kutquote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Wat is deze een serieus antwoord van Lompehork op mij! had wel verwacht dat ik ook wel op jou negeer lijst stond!
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JONGE
Ik val toch op meisjes enzo dus
quote:
Ja man is heus enzo ik heb wel eens een meisje gekustquote:
Mja, heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Snelle spijsvertering. Ik eet alles wat los en vast zit, maar sport ook veel.
Sorry, ik sla al pagga op een foto van Itronic.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rezania fapt elke avond op een foto van mij
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja man is heus enzo ik heb wel eens een meisje gekust
quote:
En hoe was datquote:Op woensdag 21 september 2011 22:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja man is heus enzo ik heb wel eens een meisje gekust
Wie is Itronic?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, ik sla al pagga op een foto van Itronic.
[..]
[..]
Renzania fapt op mannenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rezania fapt elke avond op een foto van mij
Dat is inderdaad ook nietsquote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, heb ik ook hoor.Eigenlijk '"wtf" ik voor niks. 2.05 en 83kg, dus tsja.
Leugens!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, ik sla al pagga op een foto van Itronic.
[..]
[..]
Die ene user met die rooie ui als UI, of heet hij anders?quote:
Wat voor een zak heeft die kerel wel nietquote:Op woensdag 21 september 2011 22:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Renzania fapt op mannen
Hij vult wel 50 kannen
Met die witte goedje
Haalt hij een wit voetje
GOOOO RENZANIA![]()
Het is Intronicquote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die ene user met die rooie ui als UI, of heet hij anders?
Nou weetje ik doe nou rustig aan want een tijdje geleden begon ik zelfs gevaarlijk in de buurt van "teveel meisjes, slecht imago" te komen dus zodoendequote:
Neem gewoon de chrome plugin superhandig man!quote:
Gebruik chrome en mijn extentie, dan heb je geen problemenquote:
daar kijk ik nooitquote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bovenaan de lijst met Actieve Topics. Immer.
Ja lul je der maar uutquote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou weetje ik doe nou rustig aan want een tijdje geleden begon ik zelfs gevaarlijk in de buurt van "teveel meisjes, slecht imago" te komen dus zodoende
En ik bedoelde dat echt niet zoals meisjes gebruiken maar als het gewoon kan enzo! Achja
ja wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gebruik chrome en mijn extentie, dan heb je geen problemen
Die van mij?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neem gewoon de chrome plugin superhandig man!
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Renzania fapt op mannen
Hij vult wel 50 kannen
Met die witte goedje
Haalt hij een wit voetje
GOOOO RENZANIA![]()
Nee hoor, gewoon de waarhied.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook nietsnog wel gezond volgens mij.
[..]
Leugens!
Een grote en ik ben er trots op!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat voor een zak heeft die kerel wel niet
komt er een knopje rechtsbovenaan te staan die waar als je op klikt je direct naar het nieuste topic stuurt.quote:
Ja deze>quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
Even voor de herhaling, er zit geen n in de eerste lettergreep van mijn username.![]()
[..]
Nee hoor, gewoon de waarhied.
[..]
Een grote en ik ben er trots op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
ik zal hetwel even proberenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
komt er een knopje rechtsbovenaan te staan die waar als je op klikt je direct naar het nieuste topic stuurt.
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja lul je der maar uut
WAAR IS ONS ALLES BEHALVE GELIEFDE P_Z OM EEN TR TE MACHEN OOK AL WORDT DAT NIET GEWAARDEERD DOOR DE MODS.quote:
Waarom ook zo'n kutusernamequote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
Even voor de herhaling, er zit geen n in de eerste lettergreep van mijn username.![]()
[..]
Nee hoor, gewoon de waarhied.
[..]
Een grote en ik ben er trots op!
Ik ga er eens aan beginnen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Dalando het volgende:
Intronic, heb je mijn verhaaltje al gelezen?![]()
Soldaat knatsemeluts
Dat zeggen heel veel mannen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee was wel chill maar uiteindelijk zijn meisjes die eerst leuk waren naderhand ook gewoon simpel, oppervlakkig, gewoontjes en saai of dom. C'est la vie; ik ben nog niet een 'leukleuk' meisje tegengekomen
Omdat het kan!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom ook zo'n kutusername
Kan hij er weer op fappen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef Hooidraad het volgende:
Heel wat TR's te versturen voor die zak.
Ik mag geen TR maken van lapo-huntersquote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAAR IS ONS ALLES BEHALVE GELIEFDE P_Z OM EEN TR TE MACHEN OOK AL WORDT DAT NIET GEWAARDEERD DOOR DE MODS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |