Ik kan er niks aan doen dat er zoveel bagger op FOK! wordt gepost.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef Boterbartje het volgende:
Plastic zak maakt voor alles een Topic Report
De reden voor dit is zijn hersencellen tekort
De meeste users mogen hem niet vanwege zijn TR gedrag
Vandaar dit rijmende beklag
Ok, ik moet voor vrijdag nog even een complete site + CMS in elkaar flansen, en dan contact opnemen met het bedrijf, voor een afspraak volgende week. Dan is er overleg over de hele communitysite die ik er nog bij moet maken, + interactieve shizzle, social media en bende. En dan eh, ja, dat was het wel even voor deze week.quote:
Jawel hoor, gewoon niet meer posten.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat er zoveel bagger op FOK! wordt gepost.
Heb het wel gebruik het alleen nooit!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ja oke.
Mensen die geen internetbankieren hebben![]()
Is niks joh, doe ik zoquote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, ik moet voor vrijdag nog even een complete site + CMS in elkaar flansen, en dan contact opnemen met het bedrijf, voor een afspraak volgende week. Dan is er overleg over de hele communitysite die ik er nog bij moet maken, + interactieve shizzle, social media en bende. En dan eh, ja, dat was het wel even voor deze week.
Wat moet ik doen?
Je kan beginnen met niet FOK!ken.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, ik moet voor vrijdag nog even een complete site + CMS in elkaar flansen, en dan contact opnemen met het bedrijf, voor een afspraak volgende week. Dan is er overleg over de hele communitysite die ik er nog bij moet maken, + interactieve shizzle, social media en bende. En dan eh, ja, dat was het wel even voor deze week.
Wat moet ik doen?
De overheid gebruikt het wel elke dag om je te controleren.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Heb het wel gebruik het alleen nooit!
Smoesjesquote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Heb het wel gebruik het alleen nooit!
Ik hoop dat ze er hun voordeel mee doenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De overheid gebruikt het wel elke dag om je te controleren.
Adem in....adem uitquote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat moet ik doen?
Ja ik moet kapotveel doen mr doe alleen geen flikker.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Wat een leven hebben jullie, Ik moet deze week aanwezig zijn op school
mijn bank zit heul lekkerquote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooh, oké. Mag ik dan de rest van de week bankhangen?
Met plastic zak heb ik niet anders dan medelijdenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat er zoveel bagger op FOK! wordt gepost.
Nee, dat is geen optie.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan beginnen met niet FOK!ken.
Hoezo herken ik mezelf hierin!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik moet kapotveel doen mr doe alleen geen flikker.
Ik leef (nog) wel, maar deadlines zijn niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Adem in....adem uit
Wij hebben geen bankquote:Op woensdag 21 september 2011 21:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
mijn bank zit heul lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |