quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja lul je der maar uut
WAAR IS ONS ALLES BEHALVE GELIEFDE P_Z OM EEN TR TE MACHEN OOK AL WORDT DAT NIET GEWAARDEERD DOOR DE MODS.quote:
Waarom ook zo'n kutusernamequote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
Even voor de herhaling, er zit geen n in de eerste lettergreep van mijn username.![]()
[..]
Nee hoor, gewoon de waarhied.
[..]
Een grote en ik ben er trots op!
Ik ga er eens aan beginnen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Dalando het volgende:
Intronic, heb je mijn verhaaltje al gelezen?![]()
Soldaat knatsemeluts
Dat zeggen heel veel mannen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee was wel chill maar uiteindelijk zijn meisjes die eerst leuk waren naderhand ook gewoon simpel, oppervlakkig, gewoontjes en saai of dom. C'est la vie; ik ben nog niet een 'leukleuk' meisje tegengekomen
Omdat het kan!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom ook zo'n kutusername
Kan hij er weer op fappen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef Hooidraad het volgende:
Heel wat TR's te versturen voor die zak.
Ik mag geen TR maken van lapo-huntersquote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAAR IS ONS ALLES BEHALVE GELIEFDE P_Z OM EEN TR TE MACHEN OOK AL WORDT DAT NIET GEWAARDEERD DOOR DE MODS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |