Dat is vaak in de nacht.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lag je internet er maar eens uit!
quote:
Ja oke.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:39 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Als je op tijd komt anders niet! En dan mag je die 10 euro nog persoonlijk komen afhalen! En kom je te laat heb ik gelijk krijg ik het he!
Ruilen? Pliez?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik daar niet de enige inMijn vroegste dag is maandag, om 11:00, mijn laatste dag was vandaag, 14:00
BETER GOED GEKOPIEERD DAN SLECHT VERZONNEN HE. DUS NOU IK BEN NU BETER HIER IN DAG MATTIE A BEZEM A ZEMMELquote:Op woensdag 21 september 2011 21:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
EWA SMATJE WAT DOE JE MIJN WOORDJE PAKKEN.
Een los woord claimen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
EWA SMATJE WAT DOE JE MIJN WOORDJE PAKKEN.
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef Boterbartje het volgende:
Plastic zak maakt voor alles een Topic Report
De reden voor dit is zijn hersencellen tekort
De meeste users mogen hem niet vanwege zijn TR gedrag
Vandaar dit rijmende beklag
Nice.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef Boterbartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Mooi en treffend.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:42 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nice.
Wat een mooien gedichtjen
ik denk dat ik voor u zwichtjen
vind je mijn rijmpjen mooi
zullen we dan spelen in het hooiik wil wel met jou in het hooi spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Whahha lolquote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wil wel met jou in het hooi spelen
Smooth.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wil wel met jou in het hooi spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |