Spiermassa, ik weeg net geen 60 kilo en m'n BMI hangt aan het minimumquote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ohja dat gaat wel.
Is dat vet of een beetje spiermassa daaro ?
Weetje wat het is.. lorena, charlie enzo zijn lekker en gewoon. chicks praten altijd over GTST als je erover meepraat waarderen ze dat enzo. En gewoon dat slechte acteerwerk en alles is gewoon lachenquote:
Meestal als ik wegloop is iedereen aan pagina of 12 verder, valt nog mee dusquote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef BoleroPower het volgende:
Dit is niet te best als je het ff niet volgt loop je weer 50 post's achter!
ja gaat rap enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef BoleroPower het volgende:
Dit is niet te best als je het ff niet volgt loop je weer 50 post's achter!
Hoe lang ben jij dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Spiermassa, ik weeg net geen 60 kilo en m'n BMI hangt aan het minimum
Jij kijkt geloof ik alleen maar voor Lucas en Edwin.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weetje wat het is.. lorena, charlie enzo zijn lekker en gewoon. chicks praten altijd over GTST als je erover meepraat waarderen ze dat enzo. En gewoon dat slechte acteerwerk en alles is gewoon lachen
haha okquote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Spiermassa, ik weeg net geen 60 kilo en m'n BMI hangt aan het minimum
eh nee.. lucas zie je soberzo nie want die ligt in coma en die edwin is gewoon hetero irlquote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan?
[..]
Je kijkt geloof ik alleen maar voor Lucas en Edwin.
Ja ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
eh nee.. lucas zie je soberzo nie want die ligt in coma en die edwin is gewoon hetero irl![]()
maar nu gewoon beetje volgen enzo. soms best wel spannond
Dat vraag ik me toch af.quote:
| 1 2 3 4 5 6 | function updatediv(){ $.get('engine.php', function(data) { $('#div').html(data); }); setTimeout(updatediv, 1000); } |
Wat is deze een serieus antwoord van Lompehork op mij! had wel verwacht dat ik ook wel op jou negeer lijst stond!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meestal als ik wegloop is iedereen aan pagina of 12 verder, valt nog mee dus
JONGEquote:
Welnee, niemand staat op mijn negeerlijst, dat leest kutquote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Wat is deze een serieus antwoord van Lompehork op mij! had wel verwacht dat ik ook wel op jou negeer lijst stond!
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JONGE
Ik val toch op meisjes enzo dus
quote:
Ja man is heus enzo ik heb wel eens een meisje gekustquote:
Mja, heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Snelle spijsvertering. Ik eet alles wat los en vast zit, maar sport ook veel.
Sorry, ik sla al pagga op een foto van Itronic.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rezania fapt elke avond op een foto van mij
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja man is heus enzo ik heb wel eens een meisje gekust
quote:
En hoe was datquote:Op woensdag 21 september 2011 22:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja man is heus enzo ik heb wel eens een meisje gekust
Wie is Itronic?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, ik sla al pagga op een foto van Itronic.
[..]
[..]
Renzania fapt op mannenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rezania fapt elke avond op een foto van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |