Veel lol en plezierquote:Op woensdag 21 september 2011 21:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Een avond met leuke mensen
wat valt er nog meer te wensen
Mjaquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
boleropower is een ondergewaardeerde user
Ooit gaf een meisje bij mij op de basisschool een presentatie over haar hamstersquote:Op woensdag 21 september 2011 21:32 schreef Intronic het volgende:
Eens met TT. Morgen presentatie geven, alweer.
Jij bent overgewaardeerd.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
boleropower is een ondergewaardeerde user
Compleet met gaskamers en stroomdraad?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooit gaf een meisje bij mij op de basisschool een presentatie over haar hamsters
Serieus dat hok zag er uit als een concentratie kamp
Net zoals jij.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
boleropower is een onderovergewaardeerde user
open een polquote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Maandag: coban kwam te laat, miste 2 lessen.
Dinsdag: vrij
Woensdag: coban kwam te laat, miste 1 les.
Donderdag: ? Wie zegt dat ik te laat kom?
Ik zeg ja.
10 Euro op ja!quote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Ik zeg ja.
Maandag: Rezania versliep zich 'per ongeluk' en miste een proefwerk.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Ik zeg ja.
Lijkt op mijn schema, alleen dan dat ik elke ochtend vrij ben, en het alsnog presteer om 's middags te laat te komen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:34 schreef coban het volgende:
Ik zeg ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |