Prachtig gewoon!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Met plastic zak heb ik niet anders dan medelijden
Hij weet niet hoe hij een nieuw onderwerp moet aansnijden
Vandaar dat deze ras-autist blijft jammeren over anderen
Terwijl hij zelf zou moeten veranderen
Beste plastic zak, jij hebt een bord voor je kop
Donder nu gewoon op
Of blijf gezellig bij ons op het forum
Maar wat dacht je dan van een bagger-post-quotum?
Plastic zak rijmt op appelgebak
Wie maakt mijn hw dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, oké. Mag ik dan de rest van de week bankhangen?
Hehe, die is wel goed ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Donder nu gewoon op
Aahwww * PamSwynfordDeBeaufort Troost BBQquote:Op woensdag 21 september 2011 21:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wij hebben geen bankDat is echt een gemis.
Ja, ik bedoel, er zijn een paar dingen die ik mezelf verplicht, die gewoon een levensbehoefte zijn voor mij. FOK! is daar één van..quote:
quote:
Bedankt bedankt enzoquote:
Lotgenoten man. Lotgenoten.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Hoezo herken ik mezelf hierin!
Waarom opeens die haat?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Donder nu gewoon op
Bakje kibbeling gaat er zo nu en dan wel in ja, maar het helpt me niet met mijn opdrachten enzo, best teleurstellend.quote:
voor een fokker is fokken de zuurstof des levens.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, er zijn een paar dingen die ik mezelf verplicht, die gewoon een levensbehoefte zijn voor mij. FOK! is daar één van..
Kibbeling nog tot vis durven te rekenen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bakje kibbeling gaat er zo nu en dan wel in ja, maar het helpt me niet met mijn opdrachten enzo, best teleurstellend.
Honger krijg ik van je post. Honger.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bakje kibbeling gaat er zo nu en dan wel in ja, maar het helpt me niet met mijn opdrachten enzo, best teleurstellend.
Oh, ik dacht dat je dat niet had.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Aahwww * PamSwynfordDeBeaufort Troost BBQ
Wat is deze?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Het is vrijdag vrijdag vrijdag gisteren was het donderdag morgen zaterdag daarna zondag
Ik wil graag mijn diploma halen he. Niet zakken.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dat niet had.
Maar dat kunnen we P_z wel laten doen, die heeft toch niks beters te doen.
FOK!ken toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij heeft nog minder te doen dan mij heb ik het ideequote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |