Veel lol en plezierquote:Op woensdag 21 september 2011 21:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Een avond met leuke mensen
wat valt er nog meer te wensen
Mjaquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
boleropower is een ondergewaardeerde user
Ooit gaf een meisje bij mij op de basisschool een presentatie over haar hamstersquote:Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef Intronic het volgende:
Eens met TT. Morgen presentatie geven, alweer.
Jij bent overgewaardeerd.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
boleropower is een ondergewaardeerde user
Compleet met gaskamers en stroomdraad?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooit gaf een meisje bij mij op de basisschool een presentatie over haar hamsters
Serieus dat hok zag er uit als een concentratie kamp
Net zoals jij.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
boleropower is een onderovergewaardeerde user
open een polquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Maandag: coban kwam te laat, miste 2 lessen.
Dinsdag: vrij
Woensdag: coban kwam te laat, miste 1 les.
Donderdag: ? Wie zegt dat ik te laat kom?
Ik zeg ja.
10 Euro op ja!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Ik zeg ja.
Maandag: Rezania versliep zich 'per ongeluk' en miste een proefwerk.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Ik zeg ja.
Lijkt op mijn schema, alleen dan dat ik elke ochtend vrij ben, en het alsnog presteer om 's middags te laat te komen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Ik zeg ja.
Ik zeg nee ik heb vertrouwen in jouquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Ik zeg ja.
ik hoop dat jouw computer crashtquote:
Alleen dat ontbrak nogquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Compleet met gaskamers en stroomdraad?
Poll: Komt coban donderdag te laat?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef coban het volgende:
Ik kan geen pol maken op ipod
@bolero: krijg ik 10 euro
Ik begin ook altijd rond 12 ofzoquote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lijkt op mijn schema, alleen dan dat ik elke ochtend vrij ben, en het alsnog presteer om 's middags te laat te komen.
Verkapte doodsverwensing dit!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik hoop dat jouw computer crasht
Hey was mij idee ik heb net eentje gemaaktquote:Op woensdag 21 september 2011 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Poll: Komt coban donderdag te laat?
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lief maar de realiteit is toch echt andersquote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zeg nee ik heb vertrouwen in jou
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Verkapte doodsverwensing dit!
Sneller zijn jongedamequote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hey was mij idee ik heb net eentje gemaakt
Pech gehad, moet je maar sneller zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hey was mij idee ik heb net eentje gemaakt
Lag je internet er maar eens uit!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn realiteit kent geen tijd!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef coban het volgende:
[..]
Lief maar de realiteit is toch echt anders
Als je op tijd komt anders niet! En dan mag je die 10 euro nog persoonlijk komen afhalen! En kom je te laat heb ik gelijk krijg ik het he!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:36 schreef coban het volgende:
Ik kan geen pol maken op ipod
@bolero: krijg ik 10 euro
Hier gaat hij vast een TR voor plegenquote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]GEWOON EEN COMPLOT JEGENS JOU WANT KUTUSER
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]origineler zijn jongeman
Ah, dan ben ik daar niet de enige inquote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef coban het volgende:
[..]
Ik begin ook altijd rond 12 ofzoalleeen morgen moet ik 6uur opstaN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |