Dat is inderdaad ook nietsquote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, heb ik ook hoor.Eigenlijk '"wtf" ik voor niks. 2.05 en 83kg, dus tsja.
Leugens!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, ik sla al pagga op een foto van Itronic.
[..]
[..]
Die ene user met die rooie ui als UI, of heet hij anders?quote:
Wat voor een zak heeft die kerel wel nietquote:Op woensdag 21 september 2011 22:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Renzania fapt op mannen
Hij vult wel 50 kannen
Met die witte goedje
Haalt hij een wit voetje
GOOOO RENZANIA![]()
Het is Intronicquote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die ene user met die rooie ui als UI, of heet hij anders?
Nou weetje ik doe nou rustig aan want een tijdje geleden begon ik zelfs gevaarlijk in de buurt van "teveel meisjes, slecht imago" te komen dus zodoendequote:
Neem gewoon de chrome plugin superhandig man!quote:
Gebruik chrome en mijn extentie, dan heb je geen problemenquote:
daar kijk ik nooitquote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bovenaan de lijst met Actieve Topics. Immer.
Ja lul je der maar uutquote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou weetje ik doe nou rustig aan want een tijdje geleden begon ik zelfs gevaarlijk in de buurt van "teveel meisjes, slecht imago" te komen dus zodoende
En ik bedoelde dat echt niet zoals meisjes gebruiken maar als het gewoon kan enzo! Achja
ja wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gebruik chrome en mijn extentie, dan heb je geen problemen
Die van mij?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neem gewoon de chrome plugin superhandig man!
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Renzania fapt op mannen
Hij vult wel 50 kannen
Met die witte goedje
Haalt hij een wit voetje
GOOOO RENZANIA![]()
Nee hoor, gewoon de waarhied.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook nietsnog wel gezond volgens mij.
[..]
Leugens!
Een grote en ik ben er trots op!quote:Op woensdag 21 september 2011 22:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat voor een zak heeft die kerel wel niet
komt er een knopje rechtsbovenaan te staan die waar als je op klikt je direct naar het nieuste topic stuurt.quote:
Ja deze>quote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
Even voor de herhaling, er zit geen n in de eerste lettergreep van mijn username.![]()
[..]
Nee hoor, gewoon de waarhied.
[..]
Een grote en ik ben er trots op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
ik zal hetwel even proberenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
komt er een knopje rechtsbovenaan te staan die waar als je op klikt je direct naar het nieuste topic stuurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |